is nog niet dicht hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:00 schreef akkom het volgende:
[TK] veel DVD's (4 euro per stuk)
deze mag dicht, is verkocht
Beetje mijn topics dicht laten gooien! Hoe durf je!quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] John Fogerty kaartje, 25/03/05 in de HMG
[TK] asus socket A mobo + AMD Athlon XP proc. 2600+
aan het werk jullie!
Ja, je vroeg er gewoon omquote:Op donderdag 9 juni 2005 03:11 schreef engessa het volgende:
[..]
Beetje mijn topics dicht laten gooien! Hoe durf je!
Hij is dichtquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:13 schreef DinoPK het volgende:
[TK] LOTR Return of the king 4 disc EE of de 5 disc giftset
verkocht en ontvangen door de koper, mag dus dicht
V&A is bedoeld voor een partikulier die incidenteel iets over heeft of zoekt. Zaken die nieuw zijn aangeschaft en dan ook nog meer dan één, zijn imho toch echt aangeschaft met het doel ze door te verkopen. Of mis ik iets?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Enemy het volgende:
Dit topic over die SV Subwoofers, is geen 'handel'
Ik heb er van elk soort 1, dus dat kan ik geen 'grote hoeveelheden' noemen zoals dat in de FAQ staat. Ik heb er gewoon enkele over dus waarom zou ik die niet te koop aan mogen bieden?
Jammer. Irritante hequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef TeleluvR het volgende:
Deze mag dicht:
[TK] AMD 1200 Mhz systeem (excl. CD/Flop/Randapparatuur)
Ik heb een heleboel mensen te woord gestaan en mee af gesproken, maar ze zeggen allemaal op het laatste moment af. Ik probeer het ergens anders...
Bedankt...
Volgens mij heb ik het goed gedaan. Controleer het voor de zekerheid nog even als je wiltquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef Wrinex het volgende:
Zouden (weer) een paar titels uit mijn OP kunnen worden gehaald?
Mickey Mouse's Castles of Illusion (Compleet met boekje en doosje)
Sonic the Hedgehog (Met doosje)
Streets of Rage (Met doosje)
Haunting, Starring Polterguy
En tevens deze 2 zinnetjes aanpassen
Voor bovenstaande set bieden vanaf 25,00 15,00
De meeste doosjes zijn in meer of mindere mate gehavend. Bieden voor bovenstaande set vanaf 30,00 15,00
(Dus het doorhaalde weghalen en wat toegevoegd is, toevoegen natuurlijk)
[TK] Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires
Bedankt. Tot op heden is het altijd goed gegaan op Fok!, maar helaas dit keer niet!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer. Irritante he
Nou ja, hij's dicht. Succes verder met de verkoop!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het goed gedaan. Controleer het voor de zekerheid nog even als je wilt
Die users (quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bedankt. Tot op heden is het altijd goed gegaan op Fok!, maar helaas dit keer niet!
Tsja, maar jij had blijkbaar geen interesse, daar heb ik ook niks aan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Die users () zijn zijn geen echte V&A Soldiers
Zoals ondergetekende![]()
zo... dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, maar jij had blijkbaar geen interesse, daar heb ik ook niks aan!![]()
mooie subs, maar ik had je dan gisteren ook al gemaildquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Enemy het volgende:
Dit topic over die SV Subwoofers, is geen 'handel'
Ik heb er van elk soort 1, dus dat kan ik geen 'grote hoeveelheden' noemen zoals dat in de FAQ staat. Ik heb er gewoon enkele over dus waarom zou ik die niet te koop aan mogen bieden?
ik heb nog m'n eigen principes qua apparatuur natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, maar jij had blijkbaar geen interesse, daar heb ik ook niks aan!![]()
ga jij ff ergens een slotje plaatsen ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo... dat mag ook wel eens gezegd worden![]()
Mwah... vind ik geen topic-kapen: jij hebt het aanbod afgeslagen, dus het echte probleem zie ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef spanks het volgende:
[GEZ] Externe harddisk
User Kesj zit een beetje mijn topic te kapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |