Dat maakt haar zo lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:11 schreef dwerg het volgende:
Voor een verlopen zuidelijke alcoholiste kan ze soms best grappig uit de hoek komen.
True, maar Brett is zo leuk.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:23 schreef googoodoll het volgende:
Val je ook op The Nanny?
D'r ex had last van losse handjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb je ook nog wat info over wat er dan gebeurd is?
Je zal er maar mee getrouwd zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
D'r ex had last van losse handjes.
Dat is bij elkaar heel lastig, ze is (volgens mij) in elkaar geslagen door haar ex.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb je ook nog wat info over wat er dan gebeurd is?
Nee kut, ik val niet op The Nanny.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:30 schreef Scepsis het volgende:
Ontwijk u mijn vraagstelling, als ik zodoende mag vernemen?
Omdat hij een hond is Xeno! Minder dan een hond zelfs! Want mijn honden zouden Brett zoiets nooit aan doen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is bij elkaar heel lastig, ze is (volgens mij) in elkaar geslagen door haar ex.
Dat kan natuurlijk, maar ik heb geen idee waarom.
De mijne ook niet...quote:
Neen, ik doelde op mijn eendere repliek, waarin ik expliciet suggereerde dat u X-Ray zou zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee kut, ik val niet op The Nanny.
Ik bén X-ray niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Scepsis het volgende:
Neen, ik doelde op mijn eendere repliek, waarin ik expliciet suggereerde dat u X-Ray zou zijn.
U huichelt, mag ik vernemen waarom u angstvallig mijn vraagstelling probeert te ontwijken. En als het puntje bij paaltje komt, liegt u. Dat keur ik ten zeerste af.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik bén X-ray niet.
En nou opzouten.
Als jij zo goed weet dat het X-Ray is, waarom vraag je het dan nog? En waarom ga je niet gewoon buiten in de drijfzandbak spelen in plaats van dit topic te vernaggelen met je gejank?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:38 schreef Scepsis het volgende:
U huichelt, mag ik vernemen waarom u angstvallig mijn vraagstelling probeert te ontwijken. En als het puntje bij paaltje komt, liegt u. Dat keur ik ten zeerste af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |