Volgens mij was dat de zanger van Matchbox 20, maar gaaf nummerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
Rob Thoman?Is dat het neefje van Rini Valentijn?
JIJ bent zijn neefje he???quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de zanger van Matchbox 20, maar gaaf nummer![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de zanger van Matchbox 20, maar gaaf nummer![]()
Nu al? Nou jah Trustequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dezuh Zwolsuh gestoorduh rolmops gaat slapen!
Welterusten!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja joh ik ben hartstikke druk deze week
Nou, één plaatje dan als afscheid:
[afbeelding]
Gelukkig kan ik met Firefox plaatjes blokkeren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja joh ik ben hartstikke druk deze week
Nou, één plaatje dan als afscheid:
[afbeelding]
*tegengif inneem*quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Waxx!
Geen enge ouwe venten jah!
Tegengif:
[afbeelding]
De middelste isquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Waxx!
Geen enge ouwe venten jah!
Tegengif:
[afbeelding]
Ja, bijna vergeten, ideaal hiervoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik met Firefox plaatjes blokkeren..
Z'n neus lijkt wat klein of staat te ver van z'n mond af.quote:
Kijk, daar komt ie z'n hokkie wel voor uit.quote:
Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Jonny Lee Miller.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:17 schreef wizarddragon het volgende:
Mijn favoriet. Kheb a thing voor blond
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Johnny Lee Miller.
[afbeelding]
[afbeelding]
En kijk wat ik nog tegenkwam:
[afbeelding]
Johnny & Jude!
Die laatste foto doet het dus niet maar ik weet welke je bedoelt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Johnny Lee Miller.
[afbeelding]
[afbeelding]
En kijk wat ik nog tegenkwam:
[afbeelding]
Johnny & Jude!
Angelina Jolie en Jonny Lee Miller?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Joaquin Phoenix
![]()
Exje van Angelina Jolie is ook wel cute![]()
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Angelina Jolie en Johnny Lee Miller?
Dat verklaart dan ook deze foto weer.
[afbeelding]
Ik kende 'm van die echte ninetiesfilm Hackers.
Ow, hee, ik zie nu op imdb dat Angelina Jolie er ook in speelde. Daar kende hij haar dus ook weer van.
Hmm, ik let dus toch meer op de jongens dan de meiden.![]()
![]()
Hij zou het nu zometeen moeten gaan doen, eerst remote link gezeur en dan trage picserver.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die laatste foto doet het dus niet maar ik weet welke je bedoelt..
Staat ook in het Jude Law topic in B&H
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Jonny zag er van de week toch ietsje minder smakelijk uit.
[afbeelding]
Ziet er niet uit man. Net zoals Bruce Willis met baard.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Jonny zag er van de week toch ietsje minder smakelijk uit.
[afbeelding]
Doe maar naar boven scrollen en naar de Franse Rugbymeneren kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Hou die info dan gewoon voor jezelf in het vervolg.
Had ik net die Rini Boltini van m'n netvlies weten te schrapen, kom jij met een kluizenaar Jonny aanzetten.
M'n Jonny, wat doe je?!![]()
Een baard, een Mercedes, dat is toch allemaal nergens goed voor?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:42 schreef beaverhausen het volgende:
Angelina roeleert trouwens.
http://www.photojoa.com/pds/member/adio013/angie0519-1.jpg
Ik fok met 25postspagina's, dus dan heb ik alleen de Hackers-foto nog.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar naar boven scrollen en naar de Franse Rugbymeneren kijken.
.
OMG Dat zat i/d meest nutteloze kud kinderfilm ever: Clockstoppers:quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
In hackers speelde overigens nog een ander lief snoepje, namelijk Jesse Bradford (Bring it On & jongere versie van Fatal Attraction -> Swingfan).
Nu is ie wat gegroeid.
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
In hackers speelde overigens nog een ander lief snoepje, namelijk Jesse Bradford (Bring it On & jongere versie van Fatal Attraction -> Swingfan).
Nu is ie wat gegroeid.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zat bij de sQueeze toch?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Hij was dat ventje dat z'n floppy's moest verstoppen voor ie werd opgepakt, toch?
En ik ken 'm ook van Speedway Junkie.
Zelfs een gay-minded film.
Zal wel voor het toneelstuk zijn waar ie in speelt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ziet er niet uit man. Net zoals Bruce Willis met baard.![]()
De DVD zat gratis bij de sQueeze ?quote:
Yupquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De DVD zat gratis bij de sQueeze ?
Ik heb die film een andere keer gezien.
Yup dat was hem.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Hij was dat ventje dat z'n floppy's moest verstoppen voor ie werd opgepakt, toch?
En ik ken 'm ook van Speedway Junky.
Zelfs een gay-minded film.
Trustequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mooi.
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.![]()
![]()
ik ga ook slapen..... welterusten allemaal!!quote:
ik heb geen zin in vrijdag, nog minder in zaterdag en al helemaal niet in zondagquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:23 schreef creno het volgende:
goedemorgen !
keizerpinguin komt thuis van zijn werk, en creno mag weer beginnnen met werken.
Het is bijna weekend....ik heb zin in vrijdag, ik heb zin in zaterdag en ik heb zin in zondag.
Ik kan in een beertje veranderenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb geen zin in vrijdag, nog minder in zaterdag en al helemaal niet in zondag![]()
omgquote:
Ik heb nu een beertje als huisdiertje.quote:
dat ziet er verschrikkelijk uit als iemand dat doetquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb nu een beertje als huisdiertje.
m'n druid kan overigens ook al in een zeehondje veranderen.
Ja da's mijn volgende go go power rangers morphing stap volgens mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb nu een beertje als huisdiertje.
m'n druid kan overigens ook al in een zeehondje veranderen.
Het ziet er wellicht neit uit, maar handig is het wel.....want dat unending breath duurt maar, zoals jij al zei, 10 minuten....mijn Druid ligt nu al dagen onderwater.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat ziet er verschrikkelijk uit als iemand dat doetik kan unending breath op anderen en mezelf doen
kan je 10 minuten onder water adem halen
Mag je gewoon op je werk wow-en?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het ziet er wellicht neit uit, maar handig is het wel.....want dat unending breath duurt maar, zoals jij al zei, 10 minuten....mijn Druid ligt nu al dagen onderwater.
Maar goed...de Druid char van me staat een beetje stil....vind die hunter leuker....beetje beestjes charmen enzow....erg schattig.....Zag gisteren een gast met een Gorilla als Pet rondlopen....die wil ik ook!
Kan je nu al vertellen dat het een kut-quest is.....niet dat het heeel moeilijk is...maar je moet op een gegeven moment zo'n terig end lopen...omdat je dus nog geen flight-paths heb in de gebieden waar je naar toe moet.....beetje irri....maar goed...wel te doen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's mijn volgende go go power rangers morphing stap volgens mij
wow-en doe ik thuis uiteraard....quote:
LOL dacht al..anders kwam ik wel bij je werken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
wow-en doe ik thuis uiteraard....Silly you
![]()
Zit ook niet nu te wow-en hoor......Wel vanmorgen, want ik moest ff snel het 1 en ander verkopen en een questje afmaken...
quote:
't is een instant castquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het ziet er wellicht neit uit, maar handig is het wel.....want dat unending breath duurt maar, zoals jij al zei, 10 minuten....mijn Druid ligt nu al dagen onderwater.
Maar goed...de Druid char van me staat een beetje stil....vind die hunter leuker....beetje beestjes charmen enzow....erg schattig.....Zag gisteren een gast met een Gorilla als Pet rondlopen....die wil ik ook!
Vanavond weerquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
't is een instant castkan je steeds opnieuw casten en dus ook oneindig onder water blijven
ik zag ook iemand met een krododil als pet.. en die heette Schnappi
wel hoor.. vooral in pvp zijn ze kanker irritant met hun pauper concusion shot waardoor je een half uur amper kan lopen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik wil ook Hunter zijn!!!
Maar ik las ergens dat die Hunter nog niet echt optimaal werkt in WoW.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je hebt zeker je eigen World Of Watmoetiknogeenhoopdoenomdezekamerinredelijkestaatachtertelatenzodatikdaargeengezeurmeekrijg.
Schiet het op? Wanneer moet je eruit en kun je dan meteen in je n13uw3 4pp4rt3m3ntje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |