lekker warmquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:33 schreef silver-surfer het volgende:
En hoe was het daar?
dramaqueenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
Een beetje hoesten en meteen ziek thuisblijven...negers.
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
de economie roept schatquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppen
gaat hij weer werken![]()
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef silver-surfer het volgende:
Zat vanmiddag met Cho in de auto naar het werk... komt er op Radio 1 het bericht dat er een staatsgreep is gepleegd in Nederland.....
Jij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de economie roept schatiemand moet het draaiende houden
![]()
Gijs.... we hadden het ff benauwd in de auto he...quote:
Tis dat ik avonddienst heb anders had ik met je gegaan!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppen
gaat hij weer werken![]()
![]()
Valt wel mee hoor... we hebben net een pizza besteld .. heerlijk!!quote:
Ze hebben tegenwoordig braille toetsenborden. Dus jij had ook niet thuis hoeven blijven na de laseringquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
ALLES!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig braille toetsenborden. Dus jij had ook niet thuis hoeven blijven na de lasering
Als ik het niet dacht, weer een dag slecht gegetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... we hebben net een pizza besteld .. heerlijk!!
Het valt wel mee. Daan had volgens mij ook koorts, omdat die moe was en in de zon zat met zijn dikke kledingquote:
hè lekker..... lekker benauwd en laten spelen met zijn complete bepakking aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Daan had volgens mij ook koorts, omdat die moe was en in de zon zat met zijn dikke kleding![]()
Zo dan 2 dagen etenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, weer een dag slecht gegeten![]()
Morgen krijgen jullie pasta van me en overmorgen nasi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |