Vond al dat je verassend snel reageerde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef Otherside het volgende:
Oh, die mag gelijk in de herhaling:
Pardon?
It wasnt me!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had al geen leuke dag.., maar nu is het helemaal een klote dag!!![]()
Oh, zo... Ja, nee...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vond al dat je verassend snel reageerde.
je beseft toch wel dat je nu een meid bent he?
Nee dat klopt...quote:
Nee hoor, daar hoef je niet voor te vrezen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef Otherside het volgende:
[..]
Oh, zo... Ja, nee...
Ik dacht even dat jij er met deze account allerlei smerige contacten op nahield...
Jawel, maar daar kan ze alleen maar in het weekend gebruik van maken... plus het is via een telefoon lijn. Dus het kost veel en is traagquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef Otherside het volgende:
Heeft ze geen internet?
Ja, bedankt voor deze wijze uitspraakquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:29 schreef Otherside het volgende:
Ja, jongen, het leven gaat niet altijd over rozen, he...
Kun je niet contact opnemen met je provider, of er een mogelijkheid is op vervanging van je toestel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor deze wijze uitspraak
Is ook zo Do2Os...., maar toch, leuk is anders he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:47 schreef Otherside het volgende:
Niet zo dramatisch doen, hoor...
Da's nergens voor nodig...
Liefde buigt echt niet voor één kapotte telefoon...
Dat zal je toch met me eens moeten zijn, AR...
Niet zo negatief doen Do2Osquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:01 schreef Otherside het volgende:
Ik zou potdorie willen dat ik sms'jes zou krijgen die ik, zodra mijn telefoon het zou begeven, moest missen...
Wat meeleven tonen mag best.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Otherside het volgende:
Ja, ik snap dat ook wel...
Maar wat de liefde niet breekt, maakt haar sterker, he...
Waarom zo negatief?
Ahaa, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:01 schreef Otherside het volgende:
Ik zou potdorie willen dat ik sms'jes zou krijgen die ik, zodra mijn telefoon het zou begeven, moest missen...
Ik overleef 't wel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen Do2Os
.
Ik ga slapen, ge zijt gegroet
En zo is er toch weer balans in de dag...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat meeleven tonen mag best.
Wil je positieve berichten horen?
Jipson heeft zijn verkeersdiploma gehaald, een dikke 9 voor zijn muziekspreekbeurt over hiphop gehaald, zijn voorbereidende cito-toetsen naar tevredenheid afgesloten en hij heeft de mannelijke hoofdrol in de schoolmusical.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |