Wat zou je anders stemmen dan ???quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef sjokkie het volgende:
Ik heb mijn stemkaart al bij het oud papier liggen
Maakt toch geen ene ruk uit of ik nou ja of nee of niet stem.
Het is geen officieel referendum. Dus...
Ik zou nee stemmenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef sjokkie het volgende:
Ik heb mijn stemkaart al bij het oud papier liggen
Maakt toch geen ene ruk uit of ik nou ja of nee of niet stem.
Het is geen officieel referendum. Dus...
Dat van Amerika, daar heb je het mis. Amerika SUX namelijk toch echt wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Wat lopen er op FOK toch veel debielen rond, ieder bericht op de FP dat enigszins gerelateerd is aan Europa (zelfs het SONGFESTIVAL) wordt als aanleiding gezien de Europese Grondwet af te kraken. Totaal ongegrond en altijd zonder argumenten.
"NL haalt finale songfestival niet" (verrassend met een slome, saaie ballad)
reacties: kut oosteuropese vriendjespolitiek ik ga NEE stemmen!
"EU-commissaris pleit voor verlaging max. snelheid autosnelweg"
reacties: weer een reden om NEE te stemmen
Dit soort reacties kan ik niet anders categoriseren als reacties van trieste meelopers die zelf totaal geen kennis van zaken hebben. Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks.
Hetzelfde geldt voor de Amerika-haters met hun o-zo beargumenteerde mening.
FP-bericht: Baby opgepakt voor medeplichtigheid aan diefstal in Mexico
reacties: 'Zeker weer Amerika' 'Oh is het niet de VS, maar Noord-Amerika, boeiend alle Amerikanen zijn dom'
'Door Dr.Nick - maandag 23 mei 2005 @ 23:34 - (0 - Normaal)
zuid, midden, allemaal amerika,
het is gewoon de enige plek waar zo iets kan gebeuren...
of waar ze zo dom zijn zoiets te doen!'
Een boodschap voor deze mensen:
STERF
Dat kan ook zonder die EU - grondwet, als er maar hard genoeg aan gewerkt word kan dat ja maar ze zijn naar mijn mening te lui daarvoor anders was de wereld al stukken verbetert !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef sjokkie het volgende:
Tien argumenten voor de Europese grondwet
Europa wordt democratischer
Een beter asiel- en migratiebeleid
Europa komt dichter bij de mensen
Nederland wordt economisch sterker
Meer greep op Brusselse macht met de Europese grondwet
Beter terroristen en criminelen bestrijden
Onze rechten worden vastgelegd in de grondwet
Europa wordt sterker in de wereld
De hand op de knip met de Europese grondwet
Europa krijgt een socialer gezicht
Hebben we daar nou echt een europese grondwet voor nodig om dat voor elkaar te krijgen?
Sorry hoor maar ik denk dus van niet.
Ze zijn niet te luiquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder die EU - grondwet, als er maar hard genoeg aan gewerkt word kan dat ja maar ze zijn naar mijn mening te lui daarvoor anders was de wereld al stukken verbetert !
Zie je nou hoe lui ze dan zijn ze willen hun eigen fouten dan niet onder ogen zien en dan kunnen ze een ander land er de schuld van geven !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:20 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Ze zijn niet te luiZe zijn eerder te bang (schijterig) om hardere wetten te maken!/of belangrijke zaken te ondernemen.
Nee het klote kabinet wil in zee gaan met de rest van europa om het feit dat als er dan iets fout gaat dat ze dan iemand anders de schuld kunnen geven!!
Watjes zijn het die geen ene ruk durven te ondernemen. blech
En die luiheid heeft al heel wat geld gekost. Folders fout drukken en op sturen. Dan folders veranderen met de fout erin en op sturen. Kaartjes sturen naar mensen die mogen stemmen, stemlokalen voorzien van de apperatuur om te kunnen stemmen en nog wat meer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zie je nou hoe lui ze dan zijn ze willen hun eigen fouten dan niet onder ogen zien en dan kunnen ze een ander land er de schuld van geven !
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:26 schreef sjokkie het volgende:
[..]
En die luiheid heeft al heel wat geld gekost. Folders fout drukken en op sturen. Dan folders veranderen met de fout erin en op sturen. Kaartjes sturen naar mensen die mogen stemmen, stemlokalen voorzien van de apperatuur om te kunnen stemmen en nog wat meer.
Geld hadden ze beter kunnen spenderen imo.
Fijn om te weten dat er nog mensen zijn die logisch kunnen denken:)quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat er nog mensen zijn die logisch kunnen denken:)
truste
Jij zal die hele wet ook wel niet uit je knar kennen maar goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:46 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
Er is een pamflet uitgedeeld met de belangrijkste hoofdlijnen. De volledige grondwet is op te vragen als je dat nodig vindt.
Ken jij de Nederlandse grondwet?
Dacht het niet
Helemaal gelijk, hij heeft het recht niet om dat te zeggen over andere mensen. En ik dacht dat je al sliep. Jij slaapt ook maar kort (grapje).quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:40 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Jij zal die hele wet ook wel niet uit je knar kennen maar goed.
Wat ik wel weet is dat er in de grondwet staat is dat je een eigen mening mag hebben en dat je die ook mag uiten. Met welke argumenten dan ook![]()
Maw als er mensen zijn die nee willen stemmen wie ben jij dan om ze voor "dom" uit te maken?
Zegt meer over jezelf dan over de rest.
en nu ga ik slapen
Watjes die niets durven te ondernemen? Ik vindt dat de regering nogal iets onderneemt iig. Ze deinzen niet terug om harde maatregelen te nemen, en maken hierbij veel keuze's die ze op korte termijn niet populairder zullen maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:20 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Ze zijn niet te luiZe zijn eerder te bang (schijterig) om hardere wetten te maken!/of belangrijke zaken te ondernemen.
Nee het klote kabinet wil in zee gaan met de rest van europa om het feit dat als er dan iets fout gaat dat ze dan iemand anders de schuld kunnen geven!!
Watjes zijn het die geen ene ruk durven te ondernemen. blech
Zo, jij hebt er duidelijk verstand van zeg! Als ik zo jou argumentatie lees ben ik er in 1 klap van overtuigd dat jij er verstand van hebt, je hebt een goed punt!!! :/quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef xlemmyx het volgende:
NEE NEE NEE NEE en nog eens NEE!!!! Die zuiger die dit topic is begonnen is heeft er volgens mij zelf geen verstand van!!!!
okquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:28 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens xlemmyx slaapt al dus laat hem slapen zou ik zeggen !
Mexico is niet Amerika volgens jou? Het ligt iig niet in Oceanië, Afrika, Azïe of Europa.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
'Zeker weer Amerika' 'Oh is het niet de VS, maar Noord-Amerika, boeiend alle Amerikanen zijn
Wat een domme opvatting van vrijheid van meningsuiting. Als jij domme argumenten hebt, dan mag iemand anders jou daar best dom om vinden. Ook dát is vrijheid van meningsuiting. Die vrijheid van meningsuiting betekent alleen dat ze jou niet mogen verbieden om een mening te hebben, maar ze mogen je best uitlachen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:40 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Jij zal die hele wet ook wel niet uit je knar kennen maar goed.
Wat ik wel weet is dat er in de grondwet staat is dat je een eigen mening mag hebben en dat je die ook mag uiten. Met welke argumenten dan ook![]()
Maw als er mensen zijn die nee willen stemmen wie ben jij dan om ze voor "dom" uit te maken?
Zegt meer over jezelf dan over de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |