quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En soep nog uit dikke drap bestond.
De grepen van hout en de steken van palen waren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De schepen van hout, en de mannen van staal waren
Gespleten persoonlijkheidquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
perhaps, maar waar haal je dan 't genius vandaan?
En de visse achteruit zwommen om droog te blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En soep nog uit dikke drap bestond. En een giraffe nog geen lange nek had.
Jonguhhh ik ben gewoon blindquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:43 schreef Megter het volgende:
[..]
We gaan niet weer beginnen he!
Eerst lezen, dan klagen. En in dit geval valt er niets te klagen![]()
en die heeft 'ie benut....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:43 schreef snellejelle het volgende:
2 matchpoints voor marat
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En de visse achteruit zwommen om droog te blijven![]()
tsja.. komt misschien omdat we allebei uit eindhoven komen en allebei precies hetzelfde denken op het zelfde momentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wel heel slap om dezelfde grap
net 1 post verder te maken
ps 1e zin rijmt![]()
Die was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En de visse achteruit zwommen om droog te blijven![]()
Dansjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
* goddess-in-heaven doet dansje voor R-alph
lang geledenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
Vroegah
denk jij aan basisschoolmeisjes nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja.. komt misschien omdat we allebei uit eindhoven komen en allebei precies hetzelfde denken op het zelfde moment![]()
Ik ben wel eens vanuit Eindhoven gekomen. Toen ik onderweg naar huis was.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja.. komt misschien omdat we allebei uit eindhoven komen en allebei precies hetzelfde denken op het zelfde moment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |