Amenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef tijgerwillie het volgende:
kom op jongens laten we even de handjes schudden en als vrienden door het leven gaan

Je bent er al bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik hoef in iedergeval niet naar het buitenland om een vrouw te krijgen!
(heb geen zin om op te zoeken in welke post je dat zei)

Alleen jammer dat het geen grap is maar werkelijkheidquote:

LIgt er aan of hij links of rechts is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef tijgerwillie het volgende:
kom op jongens laten we even de handjes schudden en als vrienden door het leven gaan

Ja sorry was een kansloze poging. Jij bent godelijk knap en komt hier maar spemmen omdat je ons zo kansloos vind....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe wou je vergelijken? Als je tenminste tegen de flits van de camera kan.. aangezien je geen zonlicht gewend bent kan dat redelijk pijn doen bij je![]()
(En kom niet met van die lompe reacties zovan: Zegt iemand met ervaring)![]()

Vriend, je hebt een eigen topic, ga daar lekker mensen lastig vallenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef Woldo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het geen grap is maar werkelijkheid![]()

mja, dat speelde gisteren ook in m'n hoofd... zal vanavond maar eens een chatbox in 't leven roepen ipv slowchatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef Teardrop-nl het volgende:Zo jammer weer
Denk dat ik het maar ergens anders ga zoeken, topic is echt niet leuk meer

Zo sprak de man met ervaring.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hehe wou je vergelijken? Als je tenminste tegen de flits van de camera kan.. aangezien je geen zonlicht gewend bent kan dat redelijk pijn doen bij je![]()
(En kom niet met van die lompe reacties zovan: Zegt iemand met ervaring)![]()

quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef knox_ het volgende:
[..]
Vriend, je hebt een eigen topic, ga daar lekker mensen lastig vallen

Ik weet niet of ik vanuit hier op een chatbox kan komenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dat speelde gisteren ook in m'n hoofd... zal vanavond maar eens een chatbox in 't leven roepen ipv slowchat

De eerste zinnige opmerking die je maakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja sorry was een kansloze poging. Jij bent godelijk knap en komt hier maar spemmen omdat je ons zo kansloos vind....
En voor de camera doe ik wel een zonnebril op dan![]()

quote:

quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dat speelde gisteren ook in m'n hoofd... zal vanavond maar eens een chatbox in 't leven roepen ipv slowchat

Ghehe zo voorspelbaar dat jij zou reagerenquote:

het valt in ieder geval te proberen, ik kan anders wel ff snel een ander forumpje online gooien mocht het niet werken... tenminste vanavondquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vanuit hier op een chatbox kan komen

quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:52 schreef Megter het volgende:
Hoop ik wel dat die andere openblijft, anders komt Oviedeee hier weer terug

ik iig nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vanuit hier op een chatbox kan komen

Kan jij nie zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef Woldo het volgende:
[..]
De eerste zinnige opmerking die je maakt.![]()

Vermaak me best hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef Vigile het volgende:
Ik word het kinderachtige gesodemieter van Woldo inmiddels redelijke zat. Woldo: als je je blijkbaar zo vreselijk irriteert aan de mensen in dit topic, doe dan ons én jezelf een plezier en ga dan in vredesnaam ergens anders mensen vervelen met je kansloze gezeik. Ga maar fijn lopen zeiken in de KLB daar weten ze wel raad met jouw soort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |