Cho is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef tonks het volgende:
fotodump
Crouchquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Adelante het volgende:
Fleur
en wie is die man die verdacht veel op hitler lijkt?
Bonnie Wrightquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Cho is goed![]()
Crouch doet me heel erg denken aan een bepaald figuur, is dat ook zo beschreven in de boeken?
Hoe het de actrice die Ginny speelt eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe die zich ontwikkeld heeft.
Goede cast als ik die foto bekijk... Als ze ook zo wit is met dat zwarte haar, precies, zoals ik het me voorstelde!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef tonks het volgende:
Schijnt trouwens dat :
[afbeelding]
Bellatrix Lestrange gaat spelen in de vijfde film
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef tonks het volgende:
Schijnt trouwens dat :
[afbeelding]
Bellatrix Lestrange gaat spelen in de vijfde film
Plaatje doet het prima bij mij. Heb eerst de URL gekopieerd en nu pakt ie m in het forum ook gewoon. Maar waarom zo boos?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Lod het volgende:
[..]
het plaatje doet het niet, ook niet als ik de url kopieer.
En volgens je signature moet ik nog 108 dagen wachten op de half-bloed prins. Maar die heb ik al![]()
![]()
edit: oh, zal wel de NL versie zijn![]()
Crouch ziet er te veel als Hitler uit, dat vind ik jammer. Maar ook van Karkarov had ik een ander beeld. Maar op deze manier vind ik hem wel goed. Past wel bij zijn naam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Barty Crouch is echt totaal niet wat ik in mijn hoofd had
Karkarov trouwens wel:
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: the-leaky-cauldron.org
Het is niet de meest charmante foto neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Dementor het volgende:
We leren ook gelijk liplezen op deze foto
[afbeelding]
Maar ze is wel mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is niet de meest charmante foto nee
Stom zwempakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is niet de meest charmante foto nee
Zien er tof uit die eerste beelden. Ik vond deel 3 ook erg mooi verfilmd. Vanaf dat deel werden de boeken ook steeds interessanter, dus ik kijk erg uit naar de komende films.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef alwaysthebest het volgende:
aardig filmpje
soort van trailer![]()
Wow! Ik denk dat mijn favoriete HP boek ook mijn favoriete HP film gaat worden!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef alwaysthebest het volgende:
aardig filmpje
soort van trailer![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wow! Ik denk dat mijn favoriete HP boek ook mijn favoriete HP film gaat worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |