Ohw, dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:22 schreef Otherside het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm, of ligt 't aan mij?
Dat is Alan Alda in de rol van Hawkeye uit M*A*S*H.quote:
Met wat training zal het mij weer lukken. Hoezo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:33 schreef Otherside het volgende:
Kan er hier iemand het alfabet boeren, eigenlijk?
Werkelijk?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:42 schreef Gajus het volgende:
[..]
Met wat training zal het mij weer lukken. Hoezo?![]()
Nee getver, die vind ik niet te pruimen Do2Os.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef Otherside het volgende:
Lust jij pruimen, AE?
Als kind is Gajus eens in een pruimenboom geklommen om zich overdadig te vergrijpen aan die heerlijke pruimen. Hij heeft het geweten, hij overtrof een rund qua schijtvermogen. Sindsdien laat hij de pruimpjes lekker aan de bomen hangen en zal hij zich sporadisch aan een nectarine wagen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:57 schreef Otherside het volgende:
Ik ben benieuwd of Gajus pruimen lust...
Alle opgaven zijn geraden. Tijd voor een neuwe! Zal ik wat pikants uit mijn hoge Japanse hoed toveren?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Loopt er nog een opgave?
Tover liever iets Japans uit de pikante hoed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:36 schreef Gajus het volgende:
[..]
Alle opgaven zijn geraden. Tijd voor een neuwe! Zal ik wat pikants uit mijn hoge Japanse hoed toveren?![]()
Had jij hem ook herkend zonder mijn hint?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:53 schreef Otherside het volgende:
Ik weet wie het is, dus ik zeg het lekker niet...
Jawel,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:57 schreef Gajus het volgende:
[..]
Had jij hem ook herkend zonder mijn hint?
Er bestaan soortgelijke plaatjes (shunga's genaamd), zonder octopus maar met oversized Japannertjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrruwell.
Bij nader inzien moet ik met hangende schouders bekennen dat ik deze niet can handle.
Voor dit soort afbeeldingen, die tentakels... lijkend op... die ene beesten waarvan ik de naam niet eens uit wil spreken ben ik nogal fobisch.![]()
Als daar niet van diequote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:06 schreef Gajus het volgende:
[..]
Er bestaan soortgelijke plaatjes (shunga's genaamd), zonder octopus maar met oversized Japannertjes.
Had jij dat dan wel kunnen handlen? Ik niet, bezorgt mij een slappe lach.![]()
Ach, zolang wij incidenteel een Japannertje pakken, blijft BdT best te pruimen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:10 schreef Otherside het volgende:
Het zijn toch herhalingen van zetten, he... Weinig inspirerend, in my humble opinion..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Aangezien ik nogal visueel ben ingesteld, heb ik hier een beeld bij nodig om je te kunnen snappen.
Vraag je dat nou aan mij of aan Do2Os?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:40 schreef Gajus het volgende:
Maar ontopic ... heb je gegoogeld met trefwoorden zoals 'shunga', 'octopus' e.d.?![]()
Als deze vraag aan mij is en indien er van mij verwacht wordt dat ik naar deze opgave ga zoeken....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef Otherside het volgende:
Aan jou; ik weet het immers al..
Niet om jullie dwars te zitten hoor... dat jullie dat niet denken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als deze vraag aan mij is en indien er van mij verwacht wordt dat ik naar deze opgave ga zoeken....
No fuckin' way!![]()
![]()
Snap me nou Do2Os... ik wil dat/die plaatje(s) niet zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef Otherside het volgende:
Gewoon op "Japanese artist" zoeken, AE...
Het eerste plaatje is gelijk raak...
Welnu Do2Os, weliswaar weet je de naam van de schilder (Hokusai dus), maar weet je ook de titel?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef Otherside het volgende:
Aan jou; ik weet het immers al..
Do not underestimate the power of Do2Os...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Welnu Do2Os, weliswaar weet je de naam van de schilder (Hokusai dus), maar weet je ook de titel?
ik denk dat AE in de lach schiet als ze de titel verneemt
Deze Japanse opgave heb ik verder niet nader bekeken, heb hem meteen uit mijn beeld doen laten verdwijnen omdat...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef Gajus het volgende:
ik denk dat AE in de lach schiet als ze de titel verneemt
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
... ik wil dat/die plaatje(s) niet zien.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:52 schreef Otherside het volgende:
Hokusai - Octopus
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:58 schreef Otherside het volgende:
Wat staat je zo enorm tegen aan die prentjes, eigenlijk?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor dit soort afbeeldingen, die tentakels... lijkend op... die ene beesten waarvan ik de naam niet eens uit wil spreken ben ik nogal fobisch.![]()
Jullie mogen me gerust uitlachen om deze "nightmare" van mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:06 schreef Gajus het volgende:
Misschien moeten wij het herdopen tot "nightmare of AE".![]()
Als ik jou daarmee hier kan krijgen, zie ik niet in waarom ik ermee zou stoppen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:14 schreef OllieA het volgende:
Zeg Do2 als jij nou gewoon hier blijft zeiken, dan blijf ik daar zeiken, oké?
Jij koestert wel jouw reputatie van ouwe zeikerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:14 schreef OllieA het volgende:
bla-bla-bla
Nu de stemming toch jolijtig begint te worden... wil ik graag weten wat jij met die 3/8 handen zou willen doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:15 schreef Gajus het volgende:
In mijn onbezonnen jaren heb ik weleens verzucht "ik wou dat ik drie handen had".
Bij nader inzien ben ik stinkend jaloers op dat beest met acht grijpers.
Nee, dat doe jij met de post die ik nu quoot.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:18 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jij koestert wel jouw reputatie van ouwe zeikerd.![]()
Ik ben helemaal niet lief. Ik ben een Ondankbaar Schepsel. En Gajus is een zeurzak.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:21 schreef Otherside het volgende:
Ollie is een hele lieve jongen, alleen vergeet ie dat zelf nog wel eens...
Een vergeetachtige lieve jongen is ie...
Zeg doos, zo praat je niet tegen mij hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
OllieA is nét écht een O(l)liedom, maar ohwzo hartvertederend beertje.
Dat wil je niet weten ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
in
... wil ik graag weten wat jij met die 3/8 handen zou willen doen?
Hoe zou je me willen stoppen lieverd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zeg doos, zo praat je niet tegen mij hè.
Jij hebt echt iets engs hoor. Brrrrr......quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten ...
immers, de associaties met het fobie-bezorgende plaatje zijn legio
Dat zie je geheel verkeerd, dat wil ik namelijk wél weten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten ...
immers, de associaties met het fobie-bezorgende plaatje zijn legio
Ik ben je lieverd niet. En ik zou je zeker niet willen stoppen. Ga je gang. Doe es wild.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe zou je me willen stoppen lieverd.
Dat klopt, ik zei dan ook niet: "mijn lieverd", maar "lieverd".quote:
Waar maak jij dat vermeende idee uit op?quote:En ik zou je zeker niet willen stoppen. Ga je gang. Doe es wild.
Schud dat "Ik ben eigenlijk best een gek mens" idee eens van je af, en doet iets.
Ik mis bij jou toch altijd de overtuiging, Ollie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zeg doos, zo praat je niet tegen mij hè.
Nee hoor. Hoe kom je erbij? Vind je jezelf zo interessant dat een willekeurige passant zou weten wie je bent en wat je doet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ken je me, dat je denkt te weten wie ik ben en wat ik doe?
Wederom een aanname van je...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je erbij? Vind je jezelf zo interessant dat een willekeurige passant zou weten wie je bent en wat je doet?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:36 schreef OllieA het volgende:
Schud dat "Ik ben eigenlijk best een gek mens" idee eens van je af, en doe iets.
Maar die toevallige passant permiteert zich wel om allerlei denigrerende kwalificaties te attribueren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:50 schreef OllieA het volgende:
Nee hoor. Hoe kom je erbij? Vind je jezelf zo interessant dat een willekeurige passant zou weten wie je bent en wat je doet?
Eigenlijk wel Gajus, maar aan de andere kant heb ik het vooruitzicht van uitslapen en vrij zijn, wat voor mij de nacht zeer aangenaam maakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 03:14 schreef Gajus het volgende:
Mijn dagafsluiting: zeg Doosje, wordt het geen tijd om het voorbeeld van Dootje te volgen?![]()
De titel van dit werk is "2. Preis" uit 1989 van Martin Kippenberger.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef cioran63 het volgende:
De kunstenaar is reeds een tijdje dood (door de drank), Duitser en er zit een dier in zijn achternaam.
Met deze aanwijzing was de kunstenaar eenvoudig te achterhalen: Martin Kippenberger (1953-1997).quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef cioran63 het volgende:
De kunstenaar is reeds een tijdje dood (door de drank), Duitser en er zit een dier in zijn achternaam.
Goed! En net een minuut eerder dan Gajus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De titel van dit werk is "2. Preis" uit 1989 van Martin Kippenberger.
Die voelde ik al aankomen dat jij hem zou raden... maar zó snel al.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:09 schreef cioran63 het volgende:
Max Beckmann, 'The Argonauts'
Niks geen sorry hoor, vind het geweldig van je.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:14 schreef cioran63 het volgende:
Sorry, was iets te enthousiast en dus te snel met het antwoord.
Dat... was een typisch gevalletje toeval.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:10 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Goed! En net een minuut eerder dan Gajus.
Die staat klaar om gelaunched te worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Deze mag best vol... heb de nieuwe BdT al aangemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |