Ik ben je lieverd niet. En ik zou je zeker niet willen stoppen. Ga je gang. Doe es wild.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe zou je me willen stoppen lieverd.
Dat klopt, ik zei dan ook niet: "mijn lieverd", maar "lieverd".quote:
Waar maak jij dat vermeende idee uit op?quote:En ik zou je zeker niet willen stoppen. Ga je gang. Doe es wild.
Schud dat "Ik ben eigenlijk best een gek mens" idee eens van je af, en doet iets.
Ik mis bij jou toch altijd de overtuiging, Ollie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zeg doos, zo praat je niet tegen mij hè.
Nee hoor. Hoe kom je erbij? Vind je jezelf zo interessant dat een willekeurige passant zou weten wie je bent en wat je doet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ken je me, dat je denkt te weten wie ik ben en wat ik doe?
Wederom een aanname van je...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je erbij? Vind je jezelf zo interessant dat een willekeurige passant zou weten wie je bent en wat je doet?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:36 schreef OllieA het volgende:
Schud dat "Ik ben eigenlijk best een gek mens" idee eens van je af, en doe iets.
Maar die toevallige passant permiteert zich wel om allerlei denigrerende kwalificaties te attribueren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:50 schreef OllieA het volgende:
Nee hoor. Hoe kom je erbij? Vind je jezelf zo interessant dat een willekeurige passant zou weten wie je bent en wat je doet?
Eigenlijk wel Gajus, maar aan de andere kant heb ik het vooruitzicht van uitslapen en vrij zijn, wat voor mij de nacht zeer aangenaam maakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 03:14 schreef Gajus het volgende:
Mijn dagafsluiting: zeg Doosje, wordt het geen tijd om het voorbeeld van Dootje te volgen?![]()
De titel van dit werk is "2. Preis" uit 1989 van Martin Kippenberger.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef cioran63 het volgende:
De kunstenaar is reeds een tijdje dood (door de drank), Duitser en er zit een dier in zijn achternaam.
Met deze aanwijzing was de kunstenaar eenvoudig te achterhalen: Martin Kippenberger (1953-1997).quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef cioran63 het volgende:
De kunstenaar is reeds een tijdje dood (door de drank), Duitser en er zit een dier in zijn achternaam.
Goed! En net een minuut eerder dan Gajus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De titel van dit werk is "2. Preis" uit 1989 van Martin Kippenberger.
Die voelde ik al aankomen dat jij hem zou raden... maar zó snel al.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:09 schreef cioran63 het volgende:
Max Beckmann, 'The Argonauts'
Niks geen sorry hoor, vind het geweldig van je.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:14 schreef cioran63 het volgende:
Sorry, was iets te enthousiast en dus te snel met het antwoord.
Dat... was een typisch gevalletje toeval.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:10 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Goed! En net een minuut eerder dan Gajus.
Die staat klaar om gelaunched te worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Deze mag best vol... heb de nieuwe BdT al aangemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |