MAS is een bedrijf in Deventer, ICT lul is hijquote:
ehh? www.mas.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef leolinedance het volgende:
He Oliveedinges MAS Deventer, bedoel je daar die school mee? Dan zitten we nl. in dezelfde sector (ik HAS 's-Hertogenbosch). Alleen studeer ik daar dus en doe jij manusje van alles daaro.
Aventus de gekstuhhhquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:09 schreef Woldo het volgende:
[..]
MAS is een bedrijf in Deventer, ICT lul is hij![]()
ik doe niks hierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:09 schreef Woldo het volgende:
[..]
MAS is een bedrijf in Deventer, ICT lul is hij![]()
Ik denk niet dat ik het red vandaag, maar heb al genoeg gespamt in de afgelopen maandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet het.... ook die lijst met 300+ posts per dag is eng..... 3 vermeldingen, morgen vier
Laat dat die mensen in Rusland maar niet horen, die krijgen spontaan een hartverzakking als ze horen hoe het er op deze "school" aan toe gaat.quote:
Hehe ok ok.. officeel moet je ICT doen, zo goed?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:10 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
ik doe niks hierben me wiskunde aan et leren
![]()
DIt is heel vreemd, op het moment dat jij dit poste, kreeg ik deze mop geforward op mijn mail van iemand....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:02 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zitten 3 mannen op te scheppen over wat ze voor hun vrouw hebben gekocht.
De eerste: Nou ik heb iets gekocht, daar zit ze op 7 seconde op de honderd.
Nou dat moet dan wel een porsche zijn zeggen die anderen. En ja hoor.
De tweede: Nou ik heb iets voor mijn vrouw gekocht, daar zit ze op 5 seconden op de honderd.
Dat moet dan wel een ferrari zijn zeggen de anderen. En dat klopt ook.
De derde: Nou wat zijn jullie allemaal prutsers. Ik heb iets voor mijn vrouw gekocht, daarmee zit ze in 2 seconden op de honderd. Een weegschaal.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel goed, machtig mooi topic! ik ben gek op statistiekjes
ik haal het wel, zit nu op 221quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het red vandaag, maar heb al genoeg gespamt in de afgelopen maand
die is oudquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
DIt is heel vreemd, op het moment dat jij dit poste, kreeg ik deze mop geforward op mijn mail van iemand....
Zo ernstig is het bij mij niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |