Is het dan al gebeurd?quote:nostradamus voorspelde oorlog 2005-2015
Flauwe kul. De boeken over Nostradamus tot pakweg 1983 gaan over van alles, behalve Islamitische landen en de jaren na 2001.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef phellah999 het volgende:
2005 - 2015 => "Eerste Globale Oorlog" zal Europeanen en Islamieten zwaar treffen.
idd.. tyfus wereld.. en dat soort mensen moet ons besturen... en de mensen die het beste met iedereen voor hebben zullen nooit een grote rol kunnen krijgen in de wereld... zelfs niet als je Nelson Mandela heet...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef phellah999 het volgende:
[..]
er zit al lang potentie in de elektrische auto's alleen voor de handel is het beter om de olie voorraden eerst uit te putten.
We hebben nog ruim een half jaar hoor...quote:Op zondag 29 mei 2005 01:16 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Is het dan al gebeurd?![]()
Dan heb ik toch lang geslapen me dunkt.![]()
Leugens is misschien ook wat negatief. Mensen hebben visioenen of beelden soms en dat kan uit de "toekomst" of het "verleden" zijn. Of misschien toch een hersenspinsel en dat kan net zo goed waar zijn al is het maar voor diegene.quote:Op zondag 29 mei 2005 02:51 schreef displission het volgende:
die boeken zijn leugens het negatieve is niks meer
Ik heb altijd gelijk net als Nostradamusquote:Op zondag 29 mei 2005 03:30 schreef displission het volgende:
das waar morwen..;)
Hoezo? Ooit van vrije markt en democratie gehoord? Wij kiezen we er toch zelf voor? Of heb ik iets gemist en is Groen Links een regeringspartij?quote:Op zondag 29 mei 2005 02:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
idd.. tyfus wereld.. en dat soort mensen moet ons besturen... en de mensen die het beste met iedereen voor hebben zullen nooit een grote rol kunnen krijgen in de wereld... zelfs niet als je Nelson Mandela heet...
Ja, want Nostradamus zei al dat het eind 99 mis zou gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef DonGorgon het volgende:
Het was niet Nostradamus die dat voorspelde, maar John Titor ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |