Maar stage is verplicht om je opleiding te halenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef Geitje82 het volgende:
k ga echt stoppen met stagewat een gierige bedoeling
![]()
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef achterdeur het volgende:
Oviedeee stemt op zichzelf??
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:25 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
is dit een vraag voor de vrouwen, voor wie ze gebukt gaan???
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
Gadverdamme.. welke fagget hiero wil een zeepje oprapen voor mij?
woon ik ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:23 schreef Woldo het volgende:
Mja of je woont niet aan het strand Goddes in HeavenDus beetje moeilijk gaan dan he?
Dan word ik wel schoonmaaksterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar stage is verplicht om je opleiding te halen
Dankjewel, dan kan het misschien nog leuk worden in dit topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Oviedeee het volgende:
Weet je wat jullie bekijken het maar lekker... ik ga tafeltennisen.
Samen met die stemmetjes die je hoort, later!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Oviedeee het volgende:
Waarom wil je stoppen met stage dan.... vertel het ons, wij slepen je er wel doorheenquote:
En voor mij dan ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil wel een zeepje voor jou oprapen
Pas je op bij het oprapen van je pingpong balletje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Oviedeee het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Oviedeee het volgende:
Wat jij wil jongen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Samen met die stemmetjes die je hoort, later!!![]()
anders heb je een batje in je sterretjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Pas je op bij het oprapen van je pingpong balletje?
Die aap van school heeft allemaal domme dingen lopen vertellen hoe ik was op school. Dus me stagebegeleider denkt nu lekker negatief over me.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom wil je stoppen met stage dan.... vertel het ons, wij slepen je er wel doorheen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |