Alsof ik er wat aan kan doen dat jij ineens lijkt zijn te overgelopen naar de dagploeg.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:06 schreef Otherside het volgende:
Blijf ik 'n keer wat langer op, gaan ze opeens vroeg naar bed...
Als ik googel naar werken van Aat Veldhoen, Marte Röling e.d., dan is de oogst zéér matig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:00 schreef Otherside het volgende:
Hoe dat zo?
Er zijn toch tal van Nederlandse kunstenaars te vinden op het net?
( Zelfs zonder daarbij meteen aan namen als Van Gogh, Appel, Kooning, Rembrandt, Vermeer en Mondriaan te denken.. )
Uhuh, je nick verraad het al.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:09 schreef Otherside het volgende:
Nu ben ik zelfs al een overloper.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:14 schreef Otherside het volgende:
Mooie avatar heb ik ook...
Enkele stappen richting mijn bed ... wat is dat voor halfslachtige poging? Je gaat wel of je gaat niet naar je bedje ... van alle tussenliggende opties wordt niemand gelukkig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zal ik dan toch maar naar mijn verstand luisteren en de enkele stappen richting mijn bed ondernemen?
Over avatars gesproken ... ik krijg koppijn van dat geflikker in die OS-avatar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:14 schreef Otherside het volgende:
Mooie avatar heb ik ook...
Het is welgeteld enkele stappen van waar ik nu zit, naar mijn bed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Enkele stappen richting mijn bed ... wat is dat voor halfslachtige poging? Je gaat wel of je gaat niet naar je bedje ... van alle tussenliggende opties wordt niemand gelukkig.![]()
Ben nog in tweestrijd met mezelf over het wel of niet gaan.quote:Als je gaat ... dan wens ik jou een hele goede nacht toe.![]()
Als je blijft ... dan geef ik als hint: de schilder behoort tot de top van de Franse post-impressionisten.![]()
Die avator vertoont enige gelijkenis met mij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Over avatars gesproken ... ik krijg koppijn van dat geflikker in die OS-avatar.![]()
Slecht gooi ... ik mag wel zeggen ... een hele slechte gooi.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:24 schreef Otherside het volgende:
Hmz... Ik gooi even op Manet...
quote:Post-Impressionism
France, 1880's to 1900
Post-Impressionism is an umbrella term used to describe a variety of artists who were influenced by Impressionism but took their art in different directions.
There is no single well-defined style of Post-Impressionism, but in general it is less casual and more emotionally charged than Impressionist work.
The classic Post-Impressionists are Paul Cezanne, Paul Gauguin, Vincent van Gogh, Henri de Toulouse-Lautrec and Henri Rousseau. The Pointillists and Les Nabis are also generally counted among the Post-Impressionists.
*Poingpoingpoingquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die avator vertoont enige gelijkenis met mij.
Wat weet jij? Dat haar beddensprei een rozenmotief bevat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:27 schreef Otherside het volgende:
Ja, 1 welgemikte duik, en AE ligt op rozen...
Ik kan het weten...
Als Do2Os hierop bevestigend antwoord, dan heeft hij duidelijk op andere dingen dan het beddesprei gelet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:33 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wat weet jij? Dat haar beddensprei een rozenmotief bevat?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |