jantje komt bij zijn nieuwe werkgever en er wordt hem gevraagd wat voor werk hij hiervoor heeft gedaan.
jantje zegt: nou , ik werkte bij een supermarkt.
en als wat werkte je daar dan werdt er gevraagd?
jantje: ooh, als werknemer.
de afdeling van jantje moest een medische keuring ondergaan.
iedereen was geweest.
jantje vroeg aan een collega: had jij ergens last van?
collega: ja ik had nogal last van een droge huid, en ze zeiden dat ik me goed moest insmeren. had jij ergens last van dan?
jantje: ja, ze vonden dat ik nogal droge humor had.
jantje: is er t(hee)
moeder: nee
jantje: z(et) dan maar.
jantje in de pauze op zijn werk: ik heb een ei meegekregen van thuis, maar heb er eigelijk geen zin in. iemand die dit ei wilt?
niemand reageert er eigenlijk op.
en na een halve minuut roept een collega: hey jantje, kan je je ei niet kwijt
toen jantje vroeger nog op school zat werd er eens door een vriendje van hem gevraagd hoeveel uur hij de volgende dag had.
waarop jantje antwoorde: 24, net als elke dag.
maat tegen mij op msn: ik kan niet zien wat je typt.
ik: ik ook niet, want ik typ blind
![]()
jantje heeft een toets gemaakt op school. en als hij thuiskomt van school ziet hij als eerste zijn moeder.
moeder: jantje, hoe ging je toets?
jantje: slecht.
moeder: over wat ging het dan?
jantje: over meters.
moeder: het was dus een zware toets?
jantje: ja zeker.
moeder: kilometers dus
![]()
vraag: hoe noemt men iemand die doorzeeft is met kogels?
antwoord: een loodgieter
bij de ah komt er een vrouw bij de slagerij.
vrouw: mag ik ongeveer 500 gram gehakt?
medewerker: ja ok... en hij pakt wat gehakt... legt het op de weegschaal... 524 gram.
die medewerker begint opeens feest te vieren, hangt vlaggetjes op, pakt een feestmuts, zet die op... en pakt een toeter en toetert ermee.
die vrouw natuurlijk verbaasd kijken.
en die vrou vraagt: huh, waarom doe je dat ?
nou zegt die medewerker: u vroeg om ongeveer 500 gram en ik heb dus precies ongeveer 500 gram gehakt
![]()
jantje tegen klasgenootje: de kans dat ik een 6 haal is net zo klein als een druppel in het zwembad.
klasgenootje: er zitten veel druppels in een zwembad, dus je hebt volgens mij veel kans.