Uiteindelijk zit in alle boeken wel iets leuksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
[..], 5 is nu mijn favoriet.. maar het was ooit 3.. waar ik niet zo blij mee was.
Met 1 was ik echt superblij![]()
en 2 ook
.
hij wordt wakker in de tent op de camping bij het toernooi. Je moet wat met die weinige tijd die ze hebben voor de film.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:39 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde trouwens wel dat de duffelingen er helemaal niet in zitten? vraag me af hoe ze dat doen met die droom in het begin.. (misschien dat hij gewoon in Het nes wakker word?)
Oja en Voldy wil ik nu ook wel eens zien
Even kijken momentosquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:50 schreef tonks het volgende:
Oja ik vind die dooddoeners uit de nieuwe trailer behoorlijk op de Ku Klux Klan lijken!
Ik heb gisteren deel 2 gezien. Inderdaad een aardig filmpje, maar ik vind 3 de leukste tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
[..], 5 is nu mijn favoriet.. maar het was ooit 3.. waar ik niet zo blij mee was.
Met 1 was ik echt superblij![]()
en 2 ook
.
5 tegenvallen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:03 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deel 2 gezien. Inderdaad een aardig filmpje, maar ik vind 3 de leukste tot nu toe.
Van de boeken vind ik boek 4 en boek 6 het leukste. 5 vond ik erg tegenvallen na het geweldige deel 4.
Anyway, heb zin in deze film.
www.dehalfbloedprins.nlquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:07 schreef jaspah het volgende:
wanneer komt dat ene boek ookalweer in nederlands? die nieuwste?
Is dat Barto, eh, Barto Krenk ofzoiets in het Nederlands?quote:
Ja ontzettend. Maar ik had na deel 4 echt iets van 'nu gaat het gebeuren!'. En dat viel wat tegen. Meer mensen in mijn omgeving hadden dat overigens met boek 5 hoor. Boek 6 vond ik weer helemaal geweldig.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Is dat Barto, eh, Barto Krenk ofzoiets in het Nederlands?
Deel 4 heb ik alleen in het Nederlands gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door sleepflower op 15-08-2005 14:59:58 ]
Hmm. Rita Verdonk lijkt me een goede Umbridge.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:36 schreef Lod het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over film 5? Ben vooral benieuwd naar de casting van Umbridge en Luna Lovegood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |