Nee, afgwerkt nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
afgwerkt is toch gewoon een Nederlands woord? [afbeelding]
nou ik ken 'm nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
afgwerkt is toch gewoon een Nederlands woord? [afbeelding]
Je hebt de quote knop weer gevondenquote:
Ah vandaar dat je meest van de tijd onzin uitblaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:48 schreef Ballicious het volgende:
Ik slinger zo af en toe eens een post naar binnen, en zie wel wat er gebeurt.
Waar ga je naartoe dan?? ik vond Time-out altijd wel leuk maar laatste tijd is de sfeer daar agressief.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:47 schreef Houniet het volgende:
leuk, ik ga dus naar een kut discotheek zaterdag
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
Party on!
Mensen ik ben weer even out!![]()
JItzsucces
Truequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je meest van de tijd onzin uitblaat
Hierzo op mijn stage houden ze ook nog allerlei premies in die ik weer terug moet vragen.... altijd zulke onzin vind ik datquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan heb jij meer gewerkt dan ik (ik ongeveer 3 maanden thuiszorg, 3 halve dagen)
wilde eigenlijk samen met jou een ijsje van kopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en die stop je zeker in eigen zak?
ik ga zaterdag naar de HMH feestenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:49 schreef stribe het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe dan?? ik vond Time-out altijd wel leuk maar laatste tijd is de sfeer daar agressief.
Dank jequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
Party on!
Mensen ik ben weer even out!![]()
JItzsucces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |