abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27583814
Ford Sierra heeft inmiddels een ander baasje.
Mag ik ook een slotje op dat topic?

Thanks.
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:53:13 #52
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_27584010
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:44 schreef vannelle het volgende:
Ford Sierra heeft inmiddels een ander baasje.
Mag ik ook een slotje op dat topic?

Thanks.
is dicht
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_27585066
Nou, bedankt dan maar he?
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:54:51 #54
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_27585298
Niets te danken
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:56:52 #55
53151 T42
Pinball Wizard
pi_27599422
[TK]Proc.+Mobo.+Graka is aan mij verkocht duss
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:11:00 #56
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_27609381
ok
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:49:19 #57
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:03:25 #58
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_27617971
Ja, dat wordt zonder eten naar bed
  zondag 5 juni 2005 @ 20:02:52 #59
7752 LiquidSoul
Brabantse Drent
  zondag 5 juni 2005 @ 20:27:39 #60
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_27654454
ok
  maandag 6 juni 2005 @ 01:31:44 #61
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_27663837
Waarom doet men zo weinig aan mensen die zo veel offtopic gaan? Of veel vragen stellen maar toch niet kopen? En ook nooit de intentie hebben gehad om te kopen? Er wordt teveel ruimte gelaten voor dit soort mensen.

Nu kun je wel zeggen dat posts verwijderd worden, echter het zou helemaal niet nodig moeten zijn.
Een strenger beleid is dan ook gewenst, want ook op topic reports reageert men tamelijk laat.

From feudal serf to spender.
  maandag 6 juni 2005 @ 07:57:09 #62
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_27665003
We proberen zoveel mogelijk de offtopic berichten te verwijderen of te editten. Als iemand dit frequent doet spreken we die persoon er echt op aan. Helaas is het voor ons onmogelijk om elk bericht dat geplaatst wordt te lezen. Daarom kun je dus die topicreport plaatsen als je het ziet. Topicreports worden bijna altijd snel gelezen, tenzij je een topicreport plaatst bij een topic dat bijna of helemaal niet meer in de V&A-lijst staat. Geef het topic dan gerust een schopje
En inderdaad: eigenlijk is het erg sneu dat mensen offtopic gaan, maar als we dat willen voorkomen zouden we zo'n beetje de reactiemogelijkheid moeten blokkeren
pi_27666667
Deze mag dicht, zo goed als verkocht via marktplaats.
  maandag 6 juni 2005 @ 09:53:29 #64
33954 ElisaB
pi_27666725
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef NutKees het volgende:
Deze mag dicht, zo goed als verkocht via marktplaats.
Gedaan
  maandag 6 juni 2005 @ 10:29:25 #65
33954 ElisaB
pi_27667753
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Waarom doet men zo weinig aan mensen die zo veel offtopic gaan? Of veel vragen stellen maar toch niet kopen? En ook nooit de intentie hebben gehad om te kopen? Er wordt teveel ruimte gelaten voor dit soort mensen.

Nu kun je wel zeggen dat posts verwijderd worden, echter het zou helemaal niet nodig moeten zijn. Een strenger beleid is dan ook gewenst, want ook op topic reports reageert men tamelijk laat.

Het is een beetje schipperen: op V&A word je (strikt gezien) alleen geacht te reageren als je interesse hebt. Alle andere reacties zijn (strikt gezien) offtopic. Zo proberen we ook te modden, maar wel met als kanttekening dat het op z'n minst ook nog een klein beetje gezellig moet blijven.

Persoonlijk vind ik dat users op V&A vrij weinig ruimte krijgen om offtopic te gaan. Er wordt op een gemiddelde dag behoorlijk veel ge-edit en verwijderd. Meer dan op elk ander forum binnen FOK! (de slotjes in ONZ niet meegerekend, maar dat is een klasse apart). Op een gemiddeld drukke dag verwijder en edit ik alleen al minimaal zo'n 30 tot 40 berichten. Daar zien users over het algemeen weinig van (tenzij het ze toevallig opvalt of als het hun eigen berichten betreft). Wat je wél ziet zijn de reacties die blijven staan terwijl ze eigenlijk hadden weggemoeten. Omdat we ze over het hoofd hebben gezien, of omdat we (wellicht ten onrechte) dachten dat ze wel konden blijven staan.

Maar er is nog iets vreemds aan de hand: offtopic reageren in andermans topic doen velen zonder problemen. Wordt er daarop ingegrepen, dan vindt men dat vaak flauw. Maar als er offtopic wordt gegaan, dan vindt TS dat vaak vervelend. Als het allemaal nogal meevalt en er wordt niet ingegrepen, dan vindt TS dat weer niet leuk.

Kortom: schipperen dus

Mocht je vinden dat we ergens de fout ingaan, of denken dat we iets over het hoofd hebben gezien, plaats dan ff een postje in dit topic of stuur een mailtje. Altijd van harte welkom!
  maandag 6 juni 2005 @ 12:17:08 #66
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_27671291
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[quote]
Het is een beetje schipperen: op V&A word je (strikt gezien) alleen geacht te reageren als je interesse hebt. Alle andere reacties zijn (strikt gezien) offtopic. Zo proberen we ook te modden, maar wel met als kanttekening dat het op z'n minst ook nog een klein beetje gezellig moet blijven.
Ja en m.i. duurt dat soms te lang voordat er een mod bij is. Jullie doen echt goed werk hoor, daar niet van. Maar soms kan men gewoon te lang doorgaan, en dat is erg vervelend.
quote:
Persoonlijk vind ik dat users op V&A vrij weinig ruimte krijgen om offtopic te gaan. Er wordt op een gemiddelde dag behoorlijk veel ge-edit en verwijderd. Meer dan op elk ander forum binnen FOK! (de slotjes in ONZ niet meegerekend, maar dat is een klasse apart). Op een gemiddeld drukke dag verwijder en edit ik alleen al minimaal zo'n 30 tot 40 berichten. Daar zien users over het algemeen weinig van (tenzij het ze toevallig opvalt of als het hun eigen berichten betreft). Wat je wél ziet zijn de reacties die blijven staan terwijl ze eigenlijk hadden weggemoeten. Omdat we ze over het hoofd hebben gezien, of omdat we (wellicht ten onrechte) dachten dat ze wel konden blijven staan.
Maar het zou toch helemaal niet nodig hoeven zijn? 30 tot 40 berichten per dag! als mensen zich iets meer aan de regels houden is het allemaal niet nodig. Ik doel dan vooral op mensen die een aangeboden product met de grond gelijk maken, die zou je veel zwaarder moeten pakken door ze direct een weekban te geven.
quote:
Maar er is nog iets vreemds aan de hand: offtopic reageren in andermans topic doen velen zonder problemen. Wordt er daarop ingegrepen, dan vindt men dat vaak flauw. Maar als er offtopic wordt gegaan, dan vindt TS dat vaak vervelend. Als het allemaal nogal meevalt en er wordt niet ingegrepen, dan vindt TS dat weer niet leuk.
Komt dat niet dan door niet consequent te zijn? Of in ieder geval dat de grenzen van het toelaatbare niet duidelijk zijn? Voor sommige reacties denk ik wel eens: Die had je beter in ONZ kunnen plaatsen. En het enige wat er dan mee wordt gedaan is een edit met het vriendelijke verzoek om het aub niet weer te doen.

Kortom: schipperen dus
quote:
Mocht je vinden dat we ergens de fout ingaan, of denken dat we iets over het hoofd hebben gezien, plaats dan ff een postje in dit topic of stuur een mailtje. Altijd van harte welkom!
Ik kan niet zeggen dat er echte fouten worden gemaakt. Ik had meer het id dat sommige grenzen niet duidelijk zijn voor sommigen, of dat ze gewoon grenzen willen aftasten.
Voor de rest: Kep up the good work!

[/quote]
From feudal serf to spender.
  maandag 6 juni 2005 @ 12:34:22 #67
33954 ElisaB
pi_27671685
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja en m.i. duurt dat soms te lang voordat er een mod bij is. Jullie doen echt goed werk hoor, daar niet van. Maar soms kan men gewoon te lang doorgaan, en dat is erg vervelend.
Soms heb je gelijk. Gemiddeld genomen lees ik elke post binnen een uur nadat deze geplaatst is. Simpelweg omdat ik de hele dag achter de pc zit en mezelf elk uur wel een keer een pauze gun (en in die pauze kijk ik altijd even wat er gepost is). Maar het kan ook zomaar voorkomen dat er een paar uur niemand van de mods online is. En dan staan reacties (en de reacties daar weer op) er soms een aantal uur.

Dat is vervelend, maar alles is relatief: er breekt geen brand uit, er gaat niemand dood.
quote:
Maar het zou toch helemaal niet nodig hoeven zijn? 30 tot 40 berichten per dag! als mensen zich iets meer aan de regels houden is het allemaal niet nodig. Ik doel dan vooral op mensen die een aangeboden product met de grond gelijk maken, die zou je veel zwaarder moeten pakken door ze direct een weekban te geven.
Ja, en nee. Heel FOK! zit gewoon wat anders in elkaar. Zo vreselijk zijn de dingen niet die op V&A gebeuren. Daar worden écht geen weekbans voor uitgedeeld. Pas wanneer iemand moedwillig met gejeuzel en geneuzel het topic van een ander om zeep helpt (en daar mee doorgaat nadat vriendelijk verzocht is ermee te stoppen) wordt er wel eens een ban gevraagd bij de FA's (mods gaan er niet over). En dan nog wordt dat verzoek niet altijd gehonoreerd. Terecht denk ik; de FA's kijken ook een beetje naar wat op heel FOK! te doen gebruikelijk is.

Ik moet wel zeggen dat ik zelf best begrip heb voor een écht leuke (offtopic) opmerking. Ik moet zelf soms ook op mn handen gaan zitten om te voorkomen dat ik grappen maak links en rechts. Ik heb ook begrip voor topics die verontwaardiging opwekken. Dat heb je wel eens. In die gevallen volstaat imho een edit en af en toe een mailtje.

Waar ik geen begrip voor heb is users die echt alleen maar posten om een topic te verneuken. Daar ben ik snel klaar mee. Je ziet het als user niet, maar achter de schermen (in de notes en in de topics in Admin) gebeurt daar echt wel wat mee. FOK! is FOK! en bijna iedereen mag wel eens van het padje gaan. Maar gebeurt dat bij herhaling (of op een echt walgelijke manier), dan zijn er voor die users echt wel consequenties aan verbonden. Misschien niet altijd even snel als iedereen zou willen, maar dat heeft ook te maken met het feit dat er van de mods verwacht wordt dat ze zorgvuldig zijn. En natuurlijk (nog maar eens) met FOK! en wat het beoogt te zijn; een plek waar je best wat kan maken.
quote:
Komt dat niet dan door niet consequent te zijn? Of in ieder geval dat de grenzen van het toelaatbare niet duidelijk zijn? Voor sommige reacties denk ik wel eens: Die had je beter in ONZ kunnen plaatsen. En het enige wat er dan mee wordt gedaan is een edit met het vriendelijke verzoek om het aub niet weer te doen.

Ik geloof niet dat we vreselijk inconsequent zijn. En ik denk dat de meeste users best weten hoe V&A in elkaar zit. Maar toch blijft het leuk of aanlokkelijk om daar soms lak aan te hebben. En dat is allemaal wmb niet zo erg. Een edit met een vriendelijk verzoek is gewoon the way to go. Een iets minder vriendelijk verzoek is het volgende. En pas als niets lijkt te helpen is het handig dat iemand ook gewoon een paar dagen niet meer welkom is. Maar zoals overal op FOK! is een ban alleen aan de orde als al het andere simpelweg niet helpt.
quote:
Ik kan niet zeggen dat er echte fouten worden gemaakt. Ik had meer het id dat sommige grenzen niet duidelijk zijn voor sommigen, of dat ze gewoon grenzen willen aftasten.
Ik weet het niet. Op zeker worden er fouten gemaakt. En verder zal het wel een mengeling zijn. Sommigen zijn nieuw op FOK! en hebben geen idee. Anderen hebben er lol in om gewoon lekker te doen waar ze zin in hebben.

Either way: mocht je vinden dat we er ergens naast zitten of iets over het hoofd zien: trek aan de bel!
  maandag 6 juni 2005 @ 12:43:23 #68
57971 Wrinex
pi_27671914
[TK]Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires

ElisaBeeb! Zou je zo lief willen zijn om alle doorhaalde items waar GERESERVEERD achter staat uit de OP te halen?
  maandag 6 juni 2005 @ 12:51:42 #69
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_27672121
Ik had het graag voor je gedaan, maar nu wacht je ook maar tot 'Elisabeeb' er is
  maandag 6 juni 2005 @ 12:55:00 #70
57971 Wrinex
pi_27672195
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik had het graag voor je gedaan, maar nu wacht je ook maar tot 'Elisabeeb' er is
  maandag 6 juni 2005 @ 14:49:21 #71
33954 ElisaB
pi_27676048
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef detulp050 het volgende:

En ik heb het ondertussen gedaan
  maandag 6 juni 2005 @ 15:05:18 #72
57971 Wrinex
pi_27676626
Dankje

Zou je (Of anders DT050 ) misschien de volgende titels er óók tussen uit willen halen:

Sonic the Hedgehog 1
Sonic the Hedgehog 2 (Met doosje)
Sonic Spinball (Met doosje)
Sonic the Hedgehog Chaos (Compleet met boekje en doosje)
The Simpsons: Bart vs the Space Mutants (Met doosje)

maandag 6 juni 2005 @ 15:34:57 #73
33954 ElisaB
pi_27677738
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Wrinex het volgende:
Dankje

Zou je (Of anders DT050 ) misschien de volgende titels er óók tussen uit willen halen:

Sonic the Hedgehog 1
Sonic the Hedgehog 2 (Met doosje)
Sonic Spinball (Met doosje)
Sonic the Hedgehog Chaos (Compleet met boekje en doosje)
The Simpsons: Bart vs the Space Mutants (Met doosje)

Ook weer gedaan
  maandag 6 juni 2005 @ 15:37:30 #74
57971 Wrinex
pi_27677824
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ook weer gedaan
Je bent té goed voor dit sub-forum
  maandag 6 juni 2005 @ 16:57:52 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_27680809
Kan een mod even de foto's in het midden van mijn topic in de OP zetten (indien jullie dat wel kunnen). Ik had nl. eerst vergelijkbare foto's geplaatst, maar dit zijn dus foto's van mijn eigen auto.

Maar ik kan de OP dus niet meer wijzigen. Heb dit al een aantal keren gevraagd in het topic, maar mijn topic was blijkbaar niet interessant genoeg voor de modjes om te lezen

bvd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')