Nee, het is een Europeaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef goldhorn het volgende:
het zal toch gin toyota zijn??
Ook niet. De auto is uit hetzelfde concern als die in de vorige opgavequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef goldhorn het volgende:
volvo? ik weet het echt niet meer...
Ook niet, die naam werd toen nog niet gebruikt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Talbot dan?
Moah, hoort bij het concern maar het is niet de naam die op deze auto stond. Niet alleen de vormgeving was Amerikaans, de naam ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:35 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Simca?
Dan doe je gewoon alsof je off-line moetquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:52 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waarschijnlijk wel maar dan moet ik een nieuwe plaatsen en daar heb ik niet zoveel zin in!
Ik reken 'm goed hoewel het eigenlijk de 2 litres isquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:57 schreef goldhorn het volgende:
Chrysler-France 180
Jaja..quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:57 schreef goldhorn het volgende:
Chrysler-France 180
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef zerotolerance het volgende:
Een engelsman/vrouw*?
*doorstrepen wat niet van toepassing is.
Post 'm maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:59 schreef Sparco het volgende:
Komop nieuwe ik wil em ff goed hebben dan kan ik er 1 posten voor die raden jullie (denk ik) niet zo snel
Maar, is het een transporter oid?quote:- Het te posten dashboard moet zo orgineel mogelijk zijn, dus zo min mogelijk niet orginele ICE (audi/tv schermen) of beschadigingen.
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:08 schreef Steve-O het volgende:
oja een trasporten aan die deuren te zien .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |