Misschien nog uit de periode dat Reinout kettingrookte!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze het he... die mensen zitten aan de eettafel en dan bedenken ze dit gewoon![]()
begrijp ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, onwijs. Nou kan ik niet slapen vannacht![]()
hèèè robertje heb jij Joop gesproken over kettingrokers?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Misschien nog uit de periode dat Reinout kettingrookte!
maaaaar ik vind die van mij leuker haha komt beter overquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
DIt is heel vreemd, op het moment dat jij dit poste, kreeg ik deze mop geforward op mijn mail van iemand....
Net slechtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:17 schreef Woldo het volgende:
http://elita.multipoker.com/messenger/main.swf
Ook leuk als je je verveeld![]()
Maar heb je Joop dan gesproken? Zeg hem even dat ie de groeten moet doen aan Ivo!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
hèèè robertje heb jij Joop gesproken over kettingrokers?
en als je Joop ziet doe dan groeten van Yvo aan Joop en van Joop naar Yvo van Reinoutquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
hèèè robertje heb jij Joop gesproken over kettingrokers?
Ey blinker ooit een turk zien neuke?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:19 schreef Blinker het volgende:
[..]
en als je Joop ziet doe dan groeten van Yvo aan Joop en van Joop naar Yvo van Reinout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |