In Frankrijk liggen winkels helemaal vol met dat spul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:22 schreef Beach het volgende:
Ehh die la vache quiriet dingen ofzo
naar mijn idee aardig geflopt
wie gaat er nou kaas kopen van een lachende koe![]()
Buckler!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:51 schreef du_ke het volgende:
Grolsch 2.5 en Grolsch Blond. Beiden geen groot succes en niet lekker.
Die heb ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef Goodfellas het volgende:
in nederland zwaar geflopt:
[afbeelding]
de hiptop van hi
Onmisbaar voor de fok!ker...quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef BdR het volgende:
De koelkast met internetaansluiting, nooit echt wat geworden. Gek eigenlijk, want het is zo'n logische combinatie![]()
[afbeelding]
Nou die miste ik soms nog wel op bijvoorbeeld een discman hoor... zit je met z'n tweeën in het vliegtuig, of in de bus of waar dan ook... best handig!quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:18 schreef Doderok het volgende:
De aansluiting voor een tweede koptelefoon op de eerste walkman's.
Logisch ook, de ene koptelefoon in de koptelefoonaansluiting, de andere in de line-outquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:18 schreef Doderok het volgende:
De aansluiting voor een tweede koptelefoon op de eerste walkman's.
wel ism bijvoorbeeld een receptensite of Albert zodat er automatisch iets besteld word wanneer het op isquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef BdR het volgende:
De koelkast met internetaansluiting, nooit echt wat geworden. Gek eigenlijk, want het is zo'n logische combinatie![]()
[afbeelding]
of yellow (van tmf ofzo was dat)quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:42 schreef savelkoul het volgende:
Scoot, bestaat dat nog?
LEZEN, sufkut!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Popcorn ? waarom verkopen ze het dan nog steeds met honderden per week in de bioscoop ?
De wallie kaart ben ik het wel mee over eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |