Volgens mij hebben ze bij play de 2 DVD SE.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef milagro het volgende:
Dank je, Gurgeh, bestellen dus maar weer
Nog gefeliciteerd danquote:en ik doe het er altijd om![]()
Wist je trouwens dat ik ruim een maand geleden nog 42 was..... was
![]()
Ouder worden, het leven...... oh en dat Marvin hier naast me staat ?
[afbeelding]![]()
![]()
Sorry, de diagnose is éénduidig:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hitchhikers boek heb ik gelezen, ook zo gruwelijk slechtDe film is nog 10x erger, wat een mislukking
Enige die af en toe nog een beetje leuk was is Marvin...de rest
Uit je fotoboek: " Hier komt binnenkort wel een verhaaltjuh! "quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hitchhikers boek heb ik gelezen, ook zo gruwelijk slechtDe film is nog 10x erger, wat een mislukking
Enige die af en toe nog een beetje leuk was is Marvin...de rest
We zijn niet allemaal van die nerds zonder leven zoals jij klaarblijkelijk bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:21 schreef gr8w8 het volgende:
Morgen is het weer 25 mei. En wat betekent dat? Juist, Towel Day! Zie ook hier. Goed, dat niet iedereen de hele dag met een handdoek gaat rondlopen, tegen beter weten in, okee. Maar dat er gewoon mensen zijn die het hele boek niet kennen, laat staan hebben gelezen, of zelfs maar weten dat het ooit een hoorspel was? Echt.Ongelofelijk.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sorry, de diagnose is éénduidig:
Je hebt geen enkel gevoel voor humor.
het is gewoon een simpele klootzakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:06 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Uit je fotoboek: " Hier komt binnenkort wel een verhaaltjuh! "
Ja, dat zegt wel genoeg.!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:47 schreef GSi het volgende:
Hitchhikers zijn stinkhippies.
Ik ga toch ook niet lopen zeiken dat jij de film Manta Manta waarschijnlijk niet kent? Met Berti en Uschi en Klausie?
Sjongejonge.. Towel Day, knoop dat ding maar strak om je nek.
Lekker doorgaan met zeiken hequote:Op maandag 26 mei 2008 01:59 schreef Agiath het volgende:
Kutfilm, boek zal wel net zo kut zijn,
haphapquote:
Wat was daar nou haphap aanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |