ach, zolang we het nu over dezelfde personen hebben kan ik me daar niet echt druk over makenquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:49 schreef Megter het volgende:
[..]
Misschien hebben we wel mensen weggejaagd gister![]()
Laat maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ach, zolang we het nu over dezelfde personen hebben kan ik me daar niet echt druk over maken
En ik ben weer terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ach, zolang we het nu over dezelfde personen hebben kan ik me daar niet echt druk over maken
laat ik nou gewoon een dag humeur hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen last van een ochtendhumeur Fish
Je voelt je als een Fish op het droge?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat ik nou gewoon een dag humeur hebben
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Je voelt je als een Fish op het droge?
iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Je voelt je als een Fish op het droge?
Ja, steeds beterquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hee, hoest nou?
* Gaat zo maar weer eens zn rekenmachientje volstampen voor vanmiddag.
Kijk zo hoort het!quote:Britse tienerzusjes krijgen alledrie kind
LONDEN - Drie Britse zusjes van 12, 14 en 16 jaar oud zijn onderwerp van een BBC-documentaire over zwangerschap en geboorte. Zij kregen vorig jaar alledrie een kind. Hun moeder wijt dat aan gebrekkige seksuele voorlichting op school, berichtte de BBC maandag.
De jongste van het drietal, de 12-jarige Jemma Williams, beviel in februari vorig jaar van een zoon. Slechts enkele weken na de bevalling ontdekten ook haar oudere zusjes Natasha (16) en Jade (14) dat zij in verwachting waren. Zij bevielen respectievelijk in november en december.
Twee van de zusjes hebben geen contact meer met de vader van hun kind. Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld. Ze vindt dat seksuele voorlichting voor jonge meisjes veel beter moet.
bron: Nu.nl & BBC
zolang 't niet mijn kids zijn prima hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |