Je kent het wel, tenminste, ik knal me eigen ervaring wel neer.
Ik heb me leuk anderhalf jaar vantevoren georienteerd. Inderdaad over the top,
denk er niet teveel van, het was een jaar lang open dagen afgaan, en het laatste half jaar pas de keus gemaakt.
Enfin, ik begon me studie.
Had het super naar me zin, (@ Haagse Hogeschool) en nu ook nog steeds wel.
Maar ik loop een beetje in een dip, heb ik het idee.
Gister had ik het er nog over met medestudenten.
Ik weet niet precies wat het is, de studie is cool, de leraren geven wel okey les, de omgeving / sfeer is top.
Maar dan, de lijst met dingetjes die je moet doen, die paar onduidelijkheden die je gaan irriteren.
Tutors die je nog eens hoort, ja je heb nu semester 1 gedaan, je P en je zit in semester 4 (versneld traject).
Let wel op, we zien dat in dat semester de motivatie het laagst is. Hoe dat kwam wisten ze nog zo net niet.
Al die kleine dingetjes die je moet doen, die taak, dat lezen, dit project, die toets, die opdracht etc.
Ja wat doe je er precies aan? Praten heb ik nou wel gedaan hoor. Misschien anders binnekort maar eens met de mentor als het uit de klauwen dreigt te lopen..
Maargoed, nu wou ik weten of er nog meer mensen zijn die dit herkennen (ongetwijfeld)
en wat voor tips er hiervoor zijn.
Ontspannen werkt iig niet. Ik ben afgelopen week even 5x op een rij wezen stappen, en ik zit nu weer waar ik 2 weken geleden ook al was...
Sporten doet het ook maar voor eventjes, sterker nog, na sporten heb ik helemaal geen zin in tekst.
Advies?
[ Bericht 1% gewijzigd door Yildiz op 24-05-2005 23:26:09 ]
Bovenstaande tekst =
C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.