quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik werk itt de meeste hier wel ja.
Alleen nu even niet.
wil je hem zien dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat hoeven we dan ook echt weer niet te weten hoor![]()
1tje met een gaatjequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet verkeerd. watvoor piercing?
ik heb een prins albert, zien = likken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar je bent wel mooiquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
goddess ja ik ben niet zo onwijs bleek als bijvoorbeeld sommige mensen met rood haar kunnen zijn maar k ben wel vrij bleek dus ik hang er een beetje tussen in. Moet idd ook beginnen met factor 20 haha!
Ik kom er net achter dat mensen een foto van me hebben gemaakt terwijl ik wat zat te doen! Dat is best knap van ze toch?
echt niet! piercings kunnen bij mannen juist heel sexy staan! vooral als het een kleine piercing is en je ziet hem eigenlijk alleen als er licht opvalt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Homo ja, vinkook.
Mannen met piercings zijn flikkers.
Absoluut niet sexy..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ik heb een prins albert, zien = likken.
mocht je willen dat iemand jou wil likken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ik heb een prins albert, zien = likken.
daag veel plezier met voetbalkijken!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
tot morgen!!!
Mja, dat is voor iedereen weer anders toch?quote:
Je moeder wilde maar al te graag, k moest ze van me af slaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mocht je willen dat iemand jou wil likken.
ik ben supermooiquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mja, dat is voor iedereen weer anders toch?
Kan wel zeggen dak geen gedrocht ben![]()
Ben jij mooi?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mja, dat is voor iedereen weer anders toch?
Kan wel zeggen dak geen gedrocht ben![]()
Ben jij mooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |