oh, ik dacht dat hij was overreden door een tovertruckquote:op dinsdag 24 mei 2005 00:40 schreef topmaat het volgende:
hans kazan is dood... overleden aan een toverdosis
whoa, volgens mij heb ik dit eerder gelezen op fok!quote:op dinsdag 24 mei 2005 21:34 schreef onlogisch het volgende:
het gaat zo.
je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
omg![]()
![]()
![]()
ik vind ze iig leuker dan die van topmaat.quote:op dinsdag 24 mei 2005 12:08 schreef langejan het volgende:
ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen in schotland.. o ja? wat dan? ja.. ik word waarschuwingsschot.
hoe noem je het als een ezel stotterd?
spatiebalken.
wat is een kont zonder broek?
gaatje niks aan.
piet! piet! piet! piet!
wat doe je?
ik repeat.
vroeger reden keizers al in roestbakken?
hoezo?
ze reden constantinopel.
loopt een neger met een blanke in zijn armen over straat, vraag ik wat ie doet.
zegt ie : "ik ben een nederlandse antillen"
twee makelaars komen elkaar tegen op straat, zegt de een tegen de ander "canarische eilanden niet verkopen?"
een fotogenieke boer is iemand die polaroid.
twee weermannen zijn aan het eten, ik vroeg wat ze aten.
ze zeiden "wij knmi"
een paar van mijn hand![]()
zelf bedacht zeker?quote:op dinsdag 24 mei 2005 21:48 schreef slimshady het volgende:
[..]
ik vind ze iig leuker dan die van topmaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dddddddd!!!!!!!!1
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...
een |engelsman spreekt engels en een schot schotsquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:32 schreef tweespraak het volgende:
weet iemand het verschil tussen een engelsman en een schot?
quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:34 schreef topmaat het volgende:
hoe wordt het genoemd als een tweeling sex met elkaar heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:34 schreef topmaat het volgende:
hoe wordt het genoemd als een tweeling sex met elkaar heeft?de vader van de gedachte? sorry ik doe niet aan spoilers, want die spoilen vaak de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft tanden?quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:38 schreef printscreen het volgende:
wat is het verschil tussen een krokodil?
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* beach in flauwe bui is
het neanderthaler boekquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het dunste woordenboek ter wereld.?
nee het surinaamse. er staan geen werkwoorden in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lege ton
dude, kijk eens om je heen in dit topic, alles is gejat, althans, de beste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ik heb tot nu toe mijn moppen zelfverzonnenquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude, kijk eens om je heen in dit topic, alles is gejat, althans, de beste.
ja, dat zeg ik netquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:47 schreef beach het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe mijn moppen zelfverzonnen![]()
ehm een groene ondergrondse steneneter?quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:47 schreef printscreen het volgende:
het is groen, leeft onder de grond en eet stenen?
wat mannen over vrouwen wetenquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het dunste woordenboek ter wereld.?
heetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:51 schreef beach het volgende:
het is lief, aantrekkelijk en gaat zo slapen en is niet beachtrusten stiekeme beachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is lief, aantrekkelijk en gaat zo slapen en is niet beachnoem je dat slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
het is lief, aantrekkelijk en gaat zo slapen en is niet beachen dat noemt zich een nachtspammer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel trusten in ieder geval, niet gay bedoeld ofzo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, dan toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |