Wil Champ worden, heb Melee Weapon Mastery gekocht, dat leek me wel nuttig om mee te beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef jorryt het volgende:
hehe Ghanser items die je moet bewaren zijn idd iron thread en bird feather, welke skill bedoel je met champ?
Die zijn zeker welkomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef jorryt het volgende:
hehe Ghanser items die je moet bewaren zijn idd iron thread en bird feather
De bedoeling was dat ik een Bourg zou worden, maar gezien de lijst ... Artisan ik wel een eind wegquote:Gabez -> Cleric
Shilizous -> Bourg
Jorryt -> Mage
Hutsefluts -> Champ
VVeizz -> Raider
Speedski -> Artisan (Wapens/Wings/Carts)
Masterwindu -> Scout
Moneymaker -> Scout
Otzti -> Knight/Champ
Romalo (?) -> Raider
Malfunction -> Artisan (Armor/Masks/Castle Gear/Gem Cutting)
Wincenty (?) -> Bourg
Dat zijn er 12, met evt. Dan kunnen we Yashaaaa ook nog wel kwijt (Cleric \o/ ) en evt Gerryt (MAge), Floepsje (gi)
Moet kunnen dus !
Hehe ... eerst ff die 2 wings kwijtraken voor respectievelijk: 45K en 60Kquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:13 schreef jorryt het volgende:
Speedski !!!! jou had ik nodig heb je al betaald?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop