Deze is toch uit Das Experiment?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef webfreak het volgende:
[afbeelding]
Ulrich Matthes
Zet ook een ijzingwekkende Joseph Goebbels neer, in Der Untergang.
Aber nein!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Deze is toch uit Das Experiment?
Wat is dit? Dit is puur een verzinsel, een verzonnen uitdrukking en met behulp van veel soft- en hardware op 't doek gebracht. Niks origineels aan. Dumpen deze bijdrage.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk te veel mooie gezichtsuitdrukkingen om er maar 1 te kiezen
Een verzinsel?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is dit? Dit is puur een verzinsel, een verzonnen uitdrukking en met behulp van veel soft- en hardware op 't doek gebracht. Niks origineels aan. Dumpen deze bijdrage.
Sommige goth's/sprookjesrockers denken dat volgens mij inderdaad ja. Die rukken zich zelfs af op zo'n schepsel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:57 schreef Smots het volgende:
[..]
Een verzinsel?
Nee man, dit is echt gebeurd!
En daarmee ben je spontaan over je THT-datum heen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Sommige goth's/sprookjesrockers denken dat volgens mij inderdaad ja. Die rukken zich zelfs af op zo'n schepsel.
dat wist ik wel, gister nog gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Dat is niet van training day, da's van Fight Club! Sannydude, graag kleine correctie!
Aha, nog steeds 't minst grappige jongetje van de klas. Ik begrijp alleen nooit waar je dat zelfvertrouwen vandaan haalt, want ik zal niet de eerste zijn die je niet grappig vindt. Jij bent zeker ook eentje van de Hans Teeuwen quotes en van de "goeiesmorreges".quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:00 schreef Smots het volgende:
[..]
En daarmee ben je spontaan over je THT-datum heen.
Tot ziens!
your dad's a loony!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:13 schreef Dandilion het volgende:
[afbeelding]
my dad stormed the beach of Normandie
loony loony up in togus
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit blijft mijn favoriete film altjd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |