Over 2 weken pannenkoekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:34 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch nergens op, iedereen is hier 60, het enige waar ze het over kunnen hebben is hun kleinkinderen, nou daar kan ik lekker over mee praten![]()
Hm, weet niet gebruik het al tijden, eigenlijk de laatste tijd niet zoveel meer maar iemand (balli toch?) bracht herinneringen bij me bovenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
geitje, dat is mooi kut.... gezallich babbelen met alle saaie luitjes... succes
en wat is er ineens met het woord schraal? kan iemand mij dat uitleggen?
Is hier ook, als ik wel ´s in de pauze naar de kantine ga (zelden) dan zit ik daar tussen allemaal van die midlifers die zitten te bespreken dat ze het gazon weer moeten maaien, en dat de heg gesnoeid moet worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:34 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch nergens op, iedereen is hier 60, het enige waar ze het over kunnen hebben is hun kleinkinderen, nou daar kan ik lekker over mee praten![]()
Ik moet nog tot februariquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad wij slepen je er wel doorheen, gewoon 2 leuke laatste weken ervan maken beetje lullen met mensen, beetje werken, en uiteraard veel fokken en dan kom je je stage wel door hoor![]()
ik zag het eerst alleen bij brillie, maar nu zegt iedereen hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:34 schreef Blinker het volgende:
[..]
Volgens mij is dat woord al hier sinds balli hier is![]()
Ik gebruik het óók nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind schraal echt een k*t woord
ohh echt niet het dekt de lading echtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind schraal echt een k*t woord
En jij bent contactgestoordquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:34 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah maar jij bent zelf een schrale aap
Dan zijn HUN pingpong balletjes rapenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:34 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Oviedeee was toch ... Schizofreen ?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Misschien kun je praten over het posten hiermisschien komen ze ook wel
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zag het eerst alleen bij brillie, maar nu zegt iedereen hetdat is niet leuk
fijn dat gegeneraliseerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zag het eerst alleen bij brillie, maar nu zegt iedereen hetdat is niet leuk
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef achterdeur het volgende:
Ik ga chef waterleiding eens een hand geven hij volet zich zo eenzaam!
quote:
En dat wil zeggen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
schraal zei ik op de middelbare school, maar daar ben ik inmiddels ook al 5 jaar vanaf
Dat is ook weer zo jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Wij hoeven hier geen mensen van 60+
Hahah, heel herkenbaar dusquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga altijd mee naar de kantine, is echt leuk om te horen waar zij zich allemaal druk om maken
Eentje hangt in een scheiding, de rest is bezig met belastingsteruggave papieren en dan is er natuurlijk nog de tuin en de bloemetjes die erin staan.
Als ik over voetbal begin kijken ze me boos aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |