je weet wel: Spuugdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef this_is_Gigolo het volgende:
spoog? -> spoot?
Ja hij liep al weg, ach als het zou uitkomen op een handgemeen zou ik niet eens bang zijn. Ik was furieus.quote:
Hij was het, zijn maat liep een stuk achter hem aan en er stond niemand meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:38 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien was hij wel boos omdat hij het niet gedaan had.
kan ut me indenken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:38 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja hij liep al weg, ach als het zou uitkomen op een handgemeen zou ik niet eens bang zijn. Ik was furieus.
zout nou eens op met dat niet grappige geziek {quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:38 schreef shredder het volgende:
Ik was furieus.
Helaas voor jou was ze niet furieus op jouquote:
Je moet een verkrachters handboek opstellenquote:
Probleem is alleen dat dat soort typjes meestal dood in een greppel gevonden worden omdat ze net de verkeerde persoon een trap onder hun hol hebben gegeven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wow agressief typetje zeg, maar wel respect
natuurlijk mag dat, maar als jij denkt dat de verwijderde post daaraan voldeed hebben we verschil van inzicht. en verder zeuren in het FB, en dit topic gewoon verder met rust laten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef Xebrozius het volgende:
Een beetje humor mag wel.
heb je ook een houten been ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef shredder het volgende:
haalde uit met mn goeie been
Zoals je kon lezen had ik al gepost in FB van KLB.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat, maar als jij denkt dat de verwijderde post daaraan voldeed hebben we verschil van inzicht. en verder zeuren in het FB, en dit topic gewoon verder met rust laten.
true truequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dat soort typjes meestal dood in een greppel gevonden worden omdat ze net de verkeerde persoon een trap onder hun hol hebben gegeven.
Maak hem dan af met woorden en zet hem publiekelijk voor schut. Maar door je te verlagen tot hetzelfde niveau (fysiek contact) zink je net zo hard naar de bodem. En dan is ze er nog trots op ook.
assumption is the mother of all f#ckups...quote:Ik gok dat TS juist hele lelijke billen heeft en ...
het is helemaal een beetje een sneu verhaal, en het kost me ook de nodige moeite om het allemaal te geloven. Slotje maar denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef kasper het volgende:
@Buzzer: mag je iemand doodwensen die in je billen knijpt?
On topic: het is een schande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |