Alle opgaven zijn geraden. Tijd voor een neuwe! Zal ik wat pikants uit mijn hoge Japanse hoed toveren?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Loopt er nog een opgave?
Tover liever iets Japans uit de pikante hoed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:36 schreef Gajus het volgende:
[..]
Alle opgaven zijn geraden. Tijd voor een neuwe! Zal ik wat pikants uit mijn hoge Japanse hoed toveren?![]()
Had jij hem ook herkend zonder mijn hint?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:53 schreef Otherside het volgende:
Ik weet wie het is, dus ik zeg het lekker niet...
Jawel,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:57 schreef Gajus het volgende:
[..]
Had jij hem ook herkend zonder mijn hint?
Er bestaan soortgelijke plaatjes (shunga's genaamd), zonder octopus maar met oversized Japannertjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrruwell.
Bij nader inzien moet ik met hangende schouders bekennen dat ik deze niet can handle.
Voor dit soort afbeeldingen, die tentakels... lijkend op... die ene beesten waarvan ik de naam niet eens uit wil spreken ben ik nogal fobisch.![]()
Als daar niet van diequote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:06 schreef Gajus het volgende:
[..]
Er bestaan soortgelijke plaatjes (shunga's genaamd), zonder octopus maar met oversized Japannertjes.
Had jij dat dan wel kunnen handlen? Ik niet, bezorgt mij een slappe lach.![]()
Ach, zolang wij incidenteel een Japannertje pakken, blijft BdT best te pruimen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:10 schreef Otherside het volgende:
Het zijn toch herhalingen van zetten, he... Weinig inspirerend, in my humble opinion..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Aangezien ik nogal visueel ben ingesteld, heb ik hier een beeld bij nodig om je te kunnen snappen.
Vraag je dat nou aan mij of aan Do2Os?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:40 schreef Gajus het volgende:
Maar ontopic ... heb je gegoogeld met trefwoorden zoals 'shunga', 'octopus' e.d.?![]()
Als deze vraag aan mij is en indien er van mij verwacht wordt dat ik naar deze opgave ga zoeken....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef Otherside het volgende:
Aan jou; ik weet het immers al..
Niet om jullie dwars te zitten hoor... dat jullie dat niet denken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als deze vraag aan mij is en indien er van mij verwacht wordt dat ik naar deze opgave ga zoeken....
No fuckin' way!![]()
![]()
Snap me nou Do2Os... ik wil dat/die plaatje(s) niet zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:49 schreef Otherside het volgende:
Gewoon op "Japanese artist" zoeken, AE...
Het eerste plaatje is gelijk raak...
Welnu Do2Os, weliswaar weet je de naam van de schilder (Hokusai dus), maar weet je ook de titel?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:43 schreef Otherside het volgende:
Aan jou; ik weet het immers al..
Do not underestimate the power of Do2Os...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Welnu Do2Os, weliswaar weet je de naam van de schilder (Hokusai dus), maar weet je ook de titel?
ik denk dat AE in de lach schiet als ze de titel verneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |