Kunnen mensen die langslopen niet zien dat je aan het fokken bentquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef Megter het volgende:
[..]
Hier niet hoor, taakbalk is weggehaald
je moet watquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik snap niet dat je daar op blijft letten
M'n Fok!scherm staat altijd openquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kunnen mensen die langslopen niet zien dat je aan het fokken bent![]()
goed idee!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kunnen mensen die langslopen niet zien dat je aan het fokken bent![]()
En daarom zit jij er dus bij, om de notullen uit te werkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ik mag als stagiaire wel alles uitwerken en de kutklussen uitvoeren![]()
Op je stage? Tering ik ben al blij als ik kan patiencen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Neuh, Battlefield 1942 en Wolfenstein Enemy Territory!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef Blinker het volgende:
In telefoonterreur dit keer geen Jan Paparazzi maar een andere Jan uit Texel. Jan Wolkers belde het asiel en probeerde om een kangoeroe voor een hond te ruilen.(5min).
![]()
![]()
BF1942 is een demo dus ik moet de hele tijd Wake spelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef Woldo het volgende:
[..]
Op je stage? Tering ik ben al blij als ik kan patiencen..![]()
Precies.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En daarom zit jij er dus bij, om de notullen uit te werken![]()
Telefoonterreur is echt zo gaaf !quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef Blinker het volgende:
In telefoonterreur dit keer geen Jan Paparazzi maar een andere Jan uit Texel. Jan Wolkers belde het asiel en probeerde om een kangoeroe voor een hond te ruilen.(5min).
![]()
![]()
Milanquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
wie wint er vanavond? Milan of liverpool?
ik hoop liverpool maar t zal milan wel weer wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
wie wint er vanavond? Milan of liverpool?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Telefoonterreur is echt zo gaaf !![]()
Beter dan 100 potjes patience per dagquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
BF1942 is een demo dus ik moet de hele tijd Wake spelen![]()
Het is gewoon Secretaresse....quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies.
En daar heb ik echt geen zin in, als ik dat wilde was ik wel secretaris geworden
kleffe dop mag zeggen wie er scoort voor milanquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik hoop liverpool maar t zal milan wel weer worden
Ook goed, als iedereen maar begrijpt waar ik het over hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is gewoon Secretaresse....
Er is geen mannelijke vorm van dat beroep...
Secretaris is namelijk een totaal andere functie![]()
Dat zat ik aan het begin van mijn stage ook altijd te spelenquote:
voor ons ben je wel onmisbaar hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook goed, als iedereen maar begrijpt waar ik het over hebt.
Had al langer het idee dat ik hier alleen maar zit om de relatie tussen mijn school en dit bedrijf goed te houden. En niet omdat ik zo onmisbaar ben voor het bedrijf
latente homoquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
voor ons ben je wel onmisbaar hoor
pinballquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zat ik aan het begin van mijn stage ook altijd te spelen![]()
Dat is algemeen bekend van jellequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |