*Tas weer uitpakt*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef tonks het volgende:
Wil je nog dikker worden ofzo?
Wtf tis examen geen vreet festijn..
Je gaat toch ook geen barbecue meenemen of een gasstelletje zodat je lekker een eitje kan bakken
5 minuutjes zachtjes sudderen en een mintsausje erbij en smullen maar!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:18 schreef BB-King het volgende:
Tip, snij die frikadellen half open en stop er spiekbriefjes in.
Dat is nu pas wat je noemt een frikadel special... veel succes!
Kun je beter een boterham met kaas meenemenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:35 schreef method21 het volgende:
Ja ja ja ...jij heb zkeer een spiekandel ... al je formules en antwoorden op je frikandel schrijven.
En dan komt er brand en gaan jullie dood omdat de deur niet open kan. Kortom, klaag je school aan voor deze vreselijke situatie zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:37 schreef gigant het volgende:
KIJK UIT!
Ik moest een keer met 2 vrienden een hele dag nablijven, terwijl de leraren aan het vergaderen waren. Nergens iemand te bekennen, MAAR de deur ging wel op slot. Wij hadden onze dagelijks eten en vreten meegenomen, inclusief de bijbehorende pannen der pannen, de frituurpan! Hmm lekker bunkeren voor het leven, Red Bull erbij en gaan met die banaan.
TOTDAT je moet poepen en de deur niet uitkon, omdat die concierges hem op slot gedaan hadden, nou dat wil je ook niet meemaken, afzien voor het leven.
Ik kan me nog herinneren toen ik dacht:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:42 schreef martti het volgende:
[..]
En dan komt er brand en gaan jullie dood omdat de deur niet open kan. Kortom, klaag je school aan voor deze vreselijke situatie zou ik zeggen![]()
Dat is ook wel lichtelijk overdreven hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef DutchTSE het volgende:
vandaag ook, zat ik daar: 2 AA'tjes, 2 pakke dextro energy, 4 gevulde koeken....komt die leraar langslope
en ik zag hem gewoon geilen op al me eten![]()
Ja man, 4 gevulde koeken! Wat denk jij wel niet! Ik ga toch ook geen frikandellen meenmen ofzo!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is ook wel lichtelijk overdreven hoor.
Ik heb genoeg aan een blikje cola en twee frikandellen, ofzo.
Jij dacht zeker dat het een eet examen wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef DutchTSE het volgende:
vandaag ook, zat ik daar: 2 AA'tjes, 2 pakke dextro energy, 4 gevulde koeken....komt die leraar langslope
en ik zag hem gewoon geilen op al me eten![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef Max_Dark het volgende:
Dead-Doll, mag ik een lompe vraag stellen?
200 kiloquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:16 schreef Max_Dark het volgende:
Hoeveel weeeeeg jij
Bij mij op m'n examen 3 jaar geleden liet een leraar een keiharde scheet door de hele zaal! Dus over lucht mag niet gezeurd worden, ik heb ook een kwartier niet kunnen werken (door de slappe lach) en ik was behoorlijk afgeleidquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef FredvZ het volgende:
Kwa regels zou het wel moeten kunnen, maar gezien die lucht die het meebrengt is het niet echt fair voor je medeleerlingen.
Asoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:33 schreef Tali-banaan het volgende:
ik had gister 3 chipszakken mee. lekker kraken met open mond. hehe. al die lui zich ergeren. ik zeg: ben je bitch nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |