abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27415371
Knorretje echt erg vind ik dat! Heb je er wel wat van gezegd en hoe reageerde ze erop?

Bo is beter Janneke nog niet. Heel raar vanmorgen 37.4 een paar uur later 38.6 een paar uur later weer vrolijk en niet warm. En nu net weer 38.7. Gelukkig niet zo hoog als Bo van de week, maar wel raar van niks naar koorts een paar keer op een dag. En verder ook helemaal geen ziek zijn verschijnselen. (had Bo van de week ook niet)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 19:34:27 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27415624
Lekker opgelet dan, Knorretje Geeft wel een flinke deuk in je vertrouwen..

Lekker jessie dat Bo weer beter is. Ik hoop dat Janneke ook snel opknapt

Bij het rekensommetje van poemojn wordt Saskia nog kleiner dan ik ben (1.69) en bij mijn rekensommetje kom ik op 1.72. Nou zijn wij allebei niet zo groot (170 en 177) dus ik verwacht dan ook niet dat Saskia echt lang zal worden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 19:53:33 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_27416039
OMG Liam kan 1.89 worden

Op de rest reageer ik ff later, ff bijkomen van een lange werkweek...
stormy waters...
sailin'
pi_27416534
Dan word t wel wat voor die meiden van mij
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:29:25 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_27416765
Volgens het rekensommetje van Poemojn zou Job ca. 1.68 worden en Katja 1.66
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel vrijdag 27 mei 2005 @ 21:04:43 #56
2628 Karin
pi_27417462
Hmmm dan zou Bram 1.83 m worden. Vind ik eigenlijk niet zo lang voor een jongen tegenwoordig (zijn vader is 1.94 m). Raar eigenlijk want Peet is ook een stuk groter dan zijn ouders.

Hoe krijg je een Bram in zijn stoere nieuwe camouflage korte broek? bij de Hema Moussy, onwijs leuk zijn ze!!!!
Peet had een paar weken geleden zijn camouflagebroek aan voor een handbaltoernooi, hele team in camouflagebroeken met roze shirtjes. Maargoed Bram had dat dat dus gezien en vond dat papa een "pynama" aanhad. Ik vond dat zo grappig dat ik hem niet verbeterd heb, lekker slim. Dus nu ging ik gisteren Bram die mooie korte broek aantrekken en hij wou dus echt niet, hij vond het een pynama en hij was ook nog eens van papa. Kon lullen als brugman maar het lukte me echt niet. Boven nog wezen kijken bij de broek van papa maar ook dat hielp niet. Dwingen heeft dan ook geen enkele zin want dan heeft hij hem na 2 minuten weer uit.
Gelukkig hadden opa en oma hem vandaag wel aangekregen, terwijl hij door oma afgeleid werd bij het verschonen had opa hem snel aangetrokken en heeft hij hem aangelaten gelukkig. Als het goed is komen er zo foto's aan.
pi_27418101
Hahahahaha die Bram Ben wel benieuwd naar de foto's.

Ik had een stoelverhoger gekocht voor Bo (bij de hema in de aanbieding echt een handig ding) Maar Bo moet eerst altijd een dag ergens aan wennen. Hij was stom en ze zat zo goed aan tafel en ze had hem niet nodig enz enz enz. Maar Janneke vond hem wel bere intressant. Met dr zieke koppie wilde mevrouwtje gisteren op die stoelverhoger. En ze zat er eigenlijk wel heel goed in. Aangezien ze vandaag niet meer in dr kinderstoel wilde en Bo eraan gewend was heb ik er nog maar 1 gehaald. Wel heel komisch hoor. Ineens 2 grote meiden aan tafel

Zo is Bo nogal dwangmatig met van alles eigenlijk. Haar dekbed uit de hoes is dan ook telkens met dit weer een strijd. Vanochtend werd ze weer drijf en drijfnat wakker. Ze slaapt er ook nog eens met dr hoofdje half onder. Vanavond toch maar weer de strijd aangegaan. Ze verzin dan allerlei dingen om dat dekbed er maar in te laten zitten. Ja maar mamma dan ga ik echt niet met me hoofd eronder slapen. En als ik het nou koud krijg enz enz. Uiteindelijk ging ze zonder slapen. Ben ik net op dr kamertje (Janneke huilde, whats new ) heeft ze een speelgoedkussentje (zo'n sier ding in de vorm van een zon) echt over dr hoofd liggen. Zweet ze zich nog het apezuur Dat ding maar snel weggelegd.
Wat een stel
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 27 mei 2005 @ 21:42:29 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27418307
Hahahahaha Jessie Wat heerlijk eigenwijs, met dat kussentje

Iris, onze poppenmama, laat ons regelmatig slap van het lachen van de bank rollen als ze dingen naspeelt met de pop. Zo ook vandaag, de pop moest eten. Je hoort jezelf zo terug dan he "zooo poppie, grote hap! goezzo!!" affijn pop had gegeten, daarna nog flesje gedronken en boertje gedaan.
Iris zat lekker met de pop te knuffelen toen ze ineens zei "pop? doe je? poepie?" en ze tilde de pop ondersteboven om tussen de billen te kijken. "Zooo heleboel poepie, bah!" en nog een paar hartgrondige "bah bah bah!" volgden. Toen ineens kneep ze haar neus dicht en zei "het stint!".
Hoe komt ze erbij? Wij doen zoiets echt niet, zeker bij het kdv opgepikt ofzo. Ik kon echt niet meer stoppen met lachen, wat een grietje!

Op het kdv zijn ze ook zo dol op haar omdat ze echt een babymoeder is. Ze mag zo solliciteren zei de leidster woensdag nog, zo zorgzaam is ze. Ze komt netjes melden als Cas (haar favoriete baby) heeft gepoept, ze brengt hem speeltjes, ze raapt zijn sokjes op als hij ze heeft uitgedaan en toen ze 's middags gingen buiten spelen ging ze steeds even bij het slaapkamerraam kijken of Cas nog sliep. Daarna liep ze dan naar de leidsters om te vertellen "Cas slaapt!"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2005 @ 22:03:58 #59
43556 miss_dynastie
pi_27418794
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 21:42 schreef Lois het volgende:
Toen ineens kneep ze haar neus dicht en zei "het stint!".

Ik zie het helemaal voor me
pi_27426476
nu een dag later is de meeste roodheid weggetrokken en valt de schade gelukkig mee. Ze klaagt haast niet dus het valt uiteindelijk allemaal wel mee. Ik heb tegen e gezegt dat ik het erg jammer vond dat er niet naar gekeken is of uit voorzorg niet gesmeerd is (er waren 5 leidsters gisteren op nog geen 9 kids, dus tijdgebrek was niet echt aan de orde). Ik heb gisteren een shirtje gekocht en ga daar het volgende op borduren: 'lieve juffies, ik verbrandsnel, smeer mij daarom in, alvast dank u wel' Kijken of ze er dan bij stil blijven staan op dit soort dagen, zo niet dan komt ze er gewoon niet meer heen op warme/hete dagen en verzin ik zelf wel iets leuks.
pi_27426832
Knor het is toch van het zotte dat de leidsters niet de moeite nemen om de kinderen in te smeren als ze buiten spelen en de zon schijnt zo fel. Ik zou er echt geen genoegen mee nemen om mijn kind dan thuis te laten omdat hun het verdomme de kinderen in te smeren. Zou echt laaiend worden als Morgaine verbrand thuis zou komen van de oppas.
pi_27427664
knor, ik zou ook flink de pest inhebben zeg. hoe reageerden ze toen je er wat van zei? gelukkig is 't alweer wat bijgetrokken. ik heb Piet ontzettend uitgebreid ingesmeerd steeds, en ook vooral de schaduw opgezocht, maar in z'n nek is hij toch een beetje verbrand en heeft ie van die warmte-pukkeltjes. dus gisteren en vandaag de zon nog meer gemeden.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 11:36:09 #63
3011 E.T.
pi_27428354
`Pfffff... vanmorgen op sandalen-jacht geweest... hadden jullie me niet een maand geleden kunnen waarschuwen? Bijna geen sandaal meer te vinden in Saskia d'r ienieminie-maatje... (21)

uiteindelijk een paar timberlandjes gescoord (nadat de verkoopster alles wat ze nog had in maat 21 tevoorschijn had gehaald... wel 5 paar ) Gelukkig vind ze die stugge zool niet erg, ze is natuurlijk alleen nog maar van die flexibele zooltjes gewend, ze liep er zo op weg.

Zag m'n kind al de hele zomer in dichte schoenen rondlopen.. Maar volgend jaar toch ff eerder om sandalen uit. (hoewel je dan wel zit te klooien met de maat... Je zou toch verwachten dat ze daar bij kinderschoenen wat meer rekening mee zouden houden... als het warm is dat ze dan ook nog zomerschoenen hebben)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 11:48:15 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_27428581
in een sportzaak kan je bijna altijd wel kleine sandaaltjes kopen, van teva bijvoorbeeld. Ik wilde nooit bij een sportzaak naar binnen,w as bang dat ik bij het aanraken van de deurknop al arm was. Maar wat zag ik... mini-nike schoentjes, van leer in de aanbeiding voor 15 euro Voortaan gaan wij eerst daar snuffelen voor de kinderen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27428596
ik smeer zelf ook standaard alicia om de anderhal a twee uur in, ze is hartstikke blond en heb een superlichte huid van d'r eigen. Bij het minste geringste zon slaat ze al rood uit. Jayden gelukkig wat minder, heb meer mijn huid. De rest van de groep incl leidsters zijn allemaal van een andere afkom dus kennen dat niet echt denk ik het zo snel verbranden. Maar dan alsnog is het gewoon slim om die kids in de gaten te houden (of gewoon iets doen met de info wat gezegd wordt door de moeder).

Faja-lobi. Ik vind het totaal niet erg om zelf wat met haar te doen als het zo heet is, leuk zelfs. Lekker naar het zwembad of iets dergelijks. 't is dat ze zelf graag naar het 'schooltje' toe gaat (al denk ik dat als ik een alternatief biedt dat ze dat toch verkiest boven het 'schooltje')

bix: ze hebben hun excuses aangeboden, maar ja daar heb je zo weinig aan he. Nu valt het uiteindelijk wel mee, maar voor het zelfde geld was het al te laazt geweest of wat dan ook en hadden wij de ellende gehad.

E.T. Alicia heb zomerschoentjes afgelopen feb met mij gekocht maar zelfs toen was het al niet te doen om schoenen te vinden in die super kleine maatjes. Ze zijn er gesoon standaard te weinig. Alicia heeft maatje 22 en vervalt juist snel in van die echte babyschoentjes of dichte schoentjes. Dus denk dat ongeacht wanneer je ze koopt in het jaar gewoon afwachten is of ze iets hebben in die kleine maatjes
  zaterdag 28 mei 2005 @ 12:32:57 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_27429266
Ik heb net bij van haren sandaaltjes voor Liam gekocht, ze hadden daar volop in alle maatjes

Knor, wat stom dat de leidsters Alicia niet hebben ingesmeerd, dat is toch wel hun verantwoordelijkheid vind ik ...
stormy waters...
sailin'
pi_27429710
ik heb een tijdje geleden bij zo'n superverantwoorde kinderschoenenwinkel een paar sandaaltjes voor Piet gekocht. vreselijk duur! en dan zijn 't ook nogwat oubollige dingen, met een dichte hak omdat dat meer steun geeft (z'n voeten zakken wat door). en z'n voeten groeien ook nog es zo hard dat hij er vrees ik binnenkort alweer niet meer in past... toch maar een paar (goedkopere) in maat 25 erbij zoeken alvast.

zie hier voor een plaatje ervan. (hij heeft ze 't liefst met sokken erin aan).
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:12:22 #68
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_27429841
Judith heeft weer een tandje erbij, de vijfde al!!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 28 mei 2005 @ 13:57:18 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_27430720
Nou, dan komen die anderen ook vast snel nu, ten minste dat is mijn ervaring

jeetje bix, wat groeien zijn voetjes toch hard he! Die van Liam zijn juist vrij klein denk ik, hij zit nu net in maatje 20 en dan ligt het er nog aan hoe het valt. Hij houdt ook niet van schoenen overigens, die moeten uit, net als sokken. Maar uiteindelijk komt het wel mooi uit, want dan past ie van de winter die schoenen wel die we van jou hebben
stormy waters...
sailin'
pi_27431711
Myrthe heeft dus erg grote voeten begrijp ik? Ze heeft nu ook zo'n beetje maat 20 (gympjes van Prenatal).
Hier heb ik in verschillende schoenenzaken nog sandalen in die maat gezien, ik heb gisteren even gekeken. Maar wel duur (minimaal 40 euro), en de zool was vrij stug. Hush Puppies heeft ze wel met een heel soepele zool maar daar betaal je ook 60 euro voor. Ik heb dus nog niets gekocht eerst eens afwachten of & wanneer ze gaat lopen, misschien dat ik dan in de opruiming wat haal.
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 18:46:46 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_27435793
Cas is nu net uit maat 20 en hangt een beetje tussen maat 20,5 en 21 in
pi_27436418
Wat heeft Cas dan kleine voetjes voor zijn lengte. Janneke heeft maat 22.23, of is dat gewoon groot? Bo heeft 26/27, die heeft ook best grote voetjes. Ach wat maakt het ook uit.
Van nike enzo heb je leuke kleine sandaaltjes. Die had ik voor Bo (en nu past Janneke ze) ook.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 28 mei 2005 @ 19:24:29 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27436467
Mijn ervaring is wel dat als kindjes eenmaal goed gaan (los)lopen hun schoenmaat zo een maatje groeit. Ik heb dat eens aan de schoenwinkelmevrouw voorgelegd en die heeft dat bevestigd. Door het lopen worden de voetspieren getraind en trekken ze hun teentjes niet meer zo in.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27436469
Eigenlijk zou je het in cm's moeten vergelijken. Toen Myrthe maat 19 had van Prenatal-schoentjes, kon ik van een vriendin maat 19 echte schoenen krijgen, maar die waren veeeeel te groot.. Dus misschien zit daar ook nog verschil in?
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 19:32:44 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_27436630
Ik zal morgen eens even meten. gaan we staand op de platte voet meten, of zittend?
pi_27436747
Staand op de platte voet meet je het beste. Doe het gelijk op karton. Knip het uit, en je hebt een goed iets om schoenen te passen als hij er geen zin in heeft
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27436798
Jadey heeft vandaag ook 2 paar sandaaltjes gekregen. Mijn moeder vertelde dat ze per paar 10 euro kosten bij de Scapino, nou daar kan je ze niet voor laten liggen Ze heeft overigens mt 22/23 Heeft Cas mt 21 joh nou ja misschien klpt de theorie van Lois wel en sprint hij nu zo door naar mt 22.

Jadey is net als Iris met het papegaaiegedrag, ze roept ook ieuw, bah en vies bij het poepgebeuren

Die stoelverkleiner lijkt mij ook wel wat, misschien moeten we binnenkort maar eens gaan kijken hiervoor.

Wat vervelend dat je vertrouwen zo beschaamd wordt Knor. Terwijl je het nog duidelijk had gezegt ook. Ik heb helaas ook geen goeie ervaringen, ik kwam Jadey laatst ophalen bij het kdv en de leidster zei dat ze buiten was dus ik naar buiten gelopen. Nou niet dus, de leidster buiten was zo druk bezig met opruimen dat ze niet in de gaten had dat Jadey alweer via een andere deur naar binnen was gelopen en zat te knutselen op de naschoolse opvang
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 19:46:54 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_27436897
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef jessie het volgende:
Staand op de platte voet meet je het beste. Doe het gelijk op karton. Knip het uit, en je hebt een goed iets om schoenen te passen als hij er geen zin in heeft
dat werkt bij Cas niet, door die idiote hoge wreef. Ik heb zn sandalen er nog ff bijgepakt, maar er staat echt maat 21 in.. Nike's trouwens. Bij zo'n voetjesmeetding kwam ik laatst ook al op maat 21
  zaterdag 28 mei 2005 @ 20:18:53 #79
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27437593
Tom heeft ook maatje 21 Jasper zit net in 26. Ik heb gewoon kinders met kleine voeten
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 20:26:16 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_27437750
René heeft maat 32
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 mei 2005 @ 21:01:03 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27438564
Wat doe ik hier? Nou meelezen dus

Christan heeft maat 30 overgeslagen en heeft nu na lang zoeken sandalen en schoenen in maat 31. Plastic spul genoeg maar een paar leuke leren sandalen zijn moeilijk te scoren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 21:54:06 #82
43556 miss_dynastie
pi_27439754
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:41 schreef danosa het volgende:
Nou niet dus, de leidster buiten was zo druk bezig met opruimen dat ze niet in de gaten had dat Jadey alweer via een andere deur naar binnen was gelopen en zat te knutselen op de naschoolse opvang
Nou jaaa.....
  zaterdag 28 mei 2005 @ 23:18:47 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27441328
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:22 schreef jessie het volgende:
Bo heeft 26/27, die heeft ook best grote voetjes. Ach wat maakt het ook uit.
Tristan heeft dezelfde schoenmaat als Bo
Afgelopen dagen heb ik ook weer sandalen voor m'n kinderen gescoord. Vandaag voor Wouter, donderdagochtend voor Tristan en donderdagmiddag voor Sterre. He he, ben blij dat dat weer klaar is. Nu maar hopen dat Tristan er niet heel snel weer uit groeit

Leuke rekensommetjes ET en Poemojn Volgens ET's som worden mijn jongens ongeveer 1.96 en Sterre 1.92, en volgens Poemojn som wordt Sterre 1.90 en Wouter en Tristan 2.04.
Maar tussen mijn zus en mij zit 11 cm lengteverschil, dus het zou raar zijn als het precies uitkomt
  zondag 29 mei 2005 @ 00:03:10 #84
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_27442286
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:22 schreef jessie het volgende:
Wat heeft Cas dan kleine voetjes voor zijn lengte. Janneke heeft maat 22.23, of is dat gewoon groot?
Judith heeft ook maat 22/23. Zij heeft volgens mij best grote voeten, net als haar broer (nu maat 28 of 29).
pi_27450045
Suus heeft ook "nog maar" maatje 20!

Suus heeft de smaak te pakken qua spelen in de zandbak.. en wat doe je dan bij gebrek aan zandbak in huis?

Dan besluit madam dat de kattenbak een goeie vervanging is!
Ben ik blij dat ik um net had schoongemaakt en er een zak nieuw grind in zat...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_27459632
mijn meissie was vanmiddag mee met oma wandelen, hebben ze ook bloempjes geplukt. Eentje was er in het bijzonder voor papa:

op de vraag waarom deze ??
omdat hij op papa lijkt. en op de vraag waarom ?
omdat hij ook kaal is

zondag 29 mei 2005 @ 18:53:40 #87
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27459933
  zondag 29 mei 2005 @ 19:14:25 #88
3011 E.T.
pi_27460547
Sja, ik kan Alicia moelijk ongelijk geven..
De bloemknop had wat boller mogen zijn, om de vergelijking goed treffend te maken

En sja,.. de kattenbak als zandbak... Hmz... Geloof dat ik toch blij ben dat de deur naar de gang (daar staat de kattenbak) hier altijd dicht zit..
  Jubileum moderator zondag 29 mei 2005 @ 19:28:39 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27460945
Hahahahaha Alicia

Suus met de kattenbak hoe kom je erop
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27462478
Suus met de kattenbak, als je van dat klonten grint heb Suus, daar kan je ook leuk mee kleien joh

Alicia Wel lief.

Bo en Janneke zijn sinds gisteren weer helemaal opgeknapt. Heerlijk hoor.
Vandaag kwamen Bo dr "kinderen" weer spelen. Heel de dag in en uit de tuin al die meiden. Als ze hier een koekje hadden gehad, kregen ze later bij een andere ouder weer chippies. Kregen ze bij een andere ouder niks, gingen ze bij de volgende bietsen Vanaf morgen gaan we de "kinderen" maar eens verwennen met fruit. Bo wilde vandaag graag het badje op, maar dat vonden we toch wat te koud. Komt 1 van die meisjes ineens met een emmertje water voor het badje aanzetten. Nou ja dachten we vooruit dan maar. Een klein laagje en wat warm water erbij. Achteraf bleek dat dat meisje dat stiekum thuis gehaald had en zo ook haar badpak, die mocht dus eigenlijk niet in t badje. Bo als een razende haar badpakje aan doen. En terwijl ik met Bo bezig ben en Gerard....ehhhhh.....tv:? Toen zat Janneke dus al in t badje....met dr kleertjes Fotooooooooooooooooooooooooooooo (o en die streep op dr gezicht is viltstift, daar zijn nog meerdere kleuren op de andere wang bijgekomen vandaag )

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 29-05-2005 21:12:04 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zondag 29 mei 2005 @ 21:08:25 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27463761
Janneke dat is nou pas echt cool
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27466962
Heerlijke streken hier te lezen!

Het is mijn mama die dit schreef, ik ben net geregistreerd voordat iemand anders er met mijn naam er van door gaat...
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:53:03 #93
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_27594431
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 13:12 schreef Grijs het volgende:
Judith heeft weer een tandje erbij, de vijfde al!!
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 13:57 schreef Belana het volgende:
Nou, dan komen die anderen ook vast snel nu, ten minste dat is mijn ervaring
Nou Belana, dit keer had je gelijk . De zesde is nu ook door, maar verder zie ik geen tandjes die bijna door zijn.
pi_27599373
Gisteren zijn we ons echt het apezuur geschrokken!!!!
Bo fietste, ik reed met Joep in de kinderwagen. Geer had Janneke op zijn nek en duwde janneke's fietsje. We liepen dus hier schuin naar boven op een soort van dijk. Eronder is een sloot (voel je hem al aankomen) Normaal fietst Bo altijd op t fietspad maar nu lieten we haar (stom) op de stoep omdat we allebei nogal wat bij ons hadden (joep in kinderwagen, fietsje van janneke en janneke op de nek) Op een gegeven moment vonden we Bo wat te ver vooruit fietsen en roepen Bo stop maar. Stopt ze kijkt om en valt (doordat er daar dus een tegel helemaal verzakt ligt) zo richting sloot (is stijl 4 meter naar beneden beginnend bij een laag struikje) Geer en ik stonden 1 seconde stokstijf. Geer gilt O nee, zet Janneke abrupt op de grond, die gilt van schrik en Geer rent ernaar toe. Nou Bo had echt een leger engeltjes op dr schouder (engeltjes bedankt ) Ze viel bij het enige stukje wat daar dus nog plat was voordat het stijl naar beneden ging. Ze had alleen maar een geschaafd kaal knokkeltje op dr hand. En een lijkwit gezicht van schrik. Mijn hemel wat waren wij geschrokken.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 10:04:11 #95
43556 miss_dynastie
pi_27599590
Jemig, wat een schrik jessie
Gelukkig is het toch goed afgelopen
pi_27604872
he jessie, da's inderdaad ontzettend schrikken zeg. Bo zal zelf ook wel erg geschrokken zijn?

en dat bloemetje van Alicia....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 juni 2005 @ 12:44:42 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27604956
Pffff Jessie, dan staat je hart wel even stil... Wat een geluk dat het allemaal nèt goed ging.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:44:57 #98
3011 E.T.
pi_27604968
das schrikken jessie!
pi_27605280
Alicia

Jessie dat is schrikken!!!

ik zie ineens het beeld weer voor me van djen die een bloemetje staat te plukken met d'r bips richting sloot. Bloemetje schiet lof en djen schiet in de sloot maar komt op haar voetjes terecht en de sloot was erg laag door het warme weer. Ik zie nog dat beteuterde gezichtje voor me, heel zielig 1 traantje over haar wang biggelen van schrik. Het eerste wat ze zei: Mama ik moet douchen want dit water stinkt
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:58:55 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_27605387
Jessie, toch. Je mag die engeltjes inderdaad wel hartelijk bedanken.

Meid, wat zullen jullie geschrokken zijn. Gaat het inmiddels weer? Mijn ervaring is dat de ergste schrik pas later komt als je je goed realiseert wat er had kunnen gebeuren.

Ik denk overigens dat als ze wel naar beneden was gevallen, Geer sneller dan het geluid ook in die sloot was gesprongen om haar te pakken. Ik heb echt geloof in het feit dat je op zo'n moment weet te handelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')