abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27720015
ET en Swets groot gelijk. Bij Janneke is er sprake van spraakachterstand, vaak oorontsteking, chronisch verkouden enz. En onze huisarts is zelf nog terughoudend met doorverwijzing naar een kno. Wij moesten er wel over nadenken. Maar vocht achter de oortjes schijnt erg veel voor te komen en zeker niet altijd reden om buisjes te plaatsen. Groot gelijk dat jullie niet alles aannemen wat de kno zegt.
Ik vind dat wel eens sneu voor ouders die niet zo sterk in hun schoenen staan of niet zo gebekt zijn. En voor die kinderen dan vooral eigenlijk. Je laat je zo van alles aanpraten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:10:22 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27721827
Ik was in eerste instantie ook gewoon 'overdonderd' en zei maar 'ja' en 'amen'... Totdat ik op de fiets naar huis zat..

Lois, ik weet inderdaad nog het verhaal dat Eva ineens de cola hoorde bruisen

Saskia is absoluut niet doof, daar praat ze teveel voor, Maar ik ben wel heel erg benieuwd hoeveel ze wel of niet hoort.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27730125
Jaaaaaaaaaaaaa en zo zit je midden in de nacht weer op. Bo aan t spugen en hoofdpijn en koorts. Janneke aan t gillen/huilen/krijsen omdat ze er niks van snapt. Geer aan t werk ook dat nog. De 2e was zit alweer in de machine. Bo valt nu net in mijn bed in slaap met t gekrijs van Janneke op de achtergrond. En nu maar hopen dat dit de laatste spuugronde van vanacht was

[ Bericht 2% gewijzigd door jessie op 08-06-2005 01:59:30 ]
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27730179
Oh bah vervelend Jessie.
Beterschap
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 07:11:04 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27731270
jeetje jessie, wat naar voor bo
(en voor jou natuurlijk)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 juni 2005 @ 08:01:17 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27731465
He bah Jessie, hoe is het nu met Bo?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:21:38 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_27734079
Och arme Bo... houdt het nou nooit op jessie?

ET en Swets, ik zou het ook eerst ff laten bekijken hoor, het is idd niet niks en zo wordt er wel over gedaan! En je merkt snel genoeg of je kind doof is oid.

Liam heeft wat nieuws... hij wil constant op schoot, bij je zitten en dat is dan het enige wat ie wil...
en gillen! als ie dat niet mag! Maar ik wil geen kindje creëren die niet zelf kan spelen, dus ik probeer hem andere dingen aan te bieden. Maar Mèn... The drama! gillen, huilen, schreeuwen!

En ook regelmatig 5 stapjes doen

En wat lees ik... Iris op het potje... OMG jij gaat zooooooooo hard!!! Goed hoor!!!
stormy waters...
sailin'
pi_27734624
Klinkt als een sprongetje Belana.

Myrthe had dat de afgelopen tijd ook, krijg ik als ze weer normaal doet een mailtje van 'Oei ik groei': binnenkort komt er een sprongetje aan... Zoiets dacht ik al ja.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:17:56 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_27735544
Ja, dat zou best kunnen poemojn zeker ook omdat ie toch bezig is met lopen. steeds vaker doet ie losse stapjes en hij is ook weer allerlei woordjes aan het leren. Zo is alles "mmmooooeiii" op het moment
En hij is idd humeurig, hangerig en die andere H
stormy waters...
sailin'
pi_27737465
O wat goed die stapjes! En het op schoot willen en niks zonder mama is herkenbaar. Bo had dat neit zo, maar Janneke des te erger. Dat zijn echt periodes. Als ze niet lekker is/word is het wel een stuk erger. Misschien zit er wat te broeien Belana.

En Bo echt zielig gewoon. Ze heeft niet meer gespuugd, maat heeft wel hoge koorts en hoofdpijn. Ik ga haar weer even verwennen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27737712
Arme Bo! Hoe is het nu jessie, nog een beetje nachtrust gehad?

Liam Mama even aan het uitproberen? (edit: en wat goed die stapjes )
Sven heeft ook wel eens van die dagen tussendoor dat het temperament er vanafspat. Maar dan waarderen we de tijd erna weer als hij weer zijn eigen ik is Ik laat hem trouwens best wel jengelen en sputteren dan, de dramaking!

Hier heb ik trouwens vandaag voor het eerst kennis gemaakt met een echte spuitluier Hij lag vanmorgen even in ons bed, lekker kroelen en stoeien en er was ineens een lucht We konden meteen ook ons bed verschonen Ik zal blij zijn als die laatse 4 kl...kiezen erdoor zijn. Ze zitten al weken te broeien in die kaakjes (bovenin zit al zeker 5 weken een bloeduitstorting )

Oja, en die nieuwe dure pampers zijn kl...dingen. Sven lekt eigenlijk nooit door, de afgelopen week heb ik hem al 3x met een natte romper uit bed geplukt

Maar verder gaat alles goed hier afklopt
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:28:51 #162
24188 Belana
kloon van belana
pi_27739450
Oe spuitluier! Had Liam hier ook gisteren, in zijn stoel terwijl Nick aan de telefoon zat met een werving en selectiebureau, dus die kon niet veel doen Ook vanwege een kies denk ik, zijn 4e. Wat een gedoen is dat toch met die dingen
Wij hebben altijd huggies, die bevallen goed easy (tot op heden dan he )

Liam is echt rampzalig... zodra hij iets niet mag is het echt Krijsen!! Onze pitbullpeuter
En iedere 2 tellen wil ie knuffelen
En hij is ons steeds aan het kietelen Komt ie op je af met zijn handjes en roept iets als "koet koet koet koet" en gaat erbij gillen vind ie prachtig!

Jessie, geef Bo maar een dikke knuffel, arm meissie!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:44:35 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27739986
Zeg, mogen wij erbij? Het is zover, Léon is 1!

Ff crossposten, mama is een beetje crea geweest.

1 grote ronde buik van
1 kaboutertje dik

1 spannende dag
11.47 klonk je 1e kleine snik

1 lief klein mannetje
1 grote brok in mijn keel

1 moment, in mijn geheugen gegrift
1e oogcontact en je wordt stil

1 handje ligt tevreden op mijn borst
1 moment voor onszelf op 1 mooie dag

1 traan (en nog veel meer) maar vooral
1 grote lach

1 en velen ondergespuugde slabbers en kleren
1 bijna stukgezogen pink

1 grote deugniet in ontwikkeling
1 en al plezier in onze bink

1 knietje trek je op en de ander volgt snel
1 veel te snel kereltje sjeest langs mijn been

1 koppie die straalt als de zon
1 paar armen slaat zich om me heen

1 mooi stel,
papa en jij
1 voor 1
van mij

1e lach, 1e dans,
1e verdrietjes, 1e angst
1e van hopelijk 2 (of als het aan papa ligt 3)
1 erbij en dan is ons gezin in balans (volgens papa nog nie)

1 jaar vallen en opstaan
1+1+1=1

1 kamer vol met slingers en ballonnen
1 jongetje kijkt vol verbazing om zich heen

1 lief klein groot mannetje Léon,
Mijn hart barst bijna van trots, want hij is nu
1
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_27740126
Ik had het ook al bij de babytjes gepost maar................

Oooooooooooooooooow..................

W ~ H ~ T
pi_27740294
Dutsjjjjjjj

en hoi Léon
pi_27740647
Dutch wat lief geschreven! Gefeliciteerd met je kleine grote vent!!

Even een vraagje aan de "ervaren" mama´s...

Ik merk dat Suus erg terughoudend en onzeker is op bepaalde gebieden...
Voorbeeld
Haar bal ligt onder de tafel en als ze haar arm iets uit steekt en haar schouder er een milimeter onder laat kan ze hem pakken, maar madam doet het dus niet. Ze staat op haar hurken heel frusty te roepen om mama want ze kan er niet bij! Ze is dus ook nog nooit onder de tafel geweest (ook niet in haar kruipperiode!) Ik laat haar dan maar zien dat als mama haar arm uitsteekt dat ze er bij kan komen, en met mij ernaast die haar handje vast houd pakt ze dan uiteindelijk de bal (en dan is ze apetrots op zichzelf! )

Nu is dit nog een klein iets, maar wil het niet laten uitgroeien tot een groot iets en een onzeker kind kweken die iets niet zelf durft te doen... Is dit ook iets wat moet groeien of is het echt iets waar ik op moet gaan letten?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:48:00 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_27748488
Dutch

welkom Léon
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 8 juni 2005 @ 19:20:15 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27751217
Beterschap voor Bo

Welkom Léon

Belana van een paar daagjes verwennen met op je schoot zitten creeër je nog geen kindje wat niet zelf kan spelen hoor. Iris heeft ook van die periodes en daar geef ik ook altijd aan toe. Als ze weer zichzelf is heeft ze het vaak veel te druk om lekker met mama te knuffelen.

Luck, ik herken dat wel. Wat ik altijd probeer te doen is wat jij eigenlijk ook doet, samen proberen en de hemel inprijzen. Vooral dat "zullen we het samen proberen" werkt hartstikke goed en geeft veel zelfvertrouwen vind ik.
Ik heb Eva nu ook geleerd dat als iets niet lukt dat ze niet keihard gaat lopen huilen of gillen maar dat ze vraagt "mama wil je me helpen?" en dat neemt Iris nu ook al over.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:31:46 #169
3011 E.T.
pi_27751657
Eindelijk, daar is Léon

Belana, hier ook af en toe van die knuffelperiodes.. en ik geniet er maar gewoon van. Meestal wil ze geen 3 tellen stil zitten op schoot, dus als ze een paar van die dagen heeft neem ik 't ervan

*grinnik* dat 'mama wil je me helpen' klinkt bekend! Dat doe ik hier ook al (onbewust). Als Saskia loopt te gillen omdat iets niet lukt, zeg ik ook altijd eerst 'mama wil je me helpen?' om vervolgens ook zelf te antwoorden dat ik dat wel even doe en dan doen we samen de poppenwagen dat krappe bochtje om
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:35:59 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_27751819
ET en Lois, jullie hebben misschien wel gelijk hoor, ik heb hier helaas het voorbeeld van Ian die nooit zelf kan spelen en dat maakt me er ws te bang voor. Ik neem jullie woorden ter harte
Volgende week, als Nick op vakantie is en ik 4 dagen alleen met hem heb ga ik es ff heerlijk genieten
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:47:02 #171
3011 E.T.
pi_27752276
Dat is volgende week...
Dan wil ie helemaal niet meer knuffelen
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:55:59 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_27752627
ow
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 8 juni 2005 @ 20:08:29 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27753062
Vanmorgen vlogen er 2 vliegjes in de kamer. Eva was op safari achter de vliegen aan, je hoorde ook steeds "vlietie (vliegie) kom dan... ow kan er niet bij" Iris vond het kostelijk en ging Eva helpen door aan te wijzen waar de vliegjes zaten.
"Tijt (kijk) Eta, daar vlie... ehm... vliegtuig!"
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:34:40 #174
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27753827
Mooi geschreven Dutch, 1 mooi gedichtje voor 1 mooi mannetje! Gefeliciteerd en welkom hier.

Als Chiara gefrustreerd is laat ik dr wel eens lekker uitrazen, wordt maar even goed boos, schreeuw het maar uit en soms lukt het dan wel. De wijkverpleegkundige leerde me dat toen ze wilde kruipen, maar het nog niet lukte, want toen maakte ik echt kennis met een gefrustreerde Chiara. Maar Chiara is op die momenten niet onzeker of angstig geweest.
Misschien kun je eens op een ander moment in een spel laten merken dat het onder de tafel niet eng is, door er zelf eens onderdoor te kruipen ofzo.

Jessie, wat balen joh dat je nu alweer met een ziek kindje zit. Sterkte!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 21:00:45 #175
43556 miss_dynastie
pi_27754712
Bo toch
pi_27759718
Sven je kiesjes door Ben je daar ook lekker vanaf.

Vrijdagochtend maar even met Bo naar de dokter. (morgenochtend zit onze eigen dokter niet, en plaatsvervangers wijzen voor bloedonderzoeken enzo vaak toch even terug naar de eigen dokter) Ze is zo zielig. Ze is heel makkelijk overgens als ze ziek is (janneke, kan zich er nooitt aan over geven en verzet zich, huilt, enz) Bo slaapt, zegt niks, ligt rustig, wil lekker bij je op schoot, op de bank, in bed, als ik even wat moet doen is t ook best. Ik ben zo trots op mijn meissie wat steeds maar ziek is. En die hoofdpijn vind ik ook maar niks. Ze heeft maar 1 keer overgegeven dus een buikgriepje ofzo is t niet. Ze heeft nog wel erge hoofdpijn en koorts.
Janneke wil haar maar troosten, kusjes geven enz. Maar Bo word daar (kan ik me indenken) een beetje moe van. Wil dr zusje niet voor t hoofds stoten en kijkt mij dan met zo'n hopeloze blik aan van, daar komt ze weer. Janneke voelt zich afgewezen en huilt hartverscheurend.
Vanmorgen werd Janneke rond half 8 wakker, flesje melk gegeven en ze sliep door tot kwart voor 10 !!!!!!!!!! (Ze had ook zeker een uur liggen huilen vanacht) Die was dus ook ook echt helemaal op. En dr neusje zit weer helemaal vol
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27760800
arme Bo, zo'n hoofdpijn bij zo'n klein meisje... goed om er even mee naar de huisarts te gaan jessie. en een kusje voor Janneke die zo d'r best doet.

luckepuck, Piet kan ook zo lekker dramatisch doen als iets niet lukt. ik probeer 'm nu ook te leren om op een wat gewonere toon om hulp te vragen. en vervolgens help ik dan meestal ook wel hoor, soms door zo concreet mogelijke aanwijzingen te geven, soms door 't samen te doen, soms door 't gewoon even voor hem te doen. maar 't komt ook best voor dat het niet uitkomt (zeker met Anna er nu bij), dus dan zeg ik dat en moet ie maar zien of hij 't zelf alsnog probeert. ook Piet is zo voorzichtig bij dingen ergens onder vandaan halen. heeft ie 1x z'n hoofd gestoten bij zoiets, dan probeert hij het niet snel een tweede keer.
pi_27760919
oja erg late reactie maar wat knap van Iris en Janneke dat ze al (min of meer) op 't potje hebben gepoept!
pi_27760925
jessie: alicia klaagde ook over pijn in het hoofd en die bleek dus weer een dubbele oorontsteking te hebben..... (1tje was dusdanig ontstoken dat de arts het in eerste instantie vreemd vond dat we nu pas kwamen..)
pi_27760982
achgossie wat zielig knor. en jayden (en jij?) ook al ziek begreep ik? beterschap met z'n allen!
pi_27761116
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:35 schreef bixister het volgende:
achgossie wat zielig knor. en jayden (en jij?) ook al ziek begreep ik? beterschap met z'n allen!
yep we zijn hier solidair JD heb dus ook een goeie verkoudheid te pakken en zijn oren zijn ook niet geweldig en worsteld erg met zijn gebit, ik loop nog steeds met een kaakkontseking ga zo maar door. Er lijkt maar geen eind aan te komen met alle kwalen sinds de bevalling Maar goed gaat heus wel weer over voor we van geslacht veranderd zijn, en zo niet pech dan leren we er maar mee leven.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 11:28:08 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_27768919
Op een potje poepen Nou dat zie ik Cas nog láng niet doen hoor!! Wel erg knap van de dametjes Als hij een volle plas of poepluier heeft slingert hij hem wel letterlijk en figuurlijk door de kamer zo kwam er net 1 op mn toetsenbord gegooid Maar dat is meer omdat Cas door een foutje van mij (verkeerde billendoeken, de lidl moest zo nodig vernieuwen ) weer een bavianankont heeft.

Cas is een ventje aan het worden, nu pas? Ja nu pas! Het is al die tijd toch nog wel een grote baby geweest tot ik denk een maand geleden. Hij begint nu steeds meer nederlandse woordjes uit te brengen, voorheen was het allemaal russisch en speelt nu ook gericht met speelgoed ipv dat het vliegles krijgt. Het toppunt is nog altijd stofzuiger-voetbal. Hij rost de bal door de kamer, ik ros hem terug met de stofzuigerstang terwijl ik aan het stofzuigen ben
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:34:14 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27769080
Gezellige boel daar Knor!
Beterschap allemaal.

Spuitluiers , denk je ook dat dat bij dreumesen en peuters wel passé zou zijn. Wat een desillusie.

