Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
ja maar was idd jouwe!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef Godlike02 het volgende:
Dank u!!
En nu ga ik echt slapen!!
kwart voor 6 dr uit
![]()
Ja Lachen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:04 schreef Beach het volgende:
Oh dit is DIG, nou mn pc klapt er soms uit als ik flink overklok![]()
Half daggie; vanmiddag even me stageverslag inleveren op schoolquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh
Ook weer lekker dagje werken?
Ik ben er al weer meer dan een uur
Ben wel heel erg brak
Wel digitaal hoop ikquote:
sporten, huiswerkmaken, misschien wedstrijd fluiten...quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel digitaal hoop ik![]()
Ok, wie heeft er al weekend plannen?
het schijnt 30 graden plus te worden. Dus wie gaat wat doen?
t zijn er iets meer geworden (fles is leeg)maar nee hoor geen hoofdpijn , beetje duf dat wel mjaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Graag!![]()
Lekker geslapen? Toch geen hoofdpijn van twee wijntjes??![]()
zuipschuitquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
t zijn er iets meer geworden (fles is leeg)maar nee hoor geen hoofdpijn , beetje duf dat wel mja
en jij lekker geslapen?
i need more![]()
Ik heb me braaf in gehouden met twee rooie wijntjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
t zijn er iets meer geworden (fles is leeg)maar nee hoor geen hoofdpijn , beetje duf dat wel mja
en jij lekker geslapen?
i need more![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb me braaf in gehouden met twee rooie wijntjes.
Maar beetje kort geslapen dus ik ben zo duf als een konijn
Vanmiddag nog boodschappen doen![]()
En ik denk vroeg mn bed in
Sensequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:01 schreef mother-mother het volgende:
hey die titel he, das zeker van the 6th senth (hoe is eigelijk sense/senth gespeld?)
nah ja i see dead people dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |