Goed ideequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Blijf gewoon![]()
btw we kunnen die anderen ook gewoon negeren totaal dan.... gaan ze wel weg....
Dat is wat ik probeer te zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Blijf gewoon![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef Ballicious het volgende:
Ik hou van jullie allemaal!!!!!!!!!!
Super geestigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:57 schreef snellejelle het volgende:
Bassie en adriaan zitten samen op een bankje, zegt bassie: "mag ik nu in het midden zitten?"
dat zeg ik, ignorance is a blessquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Blijf gewoon![]()
Beter starten we een ander topic op met een geheime naam die alleen de leuke mensen weten te vinden?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Blijf gewoon![]()
Nu gaat dit topic meer op n homo meet lijken dan een stagiaire topicquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef Ballicious het volgende:
Ik hou van jullie allemaal!!!!!!!!!!
en dat is zeer zeker niet de bedoelingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nu gaat dit topic meer op n homo meet lijken dan een stagiaire topic![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Beter starten we een ander topic op met een geheime naam die alleen de leuke mensen weten te vinden?![]()
Ze gaan vanzelf weg, don't pay any attention.quote:
Ben jij altijd zo positief?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Goed idee
(ik hoor daar ook in thuis neem ik aan?)
nu welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Goed idee
(ik hoor daar ook in thuis neem ik aan?)
dankequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf weg, don't pay any attention.
Gefeli trouwens met je toppost status vandaag jelle![]()
Mja ik vind niet dat we aan de kant moeten gaan alleen voor hun... zo makkelijk kan ik mezelf niet laten kennen... gewoon negeren dan is de lol er ook zo vanaf voor hunquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Beter starten we een ander topic op met een geheime naam die alleen de leuke mensen weten te vinden?![]()
Klopt ja... ga vanmiddag lekker leren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf weg, don't pay any attention.
Gefeli trouwens met je toppost status vandaag jelle![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |