En wanneer ben jij geweest?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat ik het forceren van acceptatie vind, en dan in negatieve zin...
(dus dat het juist andersom uitpakt)
nooit, en dat ga ik ook niet doen...quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
nooit, en dat ga ik ook niet doen...
het komt gewoon zo op me over (en ik denk op veel mensen als ze het op het journaal zien)
ik zit niet te wachten op heren in wat je amper nog kleding kan noemen op een bootje...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef xman het volgende:
[..]
Meeste mensen weten niet wat voor sfeer daar heerst tot ze er zelf bij zijn. Dan begrijpen ze pas waarom er een gaypride wordt gehouden. Het was zooo leuk!
oh you fake gay!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
het komt gewoon zo op me over (en ik denk op veel mensen als ze het op het journaal zien)
ik zit niet te wachten op heren in wat je amper nog kleding kan noemen op een bootje...
Je gaat ook niet naar carnaval etc?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ik had m'n geld op de linker gezet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
minder leuk weetje de jongen rechts is hetero!!!![]()
hetero's hebben zoiets ook niet... waarom homo's dan wel?quote:
hey, ik kom gewoon uit voor mn meningquote:
zeker wel, 5 dagen lang, vol gas zuipen met mn maten en kennissen...quote:
dat is dus wel wat het bereikt, denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach, ik erger me meer aan de hetero's die denken dat homo's zijn als het stereotype beeld wat ze jaarlijks door het NOS Journaal wordt voorgespiegeld als die verslag doen van de Gay-pride.
wow call me uber night!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, ik kom gewoon uit voor mn mening
moet ik jou dan nu ubernicht noemen of wat was de bedoeling van je post?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had m'n geld op de linker gezet..
Dat ligt dan eerder aan het journaal en de beperkte blik van de mensen die het voor zoete koek slikken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is dus wel wat het bereikt, denk ik
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wow call me uber night!!![]()
![]()
lucky me!
Hetero's hebben zoiets wel, juist. Love Parade in Berlijn? Carnaval etc? Precies hetzelfde, wordt alleen niet als hetero feest gemarket want dat is de default.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
hetero's hebben zoiets ook niet... waarom homo's dan wel?
het is het "expres" shockeren...
mensen die iets tegen homo's hebben gaan als ze zoiets zien, echt niet opeens denken dat het gewoon relaxte mensen net als zij zijn...
Annie uit de polder kijkt haar ogen uit op zo'n dag
maar haar man Bert denkt hele andere dingen
En wat wil je daarmee zeggen! Hè! Moet die salami een metafoor betekenen voor dat je tegen de gaypride bent hè! Nou?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had een pizza met tomaat kaas ham salami roast beef ui en champignons
en die beperkte blik, zou die door een evenement als dat verruimt worden?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ligt dan eerder aan het journaal en de beperkte blik van de mensen die het voor zoete koek slikken.
ik ben er idd tegen, maar daarvoor gebruik ik geen metaforenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef xman het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen! Hè! Moet die salami een metafoor betekenen voor dat je tegen de gaypride bent hè! Nou?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |