quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk voor meer van dit soort topbanen op http://www.superjob.nl
kwinkslagquote:Kwinkslag Dirk
Dirk van den Broek is deze week met zijn advertentie in de landelijke dagbladen met een kwinkslag ingehaakt op het kort geding tussen Unilever en Albert Heijn.
'Edelachtbare, u zoekt de verschillen? Kijk dan even naar de prijzen!, kopt de advertentie en toont daarbij een prijsvergelijking tussen een aantal AH- huismerken en gelijkende A- merkvarianten. De uitspraak van geding zelf was bij het ter perse gaan van de krant nog niet duidelijk.
Bron: Levensmiddelen krant
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Moet meteen aan kasta denken: US dictator![]()
iets op tegen?quote:
quote:Kasper Sulmann is Assistent Vers bij Dirk van den Broek in Zwanenburg
‘Verdiep je in het assortiment en ga het gewoon doen’
Wat doet een Assistent Vers precies?
“Simpel gezegd begeleidt een Assistent Vers de algemene werkzaamheden rond zuivel, groente, brood en diepvries. Logistiek weegt daarbij vrij zwaar, omdat je met bederfelijke waar werkt. Om die reden is het belangrijk voortdurend contact te houden met de medewerkers, zodat iedereen weet wat er van hem of haar wordt verlangd. Dit is een middelgroot filiaal, dat komt neer op 4 tot 5 parttimers. Die natuurlijk wel weer allemaal op dezelfde manier moeten werken om een rommeltje te voorkomen. Dat aansturen op een manier dat alles lekker loopt, hoort dus ook tot mijn taken. Het is mensenwerk, sfeer kun je maken.”
Wat is lastig aan Vers?
“De THT (Tenminste Houdbaar Tot) datum biedt altijd een uitdaging. Als de Pampers in de aanbieding zijn, dan is het niet erg als je wat overhoudt, maar als Vers een aanbieding heeft, wil je niet op donderdag leeg zijn zodat je klanten moet teleurstellen, maar je wilt ook niet op vrijdag met bijvoorbeeld een hele voorraad verse soesjes blijven zitten. Het is lastig en leuk tegelijk om dat in te schatten. Hoe meer je het doet, hoe meer gevoel je ervoor krijgt.”
Wat zou je een nieuwe collega in deze baan aanraden?
“Hou je kop erbij, verdiep je in het assortiment en ga het eerst maar gewoon eens doen. Ik ben zelf als hulpkracht binnengekomen toen ik nog op school zat. Bij Dirk ben ik zaterdagchef en versmedewerker geweest, ik heb VWO, HBO en universiteit gedaan, maar nergens leer je zoveel als in de praktijk.”
En wat is je favoriete artikel in je assortiment?
“Alles wat vers is, is altijd lekker, maar als ik één ding moet kiezen: ik heb een zwak voor chocoladevla.”
Mooi werk he! Staat ook leuk op je cv, leidinggevende functiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
iets op tegen?
*Fisher doet exact 'tzelfde en zo nu en dan zelf ook iets doen
kastaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Moet meteen aan kasta denken: US dictator![]()
Wat heb ik nou in me pap!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef achterdeur het volgende:
15:40 uur nog 1 uur en 20 min te gaan voordat we feest kunnne vieren en weer als sloperige jeugd de stoeptegels los kunne trekken en deze bij de scholen naar binnen kunnen gooien
Ik moet een uur langerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef achterdeur het volgende:
15:40 uur nog 1 uur en 20 min te gaan voordat we feest kunnne vieren en weer als sloperige jeugd de stoeptegels los kunne trekken en deze bij de scholen naar binnen kunnen gooien
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Universiteit en dan maar Assistent Vers![]()
dan kan je pas echt carriere opbouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Universiteit en dan maar Assistent Vers![]()
Als je ziet dat er soms een container moet worden weggegooit met toetjesquote:
Ik dacht dat stoeptegels tegenwoordig óf door een bushokje, óf van een viaduct werden gesmeten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef achterdeur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |