abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 10:58:58 #151
70187 Dorset
Nee, net even anders
pi_27332596
33 sarcastische redenen om ja te stemmen (in het frans):

http://www.jcc.lautre.net/article.php3?id_article=733
Denken, Durven, Doen! (in de juiste volgorde)
pi_27332730
Ik kan geen frans
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:14:45 #153
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_27333111
Dat mensen NEE stemmen moeten ze zelf weten, maar de redenene waarom zijn idd redelijk ondoordacht.
Songfestival, Euro e.d. KOm op mensen...
het zal me een worst zijn wat je stemt zolang je er maar over na hebt gedacht en niet "NEE" stemmen omdat je het haar van balkenende zo slehct vind zitten (zoiezo denk ik dat de grondwet zou komen met welk kabinet ook) of omdat ze vinden dat zalm loog over de euro...

En ik denk dat TS dat ook bedoelt..
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
pi_27333168
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef giMoz het volgende:
Dat mensen NEE stemmen moeten ze zelf weten, maar de redenene waarom zijn idd redelijk ondoordacht.
Songfestival, Euro e.d. KOm op mensen...
het zal me een worst zijn wat je stemt zolang je er maar over na hebt gedacht en niet "NEE" stemmen omdat je het haar van balkenende zo slehct vind zitten (zoiezo denk ik dat de grondwet zou komen met welk kabinet ook) of omdat ze vinden dat zalm loog over de euro...

En ik denk dat TS dat ook bedoelt..
Wat stem jij dan? en waarom?
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:24:40 #155
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_27333464
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:16 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Wat stem jij dan? en waarom?
Mijn stem is iig niet gebaseerd op het songfestival, kabinetsbesluiten, proefballonnetjes, dierenleedorganisaties, euro conversies, tijdstip van ongesteldheid van m'n zusje, oorlogsdreiging, holocaust, of enig ander onzin argument van de VOOR en TEGEN campagnes...

ik lees en denk zelf na!
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:35:44 #156
86072 thatsme
and That's you!
pi_27333793
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef giMoz het volgende:

[..]

Mijn stem is iig niet gebaseerd op het songfestival, kabinetsbesluiten, proefballonnetjes, dierenleedorganisaties, euro conversies, tijdstip van ongesteldheid van m'n zusje, oorlogsdreiging, holocaust, of enig ander onzin argument van de VOOR en TEGEN campagnes...

ik lees en denk zelf na!
meestal weten de JA stemmers niet waarom, lees de spits er maar eens op na, de JA stemmens komen met allerlei loose argumenten, en de NEE stemmers weten heel goed waarom ze nee stemmen
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:37:09 #157
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27333856
Ik vond het Artis-verhaal van Marijnissen bij B&vD een erg goed voorbeeld om nee te stemmen.
pi_27333969
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef giMoz het volgende:

[..]

ik lees en denk zelf na!
Nu alleen nog leren antwoord geven.
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:44:19 #159
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_27334131
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Nu alleen nog leren antwoord geven.
Zoals ik zei, het gaat er niet om wat men (of ik) stem, het gaat erom dat je er over nadenkt en niet zomaar iemand napraat of om een belachelijke reden stemt...
www.zoekopdekaart.nl
pi_27335256
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Wat lopen er op FOK toch veel debielen rond, ieder bericht op de FP dat enigszins gerelateerd is aan Europa (zelfs het SONGFESTIVAL) wordt als aanleiding gezien de Europese Grondwet af te kraken. Totaal ongegrond en altijd zonder argumenten.

"NL haalt finale songfestival niet" (verrassend met een slome, saaie ballad)
reacties: kut oosteuropese vriendjespolitiek ik ga NEE stemmen!

"EU-commissaris pleit voor verlaging max. snelheid autosnelweg"
reacties: weer een reden om NEE te stemmen

Dit soort reacties kan ik niet anders categoriseren als reacties van trieste meelopers die zelf totaal geen kennis van zaken hebben. Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks.

Hetzelfde geldt voor de Amerika-haters met hun o-zo beargumenteerde mening.
FP-bericht: Baby opgepakt voor medeplichtigheid aan diefstal in Mexico
reacties: 'Zeker weer Amerika' 'Oh is het niet de VS, maar Noord-Amerika, boeiend alle Amerikanen zijn dom'

'Door Dr.Nick - maandag 23 mei 2005 @ 23:34 - (0 - Normaal)
zuid, midden, allemaal amerika,
het is gewoon de enige plek waar zo iets kan gebeuren...
of waar ze zo dom zijn zoiets te doen!'

Een boodschap voor deze mensen:

STERF
En waarom zou ik dan JA moeten stemmen ?
Anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job.
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:28:08 #161
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_27335707
NEE is goed
Ik ben niet te negatief, jij bent gewoon veel te positief. J&J
pi_27335802
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef Diovarus het volgende:
NEE is goed
Is goed dan stem ik ook NEE
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:44:17 #163
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_27336185
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:14 schreef Molleke het volgende:

[..]

En waarom zou ik dan JA moeten stemmen ?
Omdat je er op uitkomt als je er over nagedach hebt...

En als je op nee uitkomt moet je nee stemmen...
www.zoekopdekaart.nl
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:45:13 #164
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_27336211
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Is goed dan stem ik ook NEE
www.zoekopdekaart.nl
pi_27337457
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 08:06 schreef Yildiz het volgende:
overigens, mijn pa stemt vanaf vandaag ook NEE
omdat hij gister een debat heeft gezien met minister kamp
en daar kwam uit dat elke nederlander netto 350 euro betaald, en daarmee op 1 staat
daarna zweden 120 euro betaald
en landen als frankrijk / duitsland 7.50 euro per jaar aan europa geven

tja, daar kan ik op zich ook niks tegen inbrengen
belachelijk eigenlijk...
Dit is weer van die 'borrelpraat', zoals Sidekick het zou noemen, je kent alleen de SP-kant van het verhaal.

Dat Nederland teveel betaalt, komt niet door de Europese grondwet. Het komt door Engeland, wiens voormalige premier Margaret Thatcher destijds een korting heeft bedongen op de EU-gelden die Engeland moet afdragen. Omdat Engeland nu minder betaalt, betalen andere landen (met name Nederland) teveel.

De oplossing zou zijn om Engeland weer het normale bedrag te laten betalen, maar daar willen ze natuurlijk niks van weten in Engeland...
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:38:12 #166
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27338038
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef m021 het volgende:

[..]

Dit is weer van die 'borrelpraat', zoals Sidekick het zou noemen, je kent alleen de SP-kant van het verhaal.

Dat Nederland teveel betaalt, komt niet door de Europese grondwet. Het komt door Engeland, wiens voormalige premier Margaret Thatcher destijds een korting heeft bedongen op de EU-gelden die Engeland moet afdragen. Omdat Engeland nu minder betaalt, betalen andere landen (met name Nederland) teveel.

De oplossing zou zijn om Engeland weer het normale bedrag te laten betalen, maar daar willen ze natuurlijk niks van weten in Engeland...
Hij noemt heel Engeland niet
Of heeft Margaret T. ook korting bedongen voor Duitsland enzo??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_27338725
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef m021 het volgende:
Dat Nederland teveel betaalt, komt niet door de Europese grondwet.
Gaat ook lastig als die (nog) niet bestaat, maar het geeft wel aan hoe ongelijk Europa nu is. Als deze ongelijkheid geaccepteerd wordt en landen deze niet op willen geven, zijn we dan wel toe aan een grondwet? Ik vind dat als we gezamenlijk een grondwet willen, we deze ongelijkheid ook moeten opgeven. Als Engeland nou een ontwikkelingsland of een economisch sterk groeiend, maar nog relatief onderontwikkeld land was, dan was het een ander verhaal. Gelijke monnikken, gelijke kappen.

Er is nog teveel scheef voor een grondwet.
pi_27339165
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij noemt heel Engeland niet
Of heeft Margaret T. ook korting bedongen voor Duitsland enzo??
Nee, je snapt het niet. Er waren natuurlijk altijd al verschillen tussen hoeveel landen betaalden, maar Nederland betaalde niet zó veel.

Toen Engeland die korting kreeg moest er dus uit een ander 'potje' geld komen, en dat potje werd Nederland.
pi_27341304
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef m021 het volgende:

[..]

Nee, je snapt het niet. Er waren natuurlijk altijd al verschillen tussen hoeveel landen betaalden, maar Nederland betaalde niet zó veel.

Toen Engeland die korting kreeg moest er dus uit een ander 'potje' geld komen, en dat potje werd Nederland.
Jij hebt er geen kaas van gegeten he? En die signature ook nog eens een keer .
pi_27342085
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef ChicaneBT het volgende:
Jij hebt er geen kaas van gegeten he?
Hoe ik het net uitlegde was exact hoe ze het een paar dagen geleden op het NOS Journaal vertelden... Maar als jij wil geloven dat het allemaal de schuld van Europa is, best joh...
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef Viperdesign het volgende:
Misschien handig. http://www.echtereferendumwijzer.nl/
Nee, niet handig. Dat ding is 100% nee-propaganda.
pi_27343240
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef m021 het volgende:
Omdat de negatieve kanten van de grondwet belicht worden?
pi_27343243
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef m021 het volgende:

[..]

Hoe ik het net uitlegde was exact hoe ze het een paar dagen geleden op het NOS Journaal vertelden... Maar als jij wil geloven dat het allemaal de schuld van Europa is, best joh...
[..]

Nee die links die jij geeft zijn lekker objectief .
pi_27343351
Waar staat dan wel een objectieve stemwijzer?
pi_27343458
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef Tha_T het volgende:
Waar staat dan wel een objectieve stemwijzer?
Goede vraag .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')