E.T. en Saskia, bedankt voor jullie kaartje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Jubileum moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 19:04:19 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27839628
Jessie hoe is het met Bo en hoe was het bij de huisarts?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:56:18 #185
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27841082
Gaat lekker daar in Rotjeknor! Sterkte hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_27841341
We zijn niet meer naar de huisarts geweest 2 dagen later werd ze verkouden dus dat zal wel dwars gezeten hebben. Ze is nu nog wel wat sneller moe, maar logisch ze had een paar dagen niks gegeten. Sinds vandaag eet ze gelukkig weer normaal en is ze de schade aan t inhalen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27841375
Knor pffff bij jou schiet t ook niet op he
Hoe gaat t met maatschappelijk werk? Is die al geweest?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27842378
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef jessie het volgende:
Knor pffff bij jou schiet t ook niet op he
Hoe gaat t met maatschappelijk werk? Is die al geweest?
maandag komt er een huisbezoek, maar we stoppen. We hebben geen zin hier in en ook niet in dat hokjes geprop. Daarnaast heeft jayden spontaan goed uitgevonden hoe terugrollengaat, hoe zitten werkt, hoe buikschuiven werkt en hoe je op je billen je kan voortbewegen. (ziek zijn is toch nog ergens goedvoor). Hij is nu zo druk met babbelen en de rest dat hij vergeet gefrustreerd te raken. Begrijp me niet verkeerd hij doet nog steeds 'gekke' dingen maar niet meer tig uur op een dag, misschien dat het nu een uurtje of 2 hooguit 3 op een dag is dat hij 'gek' doet, maar das een schijntje met wat we gewend zijn. Dus we knobbelen het graag zelf uit ipv al die gekke onderzoeken en home-trainingen (om te zien of ik wel adequaat reageer op de kids, en of ik de situatie wel aan kan etc etc).
pi_27842523
Lekker dat het beter gaat met Jayden en daardoor ook beter met jou
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27846831
Dat klinkt al veel beter, Knorretje
  Jubileum moderator zondag 12 juni 2005 @ 21:47:10 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27868908
Iris is helemaal verzot op dieren, echte dieren, Little People diertjes en vooral kleine knuffeldiertjes. Karin heeft een klein pluche katje als sleutelhanger en daar is ze helemaal verzot op. Zodra ze Karin ziet wil ze ook haar "sjeutels" zodat ze kan spelen met het katje. Ik heb nu een girafje als sleutelhanger en dat is ook helemaal te gek. Ze laat hem lopen op tafel, geeft hem kusjes en laat hem aan iedereen zien "tijk! sjiehaf !"
Vandaag kreeg ze van Karin een klein pluche hondje en ze heeft hem de hele dag niet meer losgelaten. Ze noemt hem "wafwafwaf" en ze verteld aan iedereen (zelfs de poppen) dat ze die van "taa-in" heeft gekregen.

Vorige week liepen we even buiten, voor het huis. We zochten Eva en Bram, die waren met Karin naar de vuilnisauto aan het kijken (dat is elke week weer een happening).
De buurvrouw kwam naar buiten met op haar schouder een rat. Iris was gelijk dolenthousiast "tat! tat!' en wilde aaien e.d. maar ze was een beetje bang voor de buurvrouw dus ik moest mee. Ik heb heel wat drempels moeten overwinnen maar goed, zij wilde het ratje aaien. Ze vond het nog leuk ook.
Zo is ze ook gek op het konijntje van de buren van Karin. Als we naar Bram lopen krijg ik al te horen "konijnuh kijkuh". Bij Bram aangekomen klimt ze gelijk op de schutting en moet ik haar hoog optillen en zo kan ze echt wel minutenlang gebiologeerd kijken naar het konijntje.
Onze eigen buurman heeft een tortelduifje in een kooi achterin de tuin. De duif is zo gewond geweest dat het inmiddels niet meer kan vliegen.
Ze staat dus ook 10 keer per dag over onze schutting heen om naar het "duiffie" te kijken.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 juni 2005 @ 21:51:22 #192
3011 E.T.
pi_27869055
Lois, wordt het niet tijd voor een konijntje in de tuin?
  Jubileum moderator zondag 12 juni 2005 @ 21:52:06 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27869081
Ja als de poesjes er niet meer zijn, anders vrees ik een slachtpartij.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 juni 2005 @ 22:00:34 #194
3011 E.T.
pi_27869379
das zielig dan...

Toen ik vrijdag Saskia van het kdv ophaalde was ze lief aan 't spelen Ze hebben daar het poppenhuis van little people en daar mogen ze alleen 'begeleid' mee spelen. Normaal als ik Saskia ophaal staat dat ding in de kast en als ik Saskia dan optil hangt ze helemaal over me heen, want Hé, dan zit ze op dezelfde hoogte als het poppenhuis in de kast!
Vrijdag zat ze dus in de kinderstoel aan tafel met dat poppenhuis op tafel voor d'r.. Ze was alle geluidjes aan 't maken (die trouwens waanzinnig beschaafd qua volume zijn! ) Pakte vervolgens mijn vinger om ook overal op te drukken zodat de geluidjes kwamen..
Ik weet iig wat de Sint hier gaat brengen (ik had 'm al in gedachten, maar nu weet ik het zeker... en de little people die hier nog niet op de kast staat van d'r verjaardag gaat mooi mee op vakantie!)
  FOK!fossiel zondag 12 juni 2005 @ 22:04:31 #195
2628 Karin
pi_27869544
Iris Je bent ook zo'n lekker knuffeldiertje

Zo grappig de verschillen tussen Iris en Bram te zien. Bram is een echte jongen met auto's en blokken. Maar gelukkig vind hij de poppen e.d. bij Eva en Iris ook wel leuk. En Iris, heerlijk zorgzaam grietje. Lekker in de weer met haar pop, flesje geven, boertje laten, lekker instoppen in bed.

Vandaag kwamen Lois, Jeroen, Eva en Iris bij onze nieuwe voortuin kijken. Bram vind het altijd zo leuk om met de meiden te spelen dus toen Lois vroeg of Bram nog even mee ging bij hun spelen liep hij zo mee Het is dat Lois vroeg of hij nog wilde zwaaien anders had hij ons zo vergeten. Toch wel even wennen hoor voor mij. Gisteren ging hij ookal even spontaan mee met opa en oma die naar de braderie in het dorp gingen. Nog eventjes en hij loopt zelf naar Eva en Iris toe of naar opa en oma
  zondag 12 juni 2005 @ 22:08:27 #196
3011 E.T.
pi_27869671
Bij Lois vandaan naar jou toe zou je kunnen proberen.. Lois die hem helpt oversteken (of even naar de hoek brengt) en dan kan jij bij de voordeur Bram al zien aankomen. (en dan kunnen jullie ingrijpen indien nodig).
  maandag 13 juni 2005 @ 20:02:58 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_27897822
Deze mama heeft het ff zwaar...
Zondag heb ik een hele zware dag met Liam achter de rug. gillen, schreeuwen en krijsen, niks was goed en niet willen slapen. Vandaag paste mijn ouders op en ik ging daar vanavond eten omdat Liam daar blijfst slapen. (Ik moet morgen weer werken en mijn ouders vonden dat wel praktisch) Nou... dat was niet leuk. Hij wilde absoluut niet slapen en heeft alleen maar gekrijst. Ik ben weg gegaan toen mijn vader hem er maar uit had gehaald en op schoot had genomen. Ik weet niet hoe het op dit moment gaat maar ik voel me erg schuldig.
Ik vind het ook heel erg dat je in een half jaar tijd zo het contact met je kind kwijt bent. Niet helemaal natuurlijk, maar toch. Hij mist papa ook echt heel erg, hij zegt regelmatig "papa?" Ik voel me echt nogal k*t...
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator maandag 13 juni 2005 @ 20:08:36 #198
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27898012
nieuwe mantra B "het is een fase, het is een fase"
Echt heus, het wordt weer beter. De wereld wordt gewoon een beetje groot voor Liam, en hij gaat dingen veel beter snappen. Dat papa weg is bijvoorbeeld, dat mama er is voor het eten maar weer weggaat en hij is natuurlijk bezig met het testen van de grenzen.
Het is reuze moeilijk, dat weet ik, maar het gaat weer over.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 13 juni 2005 @ 20:12:16 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_27898146
* Belana bromt "tis een fase tis een fase tis een fase"

Ja, ik weet het wel, maar ik vind het echt heel heel moeilijk. Omdat ik er niet aan gewend ben heb ik dus ook geen geduld en dan voel ik me daar weer schuldig over
ok, ok, ik mis Nick ook heel erg ja...
stormy waters...
sailin'
pi_27898305
Ah Belana, moeilijk is dat he Maar ga je nu niet superschuldig voelen dat het zou komen omdat je werkt.

Hier heeft Sven sinds vorige week ook weer aardige "verlatingsangst" Vorig weekend heeft hij een nachtje bij opa en oma geslapen, en sindsdien is het "drama" als wij moeten gaan werken. Voorheen werd ik altijd uitbundig uitgezwaaid als ik 's morgens wegga, maar nu zijn het dikke tranen, en "mama blijf,mama blijf" Een rotgevoel om zo de deur uit te gaan, maar ik heb dan ook de gedachte dat het "maar een fase" is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')