Ik moet echt lachen om jou persoon hier op Fok!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne doet het ook goed !
Nee ,daar is niks over te zeggen.Ik vind het knap van haar om de opvolgster van Beau te zijn. Met goede resultaat,
Ik begin ook meer te wennen aan Daphne,ik kijk elke avond naar Boulevard....De ene keer is leuker als de andere keer de uitzending....Dat blijf je toch houden !
Maar in het algemeen TOPPIE![]()
Heb jij geen fans.quote:Op maandag 12 september 2005 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om jou persoon hier op Fok!
Peter met een korst avatar en je kijkt en luistert alles (radio en tv).![]()
![]()
on topic : Daphne blijft leuk om naar te kijken.
Ik kijk inderdaad lang niet meer zo vaak naar Boulevard als toen Beau van Erven Dorens het nog presenteerde. Ik heb er gewoon geen tijd meer voorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus je kijkt nooit naar BoulevardDaphne doet het idd leuk
![]()
Meteen al,deed ze het goed.![]()
Waaromquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:56 schreef static het volgende:
Ze moeten die Leco voor levenslang de toegang tot het pand weigeren.
Eensquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:56 schreef static het volgende:
Ze moeten die Leco voor levenslang de toegang tot het pand weigeren.
Dat heb ik dus met die Fiona... Jeetje wat een verschrikkelijk dom ding is dat!quote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef Suko het volgende:
Leco en Irene zijn voor mij de zap-momenten, dat heb je met sommige mensen, niet te pruimen!![]()
Dat ben ik met je eens, daarbij vind ik Irene van de Laar overkomen als een domme doos. Ze zal heus wel hersens hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef Suko het volgende:
Leco en Irene zijn voor mij de zap-momenten, dat heb je met sommige mensen, niet te pruimen!![]()
Ik moet zeggen dat ik Jeroen op de plek van Albert het goed doet, veel beter als tijdens die testperiode met verschillende presentatoren ter vervanging van Beau. Náást de presentor, dus achter de desk issie best op z'n plek.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:56 schreef Tovaho het volgende:
Ik zie liever Jeroen op de plaats van Albert. En jullie ?
Jeroen doet het heel leuk, nee, daar is niks mis meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:56 schreef Tovaho het volgende:
Ik zie liever Jeroen op de plaats van Albert. En jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |