In de serie a ramt hij ze er gewoon in, alleen hier wordt krampachtig vastgehouden aan die 2 penalties die hij ooit miste omdat andere spelers die maar niet durfde te nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef Slasher het volgende:
Geluk voor milan, seedorf hoeft geen penalty te nemen, alhoewel hij wel op het lijstje stond
Seedorf is gewisseltquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef PyTh het volgende:
Ik mag echt hopen dat het strafschoppen wordt
Als Seedorf dan maar de beslissende mist
Maar man man wat een wedstrijd![]()
Aantrekkelijk is ie zeker. Het levende bewijs dat je een tegenstander nooit moet afschrijven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
Als puur neutrale toeschouwer één van de leukste wedstrijden die ik heb gezien.
Hij is gewisseld PyThquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef PyTh het volgende:
seedorf is gewisseldquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef PyTh het volgende:
Maar man man wat een wedstrijd![]()
Dan gebeurt er meestal toch niks. Ze zijn alletwee te bang. Je kan die verlenging net zo goed afschaffen!!quote:
Klopt.quote:
Ja je moet ff wat terug lezen denk ikquote:
PyTh zat hadquote:
is moeilijk te verkroppen zoiets voor sommige blijkbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stelletje frusti's
Tis gewoon een van de meest succesvolle spelers ever. Live with it..
Volgens mij miste Seedorf ook z'n penalty bij de CL-finale in 2003...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de serie a ramt hij ze er gewoon in, alleen hier wordt krampachtig vastgehouden aan die 2 penalties die hij ooit miste omdat andere spelers die maar niet durfde te nemen.
Waarom niet? Liever vandaag dan morgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is moeilijk te verkroppen zoiets voor sommige blijkbaar.
Al zou ik hem niet meer in het NL elftal willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |