quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:52 schreef Skv het volgende:
Het kan niet altijd over een leien dakje gaan.
Wie is er nu al gezakt?
Ik nog niet.
Komt vast nog wel
Je hebt nog een 2e en 3e tijdvak... Om voor de vakken waarvoor je gezakt bent een certificaat te krijgen, en anders is er nog het staatsexamen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:52 schreef Skv het volgende:
Het kan niet altijd over een leien dakje gaan.
Wie is er nu al gezakt?
Ik nog niet.
Komt vast nog wel
Certificaat halen in het 3e tijdvak en anders staatsexamen voor dat 1e vak...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:43 schreef -XX- het volgende:
Ik heb trouwens een vraag, b.v...je zakt op 1 vak..de rest heb je gewoon voldoende of goed af gerond..
Moet je die dan het volgende jaar ook allemaal weer volgen? Of alleen dat vak waarin je gezakt bent..?
Het lijkt me best lullig eigenlijk als de rest dan allemaal weer vervalt..
Het hele jaar niks doen ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:22 schreef Noorman het volgende:
Hoe bont moet je het maken om te zakken?
rare reactie.. niet iedereen kan het niveau van havo misschien aan ofzo..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:22 schreef Noorman het volgende:
Hoe bont moet je het maken om te zakken?
Dat bedoelde ik niet, hoor. Ik vraag het me gewoon af. Niet kwaad bedoeld en als het zo overkwam, sorry.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:42 schreef Blu het volgende:
[..]
rare reactie.. niet iedereen kan het niveau van havo misschien aan ofzo..
en tja in mijn geval, ik maakte noooit huiswerk, maar kwam toch de 1e 4 jaar door..
Hangt ervanaf. De meeste (alle?) middelbare scholen zijn voltijd scholen, wat erop neerkomt dat je alle CSE's opnieuw moet doen. Als je echter naar het volwassenen onderwijs gaat, hoef je alleen de vakken opnieuw te doen waarin je gezakt bent (of wil verbeteren).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:43 schreef -XX- het volgende:
Ik heb trouwens een vraag, b.v...je zakt op 1 vak..de rest heb je gewoon voldoende of goed af gerond..
Moet je die dan het volgende jaar ook allemaal weer volgen? Of alleen dat vak waarin je gezakt bent..?
Het lijkt me best lullig eigenlijk als de rest dan allemaal weer vervalt..
mijn fout dat ik het zo oppakte danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:43 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, hoor. Ik vraag het me gewoon af. Niet kwaad bedoeld en als het zo overkwam, sorry.![]()
quote:
Nooit huiswerk maken, nooit de boeken open doen, nooit oplettenquote:
M'n boeken liggen open daar blijft het eigenlijk bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nooit huiswerk maken, nooit de boeken open doen, nooit opletten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |