quote:Geen snel resultaat verwacht bij onderhandelingen over Van der Vaart
Waar HSV en vooral Rafael van der Vaart vorige week nog hoopten op een snelle afronding van de onderhandelingen, lijkt die hoop een beetje vervolgen. HSV heeft inmiddels het eerste bod gedaan op de middenvelder. Beiersdorfer van HSV voorzag echter dat het nog wel even kan duren."Ik ga ervan uit dat we deze week nog telefonisch contact met Ajax zullen hebben" zo liet hij weten tegen Hamburger Abendblatt.
Een doos jodenkoeken kan je krijgenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
een bepaald persoon zou een bepaalde dvd voor mij regelen ..![]()
Ruilen tegen Bossche bollen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een doos jodenkoeken kan je krijgen
Lekker dan.quote:
ik eigenlijk ook nietquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een doos jodenkoeken kan je krijgen
quote:Woensdag 25 mei - HA: Ajax en HSV naderen, nog geen akkoord
(Verslaggever SV, Amsterdam, 08.19u GMT+01.00, HA)
Volgens het vandaag verschijnende Duitse Hamburger Abendblatt zijn Ajax en Hamburger SV gisteren iets dichter bij elkaar gekomen, maar nog lang niet tot een akkoord gekomen over de transfer van de 22-jarige Rafael Van der Vaart.
Sportchef Dietmar Beiersdorfer bevestigde dat de clubs gisteren onderhoud hebben gehad met een elkaar. Er moet consensus bereikt worden over het feit dat HSV maximaal vijf miljoen euro wilt betalen en Ajax zeven miljoen wilt ontvangen.
Blijkbaar is hij persona non grata in Europa en is Nederland zijn enige kans om aan het voetballen te geraken en zijn rentree in Oranje te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in. Alleen Inter gaat opeens moeilijk lopen doen. Beetje irritant. En voor de mensen die er helemaal niet in geloofden, die zeiden ook dat hij nooit naar Nederland zou willen komen en dat er niet gesproken was. Beide heeft hij nu zelf toegegeven
.
Dat klopt, maar die zijn waarschijnlijk sportief oninteressanter (en geven minder kans op een plaatsje bij de WK-selectie) dan Ajax en AZ waar dit jaar gebleken is dat een paar mooie wedstrijdjes voldoende zijn voor een trainingsstage.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef JaWi het volgende:
Er zijn vast wel clubs die hem willen hebben in Europa, buiten Nederland.
Ik denk het niet eerlijk gezegd, maar wat heeft van Bommel ermee te maken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Davids in Barcelona altijd welkom is. Ja, ook nu van Bommel daar naartoe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |