is dichtquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:44 schreef vannelle het volgende:
Ford Sierra heeft inmiddels een ander baasje.
Mag ik ook een slotje op dat topic?
Thanks.
Gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef NutKees het volgende:
Deze mag dicht, zo goed als verkocht via marktplaats.
Het is een beetje schipperen: op V&A word je (strikt gezien) alleen geacht te reageren als je interesse hebt. Alle andere reacties zijn (strikt gezien) offtopic. Zo proberen we ook te modden, maar wel met als kanttekening dat het op z'n minst ook nog een klein beetje gezellig moet blijven.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Waarom doet men zo weinig aan mensen die zo veel offtopic gaan? Of veel vragen stellen maar toch niet kopen? En ook nooit de intentie hebben gehad om te kopen? Er wordt teveel ruimte gelaten voor dit soort mensen.
Nu kun je wel zeggen dat posts verwijderd worden, echter het zou helemaal niet nodig moeten zijn. Een strenger beleid is dan ook gewenst, want ook op topic reports reageert men tamelijk laat.
![]()
Ja en m.i. duurt dat soms te lang voordat er een mod bij is. Jullie doen echt goed werk hoor, daar niet van. Maar soms kan men gewoon te lang doorgaan, en dat is erg vervelend.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[quote]
Het is een beetje schipperen: op V&A word je (strikt gezien) alleen geacht te reageren als je interesse hebt. Alle andere reacties zijn (strikt gezien) offtopic. Zo proberen we ook te modden, maar wel met als kanttekening dat het op z'n minst ook nog een klein beetje gezellig moet blijven.
Maar het zou toch helemaal niet nodig hoeven zijn? 30 tot 40 berichten per dag! als mensen zich iets meer aan de regels houden is het allemaal niet nodig. Ik doel dan vooral op mensen die een aangeboden product met de grond gelijk maken, die zou je veel zwaarder moeten pakken door ze direct een weekban te geven.quote:Persoonlijk vind ik dat users op V&A vrij weinig ruimte krijgen om offtopic te gaan. Er wordt op een gemiddelde dag behoorlijk veel ge-edit en verwijderd. Meer dan op elk ander forum binnen FOK! (de slotjes in ONZ niet meegerekend, maar dat is een klasse apart). Op een gemiddeld drukke dag verwijder en edit ik alleen al minimaal zo'n 30 tot 40 berichten. Daar zien users over het algemeen weinig van (tenzij het ze toevallig opvalt of als het hun eigen berichten betreft). Wat je wél ziet zijn de reacties die blijven staan terwijl ze eigenlijk hadden weggemoeten. Omdat we ze over het hoofd hebben gezien, of omdat we (wellicht ten onrechte) dachten dat ze wel konden blijven staan.
Komt dat niet dan door niet consequent te zijn? Of in ieder geval dat de grenzen van het toelaatbare niet duidelijk zijn? Voor sommige reacties denk ik wel eens: Die had je beter in ONZ kunnen plaatsen. En het enige wat er dan mee wordt gedaan is een edit met het vriendelijke verzoek om het aub niet weer te doen.quote:Maar er is nog iets vreemds aan de hand: offtopic reageren in andermans topic doen velen zonder problemen. Wordt er daarop ingegrepen, dan vindt men dat vaak flauw. Maar als er offtopic wordt gegaan, dan vindt TS dat vaak vervelend. Als het allemaal nogal meevalt en er wordt niet ingegrepen, dan vindt TS dat weer niet leuk.
Ik kan niet zeggen dat er echte fouten worden gemaakt. Ik had meer het id dat sommige grenzen niet duidelijk zijn voor sommigen, of dat ze gewoon grenzen willen aftasten.quote:Mocht je vinden dat we ergens de fout ingaan, of denken dat we iets over het hoofd hebben gezien, plaats dan ff een postje in dit topic of stuur een mailtje. Altijd van harte welkom!
Soms heb je gelijk. Gemiddeld genomen lees ik elke post binnen een uur nadat deze geplaatst is. Simpelweg omdat ik de hele dag achter de pc zit en mezelf elk uur wel een keer een pauze gun (en in die pauze kijk ik altijd even wat er gepost is). Maar het kan ook zomaar voorkomen dat er een paar uur niemand van de mods online is. En dan staan reacties (en de reacties daar weer op) er soms een aantal uur.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja en m.i. duurt dat soms te lang voordat er een mod bij is. Jullie doen echt goed werk hoor, daar niet van. Maar soms kan men gewoon te lang doorgaan, en dat is erg vervelend.
Ja, en nee. Heel FOK! zit gewoon wat anders in elkaar. Zo vreselijk zijn de dingen niet die op V&A gebeuren. Daar worden écht geen weekbans voor uitgedeeld. Pas wanneer iemand moedwillig met gejeuzel en geneuzel het topic van een ander om zeep helpt (en daar mee doorgaat nadat vriendelijk verzocht is ermee te stoppen) wordt er wel eens een ban gevraagd bij de FA's (mods gaan er niet over). En dan nog wordt dat verzoek niet altijd gehonoreerd. Terecht denk ik; de FA's kijken ook een beetje naar wat op heel FOK! te doen gebruikelijk is.quote:Maar het zou toch helemaal niet nodig hoeven zijn? 30 tot 40 berichten per dag! als mensen zich iets meer aan de regels houden is het allemaal niet nodig. Ik doel dan vooral op mensen die een aangeboden product met de grond gelijk maken, die zou je veel zwaarder moeten pakken door ze direct een weekban te geven.
quote:Komt dat niet dan door niet consequent te zijn? Of in ieder geval dat de grenzen van het toelaatbare niet duidelijk zijn? Voor sommige reacties denk ik wel eens: Die had je beter in ONZ kunnen plaatsen. En het enige wat er dan mee wordt gedaan is een edit met het vriendelijke verzoek om het aub niet weer te doen.
Ik weet het niet. Op zeker worden er fouten gemaakt. En verder zal het wel een mengeling zijn. Sommigen zijn nieuw op FOK! en hebben geen idee. Anderen hebben er lol in om gewoon lekker te doen waar ze zin in hebben.quote:Ik kan niet zeggen dat er echte fouten worden gemaakt. Ik had meer het id dat sommige grenzen niet duidelijk zijn voor sommigen, of dat ze gewoon grenzen willen aftasten.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik had het graag voor je gedaan, maar nu wacht je ook maar tot 'Elisabeeb' er is
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik had het graag voor je gedaan, maar nu wacht je ook maar tot 'Elisabeeb' er is
Ook weer gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Wrinex het volgende:Dankje
Zou je (Of anders DT050) misschien de volgende titels er óók tussen uit willen halen:
Sonic the Hedgehog 1
Sonic the Hedgehog 2 (Met doosje)
Sonic Spinball (Met doosje)
Sonic the Hedgehog Chaos (Compleet met boekje en doosje)
The Simpsons: Bart vs the Space Mutants (Met doosje)
Inmiddels gedaan. Sorry; ik had het niet eerder gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef leolinedance het volgende:
Kan een mod even de foto's in het midden van mijn topic in de OP zetten (indien jullie dat wel kunnen). Ik had nl. eerst vergelijkbare foto's geplaatst, maar dit zijn dus foto's van mijn eigen auto.
Maar ik kan de OP dus niet meer wijzigen. Heb dit al een aantal keren gevraagd in het topic, maar mijn topic was blijkbaar niet interessant genoeg voor de modjes om te lezen![]()
bvd!
Ik denk dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Underdoggy het volgende:
ik ben er op tegen dat [GRATIS] Condooms nodig? dicht is gegaan... TS geef GRATIS condooms weg... Wat nou handel? Volgens mij is handel gebasseerd op winst en dat zie ik hier niet terug. Kunnen we niet blij zijn met dit aanbod van TS?
okéquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Kakakoka het volgende:
[TK] Thunderdome cd's (13 stuks - 50 euro)
Mag dicht, cd's zijn verkocht.
Geloof niet dat ik dat ergens gedaan heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:54 schreef tonks het volgende:
Oja ik vind het trouwens echt belachelijk dat je mij zomaar beschuldigd van fraude
donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef Wrinex het volgende:
Zou een modje de volgende titels uit mijn OP willen halen?
Super Mario Bros 2 7,00
Super Mario Bros 3 7,00
Boulder Dash 7,50
[TK]Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires
quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:49 schreef Het_Biertje het volgende:
en als je klaar bent, koffie graag. zwart met suiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |