Mooi!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef DaFan het volgende:
Craftlijst updated. Al kan ik zelf alleen de oude zien als ik m wil openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goblin cave en queen honeybees zijn die ik weetquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef Floepsje het volgende:
welke beestjes droppen eigenlijk nymph powder?
Contact me ff voor mijn webspace dan kan je hem ook daar opladenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Speedski het volgende:
Zoooow .. en de Speed is weer thuis. FF douchen, eten en dan ff flink doorbuffelen om level 29 nou GVD es een keer door te komen !!!
Kzag dat DaFan een craft list had gemaakt, ik zal die strakjes ook ff maken ...
Weet niet waarom, maar denk dat ik e engine zelf wel wil hebben... Neem toch aan dat ie sneller is. Maar dat lvltje 50 duur nog wel ff... ben pas 43quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef DaFan het volgende:
Pokkewerk -_-
En ja, Engine Craft kan je maar 1x gebruiken, maar ik zou het op prijs stellen dat je m bewaart. Ik wil m later wel van je kopen tegen de dan geldende marktprijs (60k vlak voor de reset).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop