Ik zou toch denken dat je ondertussen bijles genoeg hebt gehad.quote:
Ik wou dat mensen bij mij zo duidelijk warenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef Cybart het volgende:
gay.nl:
***** "ik zou best iets met jou willen drinken"
ik: "ik ben saai"
***** "duidelijk!!..dat zegt genoeg dat je geen intresse hebt!!.."
ik: "ja, best diplomatiek gezegd van me he"![]()
![]()
![]()
* proest *quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat je ondertussen bijles genoeg hebt gehad..
.
LOLquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef Cybart het volgende:
gay.nl:
![]()
![]()
het is een hoop stof....quote:
Zo hoort het wel.. opzich jammer dat ze een poging wagen om je te verleiden tot iets vleeselijks.. maar zo gaat het wel heel vriendelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef Cybart het volgende:
gay.nl:
![]()
![]()
Als dat drinken op zijn rekening is kan het best een dure grap voor hem worden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef Cybart het volgende:
gay.nl:
![]()
![]()
nouja, het is eerder eerlijk zijn wat dan het punt is geloof ik...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou dat mensen bij mij zo duidelijk waren![]()
quote:
Maar de mensen zijn bij jou te vaag of te direct?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou dat mensen bij mij zo duidelijk waren![]()
af en toe wel ja....quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
LOL, erg diplomatiek ja. heeft gay.nl trouwens veel stalkers?
Lijkt me niet.. je moet aanmelden via je mobiel, dus je bent nooit anoniemquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
LOL, erg diplomatiek ja. heeft gay.nl trouwens veel stalkers?
ooit snappen ze het gewoon nog niet eensquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo hoort het wel.. opzich jammer dat ze een poging wagen om je te verleiden tot iets vleeselijks.. maar zo gaat het wel heel vriendelijk
ghe ghe....quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als dat drinken op zijn rekening is kan het best een dure grap voor hem worden.
lijkt me een geweldige sitequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
af en toe wel ja....
meestal is het gewoon duwen op volgende en negeren maar
Driftwood?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef Cybart het volgende:
gay.nl:
![]()
![]()
het is opzich wel leuk...quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Mango
en
Citroen
sittin in a tree
.
Ehmm ja als we het daar toch over hebben..is het Maike?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
Overigens heb ik wel ervaring met aangestaard/uitgescholden/etc te worden op straat. Het kost me soms moeite om "mezelf" te zijn, in zoverre dat door mijn afwijkende lichaamsbouw en kledingstijl het vaak onduidelijk is tot welk geslacht ik behoor, en soms wil je gewoon even zorgeloos door de stad lopen, en dan doe ik maar niet mijn hoed op of mijn leren broek aan. Maar vaak probeer ik me toch over die angst heen te zetten, want ik ben toevallig wel ik en daar heeft verder niemand wat mee te maken.
met die 2 heb ik al eens gelachenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.chatboy.nl
of
www.gaychat.nl
als je echt wilt lachen
Da's wel fijn ja. Anders blijf je deleten op je msn lijstquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is opzich wel leuk...
er zit een hoop prul tussen, maar je hebt ook wel leuke gesprekken
en het is af en toe een makkelijke vervanging/verlenging van msn....
(het houdt je msn schoon van losers)
Heb er wel eens aan gedacht alleen nooit echt gedaan. Ik ben er te lam voor en ik heb het niet echt nodigquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meldt je aan, het is echt iets voor jou.
In een leuk klein huisje in het centrum van Z.quote:
Niemand heeft me ooit verteld dat Cybart = Driftwood!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
dit vind ik echt gewoon zwaar grote humor
Ben je niet bang dat ze er op de een of andere manier achterkomen? Hoe doe je dat dan, hoe hou je het "geheim" op je werk en niet in je priveleven?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil nog geen comingout op m'n werk....
*biertje haal*
Z?!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In een leuk klein huisje in het centrum van Z..
Het 16 jarige knulletje weet het.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil nog geen comingout op m'n werk....
*biertje haal*
Dat bedoelde ik dus ook zostraks, dat is de goede instelling. Je bent wie je bent en dat moeten anderen maar gewoon accepteren. Kunnen ze dat niet, dan hebben zij een probleem met hun beperkte visie en niet jij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
Overigens heb ik wel ervaring met aangestaard/uitgescholden/etc te worden op straat. Het kost me soms moeite om "mezelf" te zijn, in zoverre dat door mijn afwijkende lichaamsbouw en kledingstijl het vaak onduidelijk is tot welk geslacht ik behoor, en soms wil je gewoon even zorgeloos door de stad lopen, en dan doe ik maar niet mijn hoed op of mijn leren broek aan. Maar vaak probeer ik me toch over die angst heen te zetten, want ik ben toevallig wel ik en daar heeft verder niemand wat mee te maken.
Ja die Z. Van W. niet die andere Z.quote:
Mike werkt ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef xman het volgende:
[..]
Ehmm ja als we het daar toch over hebben..is het Maike?![]()
Welke Z... is er anders nog dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja die Z. Van W. niet die andere Z.
Ofzoiets..
't heeft me wel een jaar of twintig gekost om zo ver te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook zostraks, dat is de goede instelling. Je bent wie je bent en dat moeten anderen maar gewoon accepteren. Kunnen ze dat niet, dan hebben zij een probleem met hun beperkte visie en niet jij.
De Z. waar Timmah vandaan komtquote:
Pleased to make your acquiantance, xman.quote:
A. de Z.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De Z. waar Timmah vandaan komt.
Ah ik zal je ook gewoon bij je fok! naam noemen hoor wanneer ik je ooit tegenkom.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pleased to make your acquiantance, xman.
Hij's 17. En dat telt niet, want hij is een soort vakantiekracht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het 16 jarige knulletje weet het.
Ik werk nog maar 3 maandjes op die afdeling, dus moeilijk is het nog niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef wonderer het volgende:
Ben je niet bang dat ze er op de een of andere manier achterkomen? Hoe doe je dat dan, hoe hou je het "geheim" op je werk en niet in je priveleven?
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik wil ook niet zeggen dat dat eenvoudig is of dat ik daar zo makkelijk in geslaagd ben, maar ik vind het wel de beste instelling.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
't heeft me wel een jaar of twintig gekost om zo ver te komen.
Dat is me eerder gebeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:30 schreef xman het volgende:
[..]
Ah ik zal je ook gewoon bij je fok! naam noemen hoor wanneer ik je ooit tegenkom.
Weet nog bij koningininnendag, zag ik Tech lopen. Dus ik heel hard roepen: "TECH!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |