Ik geef iemand gewoon een opstekertje door te wijzen op de frontpage.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:33 schreef Sidekick het volgende:
Dat zeg ik, arrogante dogmatiek. Heel goed DaveM.
Daar reageerde ik ook niet op.quote:maar toch lees je niet dat ik het ook over sommige voorstanders heb die ook over dezelfde karaktereigenschappen beschikken.
Als het gaat om de multiculturele samenleving is de visie van de SP altijd een stuk realistischer en moediger geweest, terwijl je bij de Pvda en GL vrijwel uitsluitend struisvogelpolitiek cq selectieve blindheid en lafheid tegenkwam en helaas nog steeds regelmatig tegenkomt.quote:Maar goed, ga vooral door met SP stemmen, om vervolgens de PvdA en GL te beschuldigen over het willen creeeren van een heilstaat.
Die partij regeerde weliswaar nooit landelijk, maar drukte wel een grote stempel op het politiek-correcte klimaat.quote:Of dat we de puinhopen van GroenLinks moeten opruimen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Groenlinks heeft ook echt ooit geregeerd. Het tekend je domheid.
Ik vind het wel leuk om te stemmen deze keer. Ik vind het nog leuker om "nee" te stemmen.quote:
Inderdaad, dat kwam je niet zo goed uit. Je hebt liever niet genuanceerde voorstanders, want dan kan je niet met bombastische teksten iemand de mond snoeren.quote:
De cijfers komen rechtstreeks van de website van rtl nieuws. En ze komen uit onderzoek van TNS/NIPOquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:54 schreef Kokomo het volgende:
[..]
Je moet niet verrschillende uitslagen door elkaar gaan halen. Die 41/59 was van een onderzoek van Maurice de Hond en de uitslag van Barend en van Dorp van gisteravond was 33/67.
Er is nog steeds een groei naar de NEE stemmers.
Als een uitslag in de richting gaat wat iemand graag wil horen blijkt het ineens een serieus onderzoek te zijn, enkele dagen geleden werd het op dit forum een tijdopname genoemd en niet serieus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
De cijfers komen rechtstreeks van de website van rtl nieuws. En ze komen uit onderzoek van TNS/NIPO
bron
Lijkt me niet alleen een serieus onderzoeksinstituut, maar ook een duidelijke ruk richting 'ja'.
Wat snap je nu niet aan m'n vorige reaktie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:40 schreef HiZ het volgende:
Goh, opvallend he, er gaan meer mensen naar de stembus en van die nieuwe stemmers gaan 2/3 ja stemmen. Dat is wat deze cijfers mij leren. Allesbehalve een bewijs dat er een versterking van het NEE kamp aan de gang is.
Deze peilingen hebben dezelfde waarde als die van dagen/weken geleden. Dat is weinig, maar het geeft wel een trend. Vorige week was het beeld dat de tegenstemmers in opmars waren, nu is het beeld dat de voorstanders weer iets inlopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:47 schreef Kokomo het volgende:
enkele dagen geleden werd het op dit forum een tijdopname genoemd en niet serieus.
Ik hoef mijn handtekening er niet onder te zetten, ik hoef alleen maar een 'advies' te geven over het ratificatieproces in Nederland.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:08 schreef DaveM het volgende:
[..]
Wat snap je nu niet aan m'n vorige reaktie?
Nogmaals: door de geweldige voorsprong van de tegenstanders voelen de voorstanders zich veel meer dan eerst geroepen om óók maar hun stem uit te brengen.
Als dít al zo moeilijk voor je is, waarom denk je überhaupt de gevolgen van de Grondwet goed genoeg te kunnen begrijpen om er je handtekening onder te zetten?
"Weet waar je ja tegen zegt!" is niet zomaar een advies hoor, ook jij hebt er wellicht iets aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |