Dit ook?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit ook?
Toen ik eenmaal bezig was schoot me schouder uit de kom... mezelf beetje laten meeslepen door het moment...
MAAR HET WAS WEL LEKKER!!!!![]()
![]()
![]()
http://www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit ook?
Toen ik eenmaal bezig was schoot me schouder uit de kom... mezelf beetje laten meeslepen door het moment...
MAAR HET WAS WEL LEKKER!!!!![]()
![]()
![]()
Have fun op je vrije dag dan... ik gaat slapen ... de groetenquote:
ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef leolinedance het volgende:
kutzooi morgen weer om 8:30 aantreden
We zullen een petitie tekenen en opsturen naar de koningin der nederlanden en daarin vragen om een ban... Dit kan zo niet langer... Vuile zondagsrijdersquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:16 schreef Mr-Z het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook.. dat je een hekel aan iemand hebt die je eigenlijk niet eens kent? Ik kom iedere dag een groene opel corsa tegen met een irritant bungelend poppetje aan de spiegel.. Die kerel rijdt precies 50, maar bij de stoplichten gaat hij ALTIJD links staan en trekt dan heel rustig op.. en ik kom deze kerel dus al een jaar lang bijna iedere ochtend tegen op de weg hier naar toe.. ik kom wel meer mensen tegen die vervelend rijden, maar deze heb ik gewoon een hekel aan
en dan vooral aan dat poppetje aan zijn spiegel..
haha als dat zou kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
We zullen een petitie tekenen en opsturen naar de koningin der nederlanden en daarin vragen om een ban... Dit kan zo niet langer... Vuile zondagsrijders![]()
edit:
werkze vandaag*O*![]()
Van wie?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:11 schreef Megter het volgende:
Hee Bal, kheb gister Joehoe, die van mien..... gehoord, samen met de rest van het repetoire....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |